;
coinex

گوشی Poco M4 Pro 5G در گیک بنچ دیده شد

گوشی Poco M4 Pro 5G یکی از محصولات جدید شیائومی بوده که انتظار می‌رود حداکثر تا ماه آینده معرفی شود. اخیرا مشخصات آن در گیک بنچ دیده شده است.

با اینکه پایان سال 2021 نزدیک است، اما همچنان برند محبوب شیائومی برنامه‌هایی برای مدت باقیمانده تصمیم دارد تا با معرفی گوشی جدید خود بتواند فروش خود را افزایش دهد. این گوشی که پوکو M4 Pro 5G نام دارد، به احتمال زیاد در همین ماه و یا نهایتا ماه دیگر معرفی خواهد شد و اخیرا نیز جزئیات موثق این گوشی در گیک بنچ لو رفته است.

هرچند تاریخ رونمایی این گوشی به طور رسمی اعلام نشده ولی تأییدیه‌های مختلفی به آن اعطا شده‌اند. یکی از جدیدترین سایت‌هایی که این گوشی در آن دیده شده، بنچمارک گیک بنچ است. در ادامه جزئیات لو رفته در خصوص این گوشی را بررسی می‌کنیم.

گوشی Poco M4 Pro 5G

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره کردیم، به احتمال زیاد گوشی پوکو M4 Pro 5G، محصول جدید شیائومی طی ماه‌های اینده رونمایی می‌شود و چندی پیش جزئیات نسخه چینی آن در گیک بنچ افشا شده است.

این محصول در واقع نسخه ری-برند شده پوکو M4 Pro 5G در چین بوده که مدل نامبر آن 21091116AC است. البته گفته شده که نسخه جهانی Poco M4 Pro، دارای مدل نامبر 21091116AG است.

برخی جزئیات و مشخصات فنی Poco M4 Pro 5G در گیک بنچ دیده شده است. طبق این اطلاعات، احتمالا تراشه Dimensity 700 قلب تپنده این محصول جدید پوکو خواهد بود. برند پوکو قبلا از این تراشه در Poco M3 Pro 5G استفاده کرده است.

با توجه به اطلاعات این وب سایت، حداکثر فرکانس کاری پردازنده مرکزی این دستگاه، برابر با ٢.۴ گیگاهرتز است. بنابراین، احتمال اینکه پوکو از تراشه‌های جدید و بهتر مدیاتک مانند Dimensity 800U یا Dimensity 810 استفاده کند نیز وجود دارد.

نسخه نام برده شده مجهز به ٨ گیگابایت حافظه رم است ولی ممکن است یک نسخه دیگر با ۶ گیگابایت حافظه رم از این دستگاه عرضه شود.

گوشی Poco M4 Pro 5G

علاوه بر این، گوشی مورد اشاره از سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض استفاده می‌کند. این نسخه، با رابط کاربری MIUI 12.5 For Poco همراه است.

برخی منابع گفته‌اند که شیائومی در حال کار بر روی رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید ١٢ است. بنابراین، احتمال بالایی وجود دارد که Poco M4 Pro آن را به سرعت دریافت کند.

در تست‌های بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌‌ای، به ترتیب امتیازات ۶٠٣ و ١,٧٧٩ توسط این گوشی کسب شده است. علاوه بر این، برخی دیگر از جزئیات این دستگاه در TENAA به اشتراک گذاشته شده است. شما می‌توانید این جزئیات را در تصاویر زیر ببینید. برای بزرگنمایی کافیست بر روی عکس کلیک کنید.

 

با استناد به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط TENAA، وزن گوشی جدید پوکو ١٩۵ گرم و ضخامت آن نیز ٨.٧۵ میلی متر است.

نمایشگر ۶.۶ اینچی این گوشی، از نوع OLED با وضوح +Full HD است. به گفته TENAA، پوکو M4 Pro در رنگ‌های نارنجی، قرمز، زرد، سبز، آبی، بنفش، سفید، خاکستری و رنگ‌های دیگری عرضه می‌شود.

این‌ها جزئیاتی بودند که تاکنون از این گوشی افشا شده است. اما در نهایت باید منتظر اخبار رسمی شیائومی در راستای معرفی گوشی جدید پوکو خود بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص گوشی Poco M4 Pro 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سری m یه سطح پایین از میاد رده‌ هست. X هم سطح بالا از میان رده! مشخصات خوبی برای همچین سطحی ب حساب میاد

    پاسخ