;
coinex

تریلر جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شد

مایکروسافت در حال انتشار تریلرهای پیاپی از بازی هیلو اینفینیت است. اکنون این کمپانی تریلر جدیدی از بازی Halo Infinite را منتشر نموده است.

چیزی تا عرضه بازی هیلو اینفینیت نمانده و طی روزهای اخیر، تریلرهای مختلفی از این بازی منتشر شده است. حالا جدیدترین تریلر این بازی نشان می‌دهد که مستر چیف برای ساخت زره فداکاری می‌کند. در ادامه با تماشای این تریلر همراه ما باشید.

کمپانی مایکروسافت به تازگی از تریلری احساسی رونمایی کرده است که در آن نحوه ساخت زره مستر چیف را نمایش می‌دهد. طی روزهای اخیر اطلاعات جدیدی از بازی هیلو اینفینیت منتشر شده است که ما را بیشتر با دنیای بازی آشنا می‌کند.

تریلر جدیدی از بازی Halo Infinite

دیشب بود که در تکراتو به تریلر جدید بازی Halo Infinite پرداختیم. در این تریلر در خصوص بخش داستانی بازی و تقابل بنشیدها با دیگر مهره‌های بازی و تصاحب زتا هیلو صحبت کردیم. اکنون تریلر دیگری از این بازی منتشر شده که به ما نحوه ساخت زره را نمایش می‌دهد.

تریلر جدیدی از بازی Halo Infinite

این بازی تیراندازی اول شخص دارای نقشه‌های گوناگونی است و اکنون می‌خواهیم نگاهی به تجهیزات مستر چیف بیندازیم. حالا با معدنچی‌هایی رویارو می‌شویم که مهاجرانی هستند که پس از بمباران معدن، نهایت تلاش خود را برای استخراج به خرج دادند.

همچنین قبل‌تر شاهد انتشار تریلرهایی بودیم که نحوه ساخت سپر انرژی و قلاب را نشان می‌داد. در این بازی قرار است که فرمانده بنشیدها با حمایت نیروهای خودف مستر چیف و سایر بازماندگان را از بین ببرد. همان‌طور که پیش تر نیز گفته بودیم، تاریخ عرضه این بازی 17 آذر ماه خواهد بود.

برای تماشای تریلر بازی Halo Infinite در توییتر اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر جدیدی از بازی Halo Infinite چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر