;
coinex

رکوردی که Galaxy S22 خواهد شکست ؛ سریع‌ترین RAM موبایل دنیا

گوشی Galaxy S22 سریع ترین RAM موبایل دنیا را خواهد داشت. سامسونگ تاریخ عرضه این گوشی را فوریه 2022 اعلام کرده است. در ادامه با اخبار سامسونگ در تکراتو همراه باشید.

در مورد سری گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یعنی S22 در پاییز امسال گمانه‌زنی‌های زیادی در فضای مجازی دست به دست می‌شود. همانطور که اطلاعات بسیار کمی از سری جدید S22 سامسونگ که شامل گلکسی S22 ،S22 پلاس و اولترا خواهد بود منتشر شده است، اینکه چه زمانی Galaxy S22 توسط شرکت سامسونگ رونمایی و عرضه شود هنوز به صورت واضح معلوم نیست.

اما با این حال که هنوز اطلاعات زیادی از این پرچمدار آینده سامسونگ نداریم، خبرهایی در مورد این گوشی شنیده می‌شود که سامسونگ سریع ترین RAM موبایل دنیا را در جدیدترین گوشی خود جای داده است.

سریع ترین RAM موبایل دنیا

شرکت سامسونگ با معرفی گوشی‌های جدید سری S دوباره همه را شگفت زده خواهد کرد. این غول کره‌ای این بار سریع ترین RAM موبایل دنیا را در Galaxy S22 جای خواه داد تا بار دیگر ثابت کند که چه کارهایی از دستش برمی‌آید.

این گوشی موبایل در قلب خود یک پردازنده اسنپدراگون 895 خواهد داشت که باعث می‌شود این موبایل از سرعت پردازش بالایی برخوردار باشد. همچنین این موبایل با حافظه های 128، 256 و 512 گیگ عرضه خواهد شد. گزارش‌ها حاکی است باتری این مدل نسبت به مدل قبل‌تر یعنی (Galaxy S21) 1000 میلی‌آمپر بیشتر می‌شود.

همچنین صفحه نمایش این گوشی که بهترین گوشی سامسونگ در سال آینده لقب خواهد گرفت، 6.7 اینچ با رزولوشن 3200× 1440 پیکسل خواهد بود که یک کیفیت بسیار بالا را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. سامسونگ ۲ دوربین برای این مدل در نظر گرفته است که یکی از سنسور ها با کیفیت 40 مگاپیکسل در کنار سنسور اصلی با کیفیت 108 مگاپیکسل قرار گرفته است. سنسور دوربین جلو نیز با کیفیت ۱۰ مگاپیکسل است.

Latest Samsung Galaxy S22 Ultra renders depict water drop camera design - GSMArena.com news

حال می‌رسیم به اصل داستان یعنی سریع ترین RAM موبایل دنیا در یکی از بهترین گوشی های دنیا در سال آینده. سری‌ موبایل‌های جدید S سامسونگ از یک حافظه رم DRAM LDDR5X استفاده خواهد کرد که به ادعای خود این شرکت کره‌ای سریع ترین RAM موبایل در دنیا هستند، که این امر باعث می‌شود تا Samsung Galaxy S22 از سرعت اجرایی بالایی بهره ببرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tomsguide

نظر شما در رابطه با Samsung Galaxy S22 و سریع ترین RAM موبایل دنیا که در آن به کار خواهد رفت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    رام و رم ها مسئله پر اهمیت هستند اما نکته اصلی که چند سال هست غول های صنعت پردازشگر همگی اجازه رشد نمیدهند
    این قسمت حساس و اصلی است فرکانس پردازنده
    چیزی که پنج سال هست زیر ۳ گیگ نگه داشته شده

    پاسخ