;
coinex

گوشی ویوو V23e رسما رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

کمپانی ویوو به تازگی از گوشی جدید خود با نام گوشی ویوو V23e رونمایی نموده است که مشخصات فنی رضایت بخش و قیمت مناسبی دارد.

ویوو به تازگی فعالیت خود را بیشتر کرده است و خب در آن سوی مرزها طرفداران خاص خودش را دارد. ویوو حالا در بازار میان رده‌ها نیز فعالیت خوبی از خود نشان داده و به تازگی از اسمارت فون سری V خود رونمایی نموده است. این گوشی ویوو V23e نام دارد که در ادامه به مشخصات آن می‌پردازیم.

کمپانی برخلاف برند کمتر شناخته شده‌اش، طرفداران زیادی دارد و در چین نیز رتبه نخست تولیدکنندگان را به خود اختصاص داده است. بنابراین امکانات خوبی را با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند. گوشی جدید این شرکت امروز رونمایی شد و خبر رونمایی آن را نیز فردی در توئیتر پست کرده است.

گوشی ویوو V23e

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی محبوب ویوو در هفته‌های قبل از گوشی خود با نام ویوو V21 رونمایی نمود و اکنون با پیشرفت و جهشی دو پله‌ای میان رده بعدی خود را معرفی نموده است. این اسمارت فون دارای نمایشگری 6.44 اینچی است و پنلی از نوع آمولد دارد.

گوشی ویوو V23e

رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ دی پلاس است و از نرخ نوسازی 60 هرتزی بهره می‌برد. خوشبختانه سنسور اثر انگشت این گوشی درون نمایشگر تعبیه شده و اپتیکال است. جنس شیشه گوریلا گلس این گوشی نیز مشخص نیست اما می‌دانیم که قلب تپنده آن هلیو جی 96 با لیتوگرافی 12 نانومتری است.

این میان رده دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. خوشبختانه حافظه رم مجازی 4 گیگابایتی نیز در این گوشی حضور دارد. لانچر این دستگاه FuntoucgOS 12 است که اختصاصی ویوو است.

دوربین این دستگاه شامل ماژول‌های سه گانه‌ای است که به ترتیب 64، 8 و 2 مگاپیکسل خواهند بود. دوربین سلفی این دستگاه نیز 50 مگاپیکسلی است و باید دید کیفیت آن چطور ارزیابی می‌شود! خوشبختانه دوربین و سخت افزار این گوشی از قابلیت فیلم برداری 4K پشتیبانی می‌نماید. قیمت ویوو V23e 376 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی ویوو V23e چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر