;
coinex

رندرهای اوپو A95 (Oppo A95) منتشر شد

کمپانی اوپو اعلام کرده است که آمادگی دارد از گوشی جدید خود رونمایی نماید. اکنون رندرهای اوپو A95 منتشر شده است و باید به زودی منتظر عرضه آن بود.

کمپانی اوپو طی سال‌های اخیر، حضور پر رنگی در تولیدات اسمارت فون داشته است. به تازگی نیز این شرکت اعلام آمادگی کرده است که خط تولید و عرضه اوپو A95 فورجی را راه اندازی کند. اما اکنون رندرهای این گوشی منتشر شده است.

قرار است که این محصول در جنوب شرقی آسیا رونمایی شود. طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی درباره این گوشی منتشر شده است و حالا نوبت رندرهای آن است. در ادامه همراه ما باشید تا به مشخصات فنی و رندرهای گوشی اوپو A95 فورجی بپردازیم.

رندرهای اوپو A95

کمپانی اوپو اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد از گوشی جدید خود با نام اوپو A95 رونمایی به عمل آورد. تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که با دو رنگ مشکی و نقره‌ای رو به رو هستیم. نامگذاری این رنگ‌ها به صورت مشکی درخشان و نقره‌ای رنگین کمانی است.

رندرهای اوپو A95 (Oppo A95)

در پنل پشتی شاهد حضور لوگوی این کمپانی هستیم که به صورت عمودی در گوشه سمت راست پایین پنل جا خوش کرده است. چون جنس شیشه و پلاستیک امروزه از هم قابل تفکیک نیست، نمی‌توان با قطعیت اظهار نظر کرد.

در پنل پشتی همچنین ماژول‌های سه گانه این دستگاه دیده می‌شود که با فلاش ال ای دی همراه شده‌اند. سنسور عریض و اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی درون پانچ هول و در گوشه سمت چپ نمایشگر تعبیه شده است.

کلید پاور در فریم سمت راست و دکمه‌های کنترل صدا در فریم سمت چپ واقع شده‌اند. طبق دیگر اطلاعات منتشر شده، این اسمارت فون مجهز به چیپست کوالکام و رم مجازی 5 گیگابایتی است. انرژی مورد نیاز آن را باتری 5000 میلی آمپری تامین می‌کند و از شارژ سریع 33 واتی نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای اوپو A95 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر