;
coinex

مشخصات فنی و تاریخ معرفی گلکسی S21 FE 5G لو رفت

یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری به تازگی مشخصات فنی و تاریخ معرفی گلکسی S21 FE 5G را فاش کرده است که نشان می دهد تاریخ رونمایی نزدیک است.

جان پراسر که از افشاگران معروف دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند است، به تازگی ادعا کرده است که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 21 اف ای فایوجی را در 14 دی ماه سال جاری رونمایی نماید. این منبع آگاه همچنین تاریخ عرضه آن را نیز فاش نموده است.

مدت‌هاست که اخبار و شایعاتی از گلکسی S21 FE 5G به گوش می‌رسد ولی متاسفانه هیچکدام از آنها تاریخ رونمایی و عرضه این محصول را معرفی نکرده بودند. اکنون جان پراسر اعلام نموده است که تاریخ رونمایی این اسمارت فون در نیمه اول دی ماه 1400 خواهد بود.

مشخصات فنی و تاریخ معرفی گلکسی S21 FE 5G

ساعاتی پیش جان پراسر توئیتی را منتشر کرد که مطابق آن ادعا کرده بود، سامسونگ در تاریخ مذکور از اسمارت فون جدید خود رونمایی می‌نماید و درست یک هفته پس از معرفی مستقیماً روانه بازار می‌کند.

مشخصات فنی و تاریخ معرفی گلکسی S21 FE 5G

آن طور که پراسر گفته، سامسونگ برای این گوشی پیش فروش نخواهد داشت و محصول مستقیماً وارد بازارهای هدف می‌شود. بدنه این پرچمدار پلاستیکی است و مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 است. این چیپست‌ها با معماری لیتوگرافی 5 نانومتری ساخته شده‌اند.

ظاهرا گلکسی S21 FE 5G مجهز به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی آمولد است که دارای وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. نرخ نوسازی مطابق انتظار 120 هرتزی است. نسخه پایه این دستگاه، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد و حداکثر رم آن نیز 8 گیگابایت و 256 گیگابایت خواهد بود.

انرژی مورد نیاز این اسمارت فون را یک باتری 4370 میلی‌آمپری تامین می‌کند که دارای شارژر سریع 25 واتی نیز است. به علت کمبود تراشه اگزینوس 2100 چندین بار عرضه این گوشی به زمان دیگری موکول شده است.

در خصوص تاریخی که پراسر گفته شک داریم زیرا کره‌ای‌ها هنوز تاریخ رسمی و دقیقی ارائه نکرده‌اند. از طرفی هم چندین بار شاهد به تعویق افتادن عرضه گوشی بوده‌ایم. بنابراین باید منتظر تائیید اخبار رسمی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات فنی و تاریخ معرفی گلکسی S21 FE 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر