;
coinex

گوشی اقتصادی موتو ای 30 (Moto E30) رسما رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

موتورولا این بار در سکوت خبری از گوشی اقتصادی موتو ای 30 رونمایی کرد که مشخصات رضایت بخش و مناسبی دارد و ارزان قیمت محسوب می شود.

کمپانی موتورولا قبلا از دو گوشی موتو ای 20 و موتو ای 40 خود رونمایی کرده بود اما متاسفانه اسمارت فونی با عنوان بینابین موتو ای 30 در کار نبود. اکنون همان زمانی است که این شرکت از گوشی ارزان قیمت خود رونمایی نموده است.

به تازگی گوشی جدید و ارزان قیمت موتورولا در برخی وبسایت‌ها دیده شده است و این امر در سکوت خبری رخ داده است. این گوشی سخت افزاری مشابه موتو ای 40 دارد و در کل جز چند نقص اسمارت فون بدی به نظر نمی‌آید. در ادامه همراه ما باشید تا به جزئیات این گوشی بپردازیم.

گوشی اقتصادی موتو ای 30

موتو ای 30 مجهز به اندروید 11 GO است که مشابه موتو ای 20 است. قلب تپنده این گوشی را تراشه یونیسوک تی 700 زنده نگاه می‌دارد و از اندروید نسخه کامل بهره می‌برد. سه مدل ای 20 دارای پنل نمایشگری 6.5 اینچی است و نوع پنل آن IPS LCD  است.

گوشی اقتصادی موتو ای 30

وضوحی که این نمایشگر ارائه می‌دهد، 720 پی است و برخلاف این گوشی دو نسخه موتو ای 20 و موتو ای 40 از نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره می‌برند. در پنل پشتی یک دوربین 48 مگاپیکسلی تعبیه شده است و می‌تواند تا وضوح 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نماید.

انرژی مورد نیاز موتو ای 30 را باتری 5000 میلی‌آمپری ساعتی تامین می‌کند و موتورولا مدعی است که با این باتری می‌توانید تا 40 ساعت به کار بپردازید. متاسفانه در این نمونه فست شارژ نداریم و تنها از یک شارژر 10 واتی رونمایی شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سنسور اثر انگشت در پنل پشتی، جک 3.5 میلی متری هدفون و گواهی IP52 اشاره کرد. نقطه ضعف این گوشی در میزان رم آن و فضای ذخیره سازی اش است. موتو ای 30 از اینترنت فورجی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظرات شما در خصوص گوشی اقتصادی موتو ای 30 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر