;
coinex

ایمن ترین و بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت کدام است؟

بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت چیست؟ با توجه به تعداد بالای تصادفات در کشور، دانستن این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

مسافرت و سفر با ماشینی که ایمن باشد و جای کافی داشته باشد بدون شک بسیار لذت بخش خواهد بود. همانطور که می‌دانید کشور ما یکی از اولین کشورها در آمار تصادفات و متاسفانه کشته‌شدگان ناشی از تصادفات جاده‌ای است، بنابراین خانواده‌ها و تمام کسانی که قصد خرید اتومبیل را دارند حق دارند نگران ایمنی و مسائل فنی خودرو خود باشند یا حمل و نقل عمومی را انتخاب کنند و برای مسافرت ترمینال صفه اصفهان یا ترمینال کاراندیش شیراز را انتخاب کنند.

کشور ما در چندین سال اخیر پیشرفت‌های مناسبی را در زمینه گسترش استانداردهای ایمنی و فنی ماشین‌ها داشته است و خودروهایی با کیفیت پایین و ایمنی کم جواز تولید را دریافت نخواهند کرد. در این مقاله تلاش می‌کنیم شما را با بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت آشنا کنیم تا بتوانید سفری لذت بخش و ایمن را همراه با خانواده و یا دوستان خود تجربه کنید.

بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت

در چند سال اخیر قیمت خودرو در کشور ما بسیار زیاد شده است و همین مساله باعث شده که تقاضا برای خرید خودرو به شدت کاهش یابد و از سمت دیگر خریداران که حالا مجبورند قیمت‌های زیادی را برای خرید ماشین بپردازند انتظارات بالاتری از خودروهای داخلی پیدا کرده‌اند. در این مقاله به بهترین ماشین مسافرتی ایرانی و اینکه امن ترین خودرو ایرانی برای سفر کدام  خودروها هستند خواهیم پرداخت. در نوشتن این مقاله به عوامل مهمی از جمله میزان ایمنی، قیمت و همچنین جادار بودن خودروها توجه شده است.

برلیانس H330 ؛ ایمن در جاده‌ها

ایمن ترین و بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت کدام است؟

برلیانس H330 که جدیدترین مدل از سری ماشین‌های برلیانس است به دلیل طراحی مناسب و همچنین داشتن بدنه‌ای قوی و تنومند در لیست بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت قرار گرفته است. این خودرو که نسبت به مشخصات فنی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، برای جاده‌های خطرناک ایران خودرویی مناسب به حساب می‌آید چرا که این خودرو در تست‌های فنی درصد موفقیت بسیار بالایی را به دست آورده است تا حدی که در 40 تستی که از بخش ترمزهای این خودرو گرفته شده است در 35 تست به موفقیت 100 درصدی رسیده است. این خودرو همچنین بخاطر داشتن صندوق عقب جادار و صندلی‌های عقب مناسب، به یکی از امن‌ ترین خودرو های ایرانی برای سفر تبدیل شده است. یکی دیگر از نکات مثبت درباره این خودرو کم مصرف بودن آن است به طوری که این ماشین در جاده  تنها 6.4 لیتر در صد کیلومتر مصرف بنزین خواهد داشت.

کیا سراتو؛ سریع‌ترین ماشین سایپا

ایمن ترین و بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت کدام است؟

کیا سراتو بدون شک یکی از موفق‌ترین محصولات مونتاژی شرکت سایپا به حساب می‌آید، این خودرو که دارای ظاهری بسیار مدرن و جذاب است، دارای هندلینگ بسیار بالا بوده و بخاطر ابعاد جمع و جوری که دارد در لیست بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت قرار گرفته است. کیا سراتو در تمامی تست‌های استاندارد فنی و جاده‌ای نمره‌ای مناسب را کسب کرده است. مساله قابل توجه در مورد این خودرو این نکته است که اگرچه کیا سراتو دارای ظاهری جمع و جور است، اما اتاق این خودرو بسیار جادار بوده و برای استفاده‌ی خانواده‌ها کاملا مناسب و کاربردی است. مصرف سوخت کیا سراتو در شهر و جاده نسبت به انواع دیگر خودرو‌های شبیه به خود بسیار پایین‌تر است که همین نکته این خودرو را به یکی از محبوب‌ترین خودروهای ایرانی تبدیل کرده است.

سمند سورن ELX، یکی از ایمن‌ترین محصولات ایران خودرو

ایمن ترین و بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت کدام است؟

سمن سورن ELX، از همان زمان که به بازار آمد تا همین امروز یکی از محبوب‌ترین خودروهای شرکت ایران خودرو بوده است. این خودرو با داشتن وزنی بالا و در عین حال موتوری قدرتمند بدون شک باید در لیست بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت قرار بگیرد. از مهمترین ویژگی‌های سمن سورن ELX  قبولی در تمامی آزمون‌های ایمنی است، آزمون‌هایی که نه در سطح کشوری بلکه در سطح جهانی طراحی شده بودند. ترمز‌های قدرتمند، هندلینگ بالا و داشتن شاسی‌های بسیار مستحکم از دیگر ویژگی‌های این خودروی وطنی به حساب می‌آیند. مهمترین عامل برای قرارگرفتن در لیست بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت در مورد سمند سورن ELX این مساله است که کیسه هوا تعبیه شده در این خودرو از ضریب بازدارندگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

ال  90؛ محبوب خانواده‌ها

ایمن ترین و بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت کدام است؟

این خودروی دوس داشتنی و پر از خاطره برای ما ایرانی‌ها، از نظر بسیاری امن ترین خودروی ایرانی برای سفر به حساب می‌آید. ال 90 که در ابتدا توسط شرکت رنو تولید شد از همان ابتدا نیز به خودرویی برای خانواده‌ها مشهور بود. این خودرو توسط شرکت ایران خودرو مونتاژ می‌شود و همچنان هم از پرفروش‌ترین خودروهای ایرانی و حتی شاید بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت به حساب می‌آید. ال 90 به خاطر داشتن صندوق عقبی جادار و همچنین اتاق جادار و مناسب برای خانواده‌ها برای مسافرت انتخابی مناسب و بسیار کاربردی به حساب می‌آید. این خودرو  دارای ترمزهای قوی است که در تمام تست‌های فنی پیش از تولید قبول شده است. اگر به دنبال خودرویی امن و مناسب برای سفر هستید  که قیمت مناسبی نیز داشته باشد، ال 90 انتخابی مناسب برای شماست.

پژو 206 SD؛ تمام مزیت‌های 206 همراه با جادار بودن

ایمن ترین و بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت کدام است؟

به طور کلی باید به این نکته اعتراف کرد که تمامی تولیدات شرکت پژو از ایمن‌ترین و مناسب‌ترین خودروها برای سفر هستند. پژو 206 که یکی از محبوب‌ترین خودروها در بین ایرانیان است دارای یک ضعف اساسی آن هم نداشتن جای کافی است اما خوشبختانه با به بازار آمدن 206 SD این مشکل نیز برطرف شد و حالا تمام طرفداران این خودرو که می‌خواستند هم 206 داشته باشند و هم ماشینی برای خانواده این دو را در یک خودرو و در 206 SD خواهند داشت. این خودرو دارای صندوق عقبی جادار بوده که باعث برطرف شدن مشکل نبود صندوق عقب در 206 کلاسیک شده است. از دیگر ویژگی‌های این خودرو باید به سیستم تعلیق بسیار حرفه‌ای، هندلینگ بالا و همچنین ترمزهای بسیار پرقدرت اشاره کرد از نظر طرفداران دو آتشه پژو 206، این خودرو حتی بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت به حساب می‌آید.

دنا پلاس؛ خودروی تمام ایرانی و مطمئن

ایمن ترین و بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت کدام است؟

دنا پلاس برای بدست آوردن بازار کار سختی را نداشت چرا که قبلا خودروی دنا با استقبال خوبی روبرو شده بود، دنا پلاس که نسخه‌ی به روز شده دناست دارای ویژگی‌های فنی است که آن را در لیست بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت قرار داده است. دنا پلاس بعد از انتشار ویدئوهای تست امنیت در تصادف، که نشان می‌داد این خودرو تا چه حد بالایی از ایمنی برخوردار است با استقبال بسیار بالایی از سمت خانواده‌ها و علاقه‌مندان به سفرهای جاده‌ای روبرو شد و توانست  از نظر بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه خودرو جایگاه  بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت را به خود اختصاص بدهد.

اما علت این میزان از استقبال در مورد دنا پلاس این مساله است که این خودرو اولین خودروی ایرانی است که به طور کامل تست‌های استاندارد جهانی را پشت سر گذاشته است و در این خودرو از تجهیزات روز دنیا برای ایمنی بهره گرفته شده است. وجود فرمان جمع شونده، کیسه های هوای جانبی و 4 ایربگ برای سرنشینان، نشان می دهد برای پا گذاشتن به جاده های پرخطر ایران، می توانید روی امنیت مدل جدید دنا حساب باز کنید.

شاهین؛ محصول ایمن سایپا

ایمن ترین و بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت کدام است؟

تجربه تلخ پراید، باعث شده است که بسیاری نسبت به خودروهای تولید شده توسط شرکت سایپا بدبین باشند، آنها اعتقاد دارند که سایپا با تولید پراید که به تنهایی عامل نیمی از تصادفات و مرگ‌های جاده‌ای نشان داده است که در تولید خودروی ایمن و مناسب برای سفر نمی‌تواند موفق عمل کند، اما سایپا با تولید خودروی شاهین مدعی شده است که بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت را تولید کرده است. سایپا برای اثبات این ادعا، خودروی جدیدش را برای تست‌های ایمنی به اروپا فرستاد و شاهین در کمال ناباوری در تمامی این تست‌ها با نمره‌ای مناسب قبول شد. از دیگر نکاتی که شاهین را در لیست بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت قرار می‌دهد اتاق جادار آن و همچنین داشتن امکانات فنی مناسب است.

نتیجه گیری

در نهایت و به عنوان نتیجه گیری باید به این نکته اشاره کنیم که هرچند استفاده از یک خودروی مطمئن و ایمن نقشی بسیار اساسی و مهم در داشتن سفری بدون حادثه را ایفا می‌کند اما همچنان مهم‌ترین عامل در پیشگیری از تصادفات رعایت قوانین و مقررات رانندگی است. به طور مثال هرچند که جاده‌ها و خودروهای ایرانی از استانداردهای کافی برخوردار نیستند اما اگر در همین جاده‌ها و با همین خودروها بر اساس اصول و قوانین به رانندگی پرداخته شود، بدون شک بسیاری از حوادث و مرگ‌های جاده‌ای اتفاق نخواهد افتاد. شاید به همین دلیل است که بسیاری استفاده از اتوبوس ها را برای مسافرت‌های خود گزینه بهتری می‌دانند.

وب سایت پایانه ها به عنوان معتبرترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، تجربه خرید آسان بلیط اتوبوس را برای شما فراهم کرده است. خرید بلیط اتوبوس از پایانه ها با چند کلیک و براحتی امکان پذیر است و شما می توانید بصورت آنلاین از تمامی شرکتهای معتبر اتوبوسرانی کشور، برای مقصد مورد نظر بلیط بخرید. علاوه بر خرید بلیط اتوبوس در سایت پایانه ها شما می توانید اتوبوس و تاکسی سواری دربستی اجاره کنید. ارسال بار به صورت اینترنتی از دیگر خدمات پایانه هاست. چنانچه در هر یک از مراحل سوالی داشتید می توانید با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

در این مقاله تلاش کردیم لیستی از بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت را بر اساس عملکرد، قیمت و همچنین تست‌های ایمنی برای شما تهیه کنیم تا اگر قصد خرید خودرو را دارید با امن ترین خودروی ایرانی برای سفر آشنایی کافی را داشته باشید.

نظر شما درباره بهترین خودروی ایرانی برای مسافرت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر