;
coinex

سامانه بازارگاه حامی استارتاپ ویکند اصفهان آبان 1400

استارتاپ ویکند اصفهان 1400 میزبان برترین و موفق‌ترین فعالان عرصه تجارت آنلاین خواهد بود.

استارتاپ ویکند یکی از طرح‌های موفقی است که طی چند سال اخیر در سراسر جهان با استقبال گسترده مواجه شده است. استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی و تجربی است که در آن ایده پردازان در حوزه‌های مختلف از برنامه نویسان، مدیران تجاری و عاشقان کسب و کارهای نوپا گرفته تا بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک، گرد هم می‌آیند و در یک آخر هفته به طرح ایده‌های خود می‌پردازند.

آنچه استارتاپ ویکند را مهم می‌کند و باعث می‌شود علاقه‌مندان و ایده‌پردازان برای حضور در آنها راه‌های طولانی را طی کنند، حضور سرمایه گذاران معتبر و مشهور است. روند کار در اکثر استارتاپ ویکند‌ها به این صورت است که طی 54 ساعت، شرکت‌کنندگان گروه‌های خود را تشکیل می دهند، ایده‌های خود را مطرح می‌کنند و در طول این مدت، ایده‌های مطرح شده را به اجرا در می‌آوردند.

بعد از اتمام این فرصت، هیئت داورانی به نمایندگی از گروه‌های مختلف سرمایه گذار در مورد طرح‌های آماده شده قضاوت می‌کنند و برترین طرح‌ها، از امکان برخورداری از سرمایه اولیه بهره‌مند می‌شوند. این ایده به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت و به یکی از اصلی‌ترین ایده‌ها برای کنار هم قرار دادن ایده پردازان و سرمایه گذاران تبدیل شد.

 سامانه بازارگاه حامی استارتاپ ویکند اصفهان آبان 1400

در چند سال گذشته،‌ استارتاپ ویکندهای زیادی در ایران برگزار شده است. در این رویدادها که عموما با استقبال علاقه‌مندان همراه بوده، فرآیند جذب سرمایه به سمت ایده‌های جدید و جذاب تسهیل شده است.  به زودی قرار است یک استارتاپ ویکند دیگر در کشور ما و این بار به میزبانی شهر اصفهان برگزار شود. استارتاپ ویکند آبان 1400 در شهر اصفهان و از 19 تا 21 آبان برگزار خواهد شد که تعداد زیادی از ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران در آن حضور خواهند داشت.

هدف از برگزاری استارتاپ ویکند اصفهان چیست؟

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا کسب و کارها با سرعت بسیار بیشتری به سمت آنلاین شدن حرکت کنند. بنابراین تمام ایده‌هایی که حول محور «تجارت آنلاین» شکل بگیرند، بدون شک در این دوران از آینده درخشانی برخوردار خواهند بود. ایده اصلی استارتاپ ویکند اصفهان 1400 این بار به تجارت آنلاین اختصاص پیدا کرده است. هر ایده یا طرحی که در خصوص ایجاد، راه اندازی و یا گسترش تجارت آنلاین باشد می‌تواند در این استارتاپ ویکند حضور داشته باشد و شانس خود را برای دریافت جایزه و حمایت مالی امتحان کند.

بازارگاه ؛ اسپانسر استارتاپ ویکند اصفهان 1400

صنایع حمل و نقل و گردشگری در دوران کرونا با چالش‌های بسیاری مواجه بودند. کسب و کارهای انگشت‌شماری توانستند از این بحران عبور کنند. یکی از آنها سامانه بازارگاه بود. تیم بازارگاه به عنوان یکی از مطرح‌ترین و مهم‌ترین سایت‌های فعال در حوزه فروش بلیط اینترنتی سفر به عنوان اسپانسر در این رویداد تجارت آنلاین حضور خواهد داشت.

خانم مریم کهزاد مدیرعامل شرکت وایاداده پرداز ویانا و بنیانگذار سامانه‌ی بازارگاه در روز اختتامیه این رویداد یکی از سخنرانان خواهد بود تا در خصوص دغدغه‌ها و نیازمندی‌های یک کسب و کار آنلاین صحبت کنند. بدون شک این سخنرانی برای کسانی که به تازگی قدم در مسیر تجارت آنلاین گذاشته‌اند بسیار جذاب و شنیدنی خواهد بود.

سامانه بازارگاه حامی استارتاپ ویکند اصفهان آبان 1400

نوآوری در عرصه تجارت آنلاین

حضور در این رویداد از آن جایی بسیار حائز اهمیت است که در این مراسم قرار است به‌روزترین و درخشان‌ترین ایده‌های موجود در کشور در مورد «تجارت آنلاین» مطرح شود. بنابراین به نظر می‌رسد که این استارتاپ ویکند به نوعی روشن کننده و نشان دهنده افق و آینده تجارت آنلاین در کشور ما خواهد بود.

در این رویداد تمامی فعالان، کارآفرینان و ایده‌پردازان فعال در حوزه تجارت آنلاین حضور دارند. حضور در این استارتاپ ویکند فرصتی بسیار مغتنم و ارزشمند برای تمام افراد، تیم‌ها و شرکت‌هایی است که باور دارند می‌توانند در آینده درخشان «تجارت آنلاین» در کشور ما نقشی موثر و پررنگ را ایفا کنند.

مزایا و جوایز

به طور معمول به نفرات برتر هر استارتاپ ویکند، جوایز و همچنین حمایت‌های مالی تعلق می‌گیرد. استارتاپ ویکند اصفهان 1400 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به نفرات و تیم‌های برتر این رویداد جایزه نقدی 200 میلیون تومانی برای شروع کسب و کار تعلق خواهد گرفت. البته همه‌چیز به جایزه نقدی محدود نیست و استارتاپ‌ها با حضور در این رویداد،‌ فرصت دیده شدن و شانس دریافت سرمایه از طرف سرمایه‌گذارهای مختلف را خواهند داشت.

استارتاپ‌هایی که در این رویداد حضور دارند،‌ علاوه بر فرصت دریافت جایزه 200 میلیون تومانی، از مزایای دیگری مانند صدور گواهی حضور در رویداد، معرفی تیم‌ها جهت استقرار در مراکز رشد، معرفی تیم‌ها به سرمایه گذاران و از همه مهم‌تر، اخذ تجربه و مشورت با بزرگان کار آفرینی بهره‌مند خواهند شد.

نحوه شرکت زمان‌بندی‌

شرکت در این استارتاپ ویکند بسیار ساده است و تنها کافی است متقاضیان برای ثبت نام در این رویداد به عنوان شرکت کننده و یا میهمان از طریق سایت evand.com اقدام نمایند.

برنامه‌ها در روز اول از ساعت 15 آغاز خواهد شد و در ابتدا از ساعت 15 تا 15:30 پذیرش انجام خواهد شد. سپس از ساعت 15:30 تا 16:15 مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود. پس از اتمام این مراسم و از ساعت 16:15 تا 20 به ترتیب برنامه‌های مختلفی از جمله کارگاه ارائه ایده، معرفی ایده‌ها، رای گیری ایده‌ها، استراحت، کارگاه تیم سازی، اعلام نتیجه انتخاب اولیه و تشکیل تیم‌ها انجام می‌شود.

در روز دوم نیز مراسم از ساعت 8 آغاز و تا 20 ادامه خواهد داشت و در این روز نیز برنامه‌های متنوعی از جمله کارگاه کسب و کار، شروع کار تیم‌ها، پذیرایی ناهار، ادامه فعالیت تیم‌ها و کارگاه اعتبار سنجی ایده‌ها برگزار می‌شود. در نهایت و در روز پایانی نیز پس از برگزاری کارگاه‌ها و جلسات متعدد، مراسم اختتامیه برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های برتر معرفی و جلسه اهدا جوایز به آنها انجام خواهد شد.

همانطور که پیش‌تر در تکراتو خواندیم، این رویداد در تاریخ 19 الی 21 آبان در فرهنگسرای پگاه در اصفهان برگزار می‌شود.

نظر شما درباره استارتاپ ویکند اصفهان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با  تکراتو  در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر