;
coinex

گوشی اوپو A16K رسما رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

به تازگی کمپانی اوپو از میان رده جدید خود با نام گوشی اوپو A16K رونمایی نموده است که هم قیمت مناسبی دارد و هم امکانات خوبی را عرضه می کند.

کمپانی اوپو به تازگی از اسمارت فون میان‌رده خود با نام اوپو A16K رونمایی نموده است. این گوشی میان‌رده در واقع نسخه جدید گوشی اوپو A16 است و دارای مشخصاتی رضایت بخش خواهد بود.

طی ماه‌های اخیر، برند اوپو توانسته از اسمارت فون‌های مختلفی رونمایی نماید که البته اکثر آنها در رده میانی بازار قرار دارند. اوپو A16K مجهز به تراشه مدیاتک و ضخامتی 7.9 میلی‌متری است که انرژی مورد نیازش را یک باتری 4230 میلی آمپری ساعتی تامین می‌کند. در ادامه با بررسی جزئیات بیشتر با ما باباشید.

گوشی اوپو A16K

به تازگی اسمارت فونی میان‌رده و مقرون به صرفه از برند اوپو رونمایی و معرفی شده است. این گوشی دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی عریض در پنل پشتی است که به فلاش ال ای دی نیز مجهز شده است. دوربین سلفی گوشی 5 مگاپیکسلی است.

گوشی اوپو A16K

با توجه به برچسب قیمتی این گوشی نباید زیاد از صفحه نمایش آن انتظار داشت. گوشی Oppo A16K مجهز به یک پنل IPS LCD به ابعاد 6.52 اینچی است که وضوح 1600 در 720 را ارائه می‌کند.

قلب تپنده این گوشی، مدیاتک هلیو جی 35 است و لانچر آن نیز کالر او اِس 11.1 با اندروید پیش‌فرض 11 خواهد بود. اوپو دارای حداکثر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. در کنار این حافظه کم می‌توانید از اسلات کارت حافظه جانبی نیز بهره‌مند شوید.

همان‌طور که گفتیم، انرژی مصرفی این میان‌رده اقتصادی را باتری 4230 میلی‌آمپری ساعتی تامین می‌کند. متاسفانه در این گوشی از درگاه تایپ سی استفاده نشده و شاهد همان میکرو یو اس بی هستیم. قیمت این گوشی نیز 139 دلار است و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی اوپو A16K چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر