;
coinex

رکورد شکنی تاریخی سیستم عامل هارمونی هوآوی

پس از انتشار سیستم عامل هارمونی موفقیت این سیستم عامل را دیدیم. اکنون شاهد رکورد شکنی تاریخی سیستم عامل هارمونی هوآوی هستیم.

چندی پیش اخباری منتشر شد که نشان می‌داد کاربران سیستم عامل هارمونی او اس از مرز صد میلیون نفر عبور کرده و اکنون شاهد رکورد شکنی این سیستم عامل هستیم.

اخیراً در کنفرانسی که هوآوی برگزار کرده است، تعداد کاربران این سیستم عامل جدید منتشر شده است و نشان می‌دهد که تعداد صد میلیون کاربر یک ماه پیش اکنون به 150 میلیون نفر رسیده است و این خبر اعجاب انگیزی برای هوآوی است.

رکورد شکنی تاریخی سیستم عامل هارمونی هوآوی

کمپانی هوآوی چندی پیش تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی او اس را صد میلیون نفر اعلام کرد و اکنون مدیر اجرایی این شرکت در کنفرانس تازه‌ای که برگزار شده است از روند رو به رشد این سیستم عامل سخن گفته و عدد کاربران را 150 میلیون اعلام نموده است.

کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی دیروز برگزار شده است و تا فردا پابرجاست. در واقع این تعداد کاربر فقط مختص کاربران گوشی‌های هوشمند نیست بلکه شامل گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، لپ تاپ و اسمارت تی وی‌ها نیز می‌شود.

رکورد شکنی تاریخی سیستم عامل هارمونی هوآوی

مدیر اجرایی هوآوی اعلام نموده است که به زودی و در پایان سال میلادی جاری تعداد کاربران از مرز 200 میلیون نفر عبور خواهند کرد. سیستم عامل هارمونی در حال حاضر حدود 4000 هزار محصول اکوسیستم دارد و حدود 1800 شریک برای خود در مناطق مختلف داراست.

هوآوی برای ارتقای این سیستم عامل با 17 دانشگاه و حدود 436 استاد تعامل داشته و به مدد این کامیونیتی بزرگ توانسته هارمونی را توسعه دهد. این سیستم عامل دارای هسته‌ای لینوکسی است و البته سیستم آن مبتنی بر کدباز اندروید است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رکورد شکنی تاریخی سیستم عامل هارمونی هوآوی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر