;
coinex

رندرهای اوپو رنو 6 لایت منتشر شد

به تازگی اوپو از گوشی جدید خود اطلاعاتی را منتشر کرده و حالا رندرهای اوپو رنو 6 لایت منتشر شده است. در ادامه به این رندرها می پردازیم.

کمپانی اوپو طی سال‌های اخیر به موفقیت‌های خوبی دست یافته است و تولیدات خود را تسریع بخشیده است به طوری که هر ماه چندین گوشی از این شرکت روانه بازار می‌شود. حالا رندرهایی از گوشی رنو 6 لایت منتشر شده که برخی مشخصات کلیدی آن را نشان می‌دهد.

اکنون اوپو می‌خواهد از عضو جدیدی رونمایی کند که در سری رنو جای می‌گیرد. یکی از افشاگران بازار با انتشار تصاویری از پنل جلویی و طراحی ظاهری آن پرده برداشت. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا رندرهای این گوشی را ببینیم و کمی در خصوص مشخصات فنی آن صحبت کنیم.

رندرهای اوپو رنو 6 لایت

ایوان بلس یکی از افشاگران معروف بازار گوشی‌های هوشمند است که به تازگی رندرهای گوشی جدید کمپانی اوپو را افشا نموده است. در رندرهای اوپو رنو 6 لایت چیز خاصی دیده نمی‌شود. طراحی ساده است و مانند دیگر طراحی‌های اسمارت فون‌های این کمپانی است.

رندرهای اوپو رنو 6 لایت

به نظر می‌رسد اوپو رنو 6 لایت همان ری برندینگ شده اوپو اف 19 و اف 19 اس است. ظاهرا این گوشی در بازارهای دیگر با نام اوپو A95 شناخته می شود و فورجی است. صفحه نمایش این گوشی در درون خود حفره‌ای دارد که از سنسور اثر انگشت نیز بهره می‌برد.

در پنل پشتی شاهد تعبیه یک لنز عریض و اصلی 48 مگاپیکسلی هستیم. نمایشگر اوپو رنو 6 لایت 6.4 اینچی است و نوع آن آمولد خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر فول اچ دی پلاس است و تراشه به کار رفته در آن اسنپدراگون 662 خواهد بود.

میزان رم این گوشی 6 گیگابایت و میزان فضای ذخیره سازی آن 128 گیگابایت است. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری 5000 میلی آمپری تامین می کند و از فست شارژ 33 واتی بهره می برد. دوربین سلفی گوشی 16 مگاپیکسل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای اوپو رنو 6 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر