;
coinex

اطلاعات جدیدی از گوشی تاشوی اوپو لو رفت

بعد از کمپانی سامسونگ و موفقیت گوشی های تاشو حالا کمپانی اوپو قصد ساخت این گوشی ها را دارد. به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی تاشوی اوپو منتشر شده است.

اولین گوشی‌های هوشمند تاشو را سامسونگ ساخت و اکنون به لطف این غول فناوری چینی شاهد رواج روزافزون گوشی‌های تاشو هستیم. به تازگی کمپانی اوپو نیز از تولید گوشی‌های منعطف و تاشوی خود خبر داده است.

طی سال‌های اخیر و با داغ شدن بازار گوشی‌های تاشو چندین تولیدکننده مطرح به دنبال ساخت گوشی‌های تاشو هستند و در میان آنها ظاهرا اوپو زودتر از بقیه به این خط پایان می‌رسد. این امکان وجود دارد که طراحی گوشی تاشوی اوپو مانند طراحی گلکسی زد فولد باشد. در ادامه همراه تکراتو باشید.

اطلاعات جدیدی از گوشی تاشوی اوپو

پس از سامسونگ قرار است چندین تولیدکننده از گوشی‌های تاشوی خود رونمایی نمایند و در این بین اوپو ظاهرا سرآمد است و به زودی با پیشی گرفتن از رقبا به این مهم دست می‌یابد. برخی از مشخصات این گوشی فلکسیبل عبارتنداز: تراشه کوالکام 888، صفحه نمایش 120 هرتزی و حسگر 50 مگاپیکسلی در دوربین.

اطلاعات جدیدی از گوشی تاشوی اوپو

قبلا هم اطلاعاتی از ساخت یک گوشی مفهومی به بیرون درز پیدا کرده بود ولی کمپانی اوپو به دلایلی که نمی‌دانیم از تجاری سازی آن صرف نظر کرد. اکنون با طرحی جدید و متفاوت از قبل به میدان آمده و قرار است به زودی از گوشی تاشوی خود با مشخصات زیر رونمایی به عمل آورد.

دیجیتال چت استیشن مانند همیشه دست به شایعات جدیدی زده که از قرار زیر است. این افشاگر معروف دنیای فناوری معتقد است که صفحه نمایش این گوشی 7.8 اینچ است و رزولوشن 2K دارد. نوع پنل آن طبق گفته این افشاگر، آمولد است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد.

طبق انتظارات، گوشی تاشوی اوپو یک پرچمدار است و باید از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 استفاده نماید. شواهد نشان می‌دهند که دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی است و دوربین عریض آن نیز 50 مگاپیکسل دارد. سنسور اثر انگشت در کنار فریم راست قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات جدیدی از گوشی تاشوی اوپو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر