;
coinex

جدیدترین و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 ؛ لیست بازی های جدید پلی استیشن 4

اسم بازی‌های هیجان‌انگیز زیادی در فهرست بهترین بازی های PS4 در سال 2021 دیده می‌شود. هیتمن ۳ و هورایزن غرب ممنوعه تنها دو بازی از مجموعه جدیدترین بازی های PS4 2021 هستند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

شرکت‌های تولیدکننده بازی در سال 2021 ، بعضی از برترین عناوین خود را با آپدیت‌های مختلف منتشر خواهند کرد که قطعا باید جایی را برای آنها در لیست جدیدترین و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 در نظر بگیریم.

بازی های زیادی در سال 2021 منتشر می‌شوند که باید منتظر آنها باشیم. حتما می‌دانید که پلی استیشن 5 هم عرضه شده و بازی‌های PS5 در سال 2021 در راه هستند. اما گیمرهای پلی استیشن 4 به بهترین بازببهتریی های PS4 در سال 2021 امیدوارند. در ادامه لیستی از بازی‌هایی را می‌خوانید که هرکدام از آنها به تنهایی می‌توانند بهترین بازی PS4 جدید باشند. از لیتل نایتمرز گرفته تا هورایزن غرب ممنوعه؛‌ همگی بازی‌هایی هستند که باید در لیست آرزوهای بهترین بازی PS4 2021 خود قرار دهید.

جدیدترین و بهترین بازی های PS4 در سال 2021

ما سعی کردیم عناوینی را در لیست بهترین بازی PS4 در سال 2021 قرار دهیم که ارزش توجه شما را داشته باشند. در این مقاله به زمان انتشار بازی‌ها هم اشاره شده است. در ادامه، هرکدام از بازی‌ها را به طور خلاصه معرفی می‌کنیم. با تکراتو همراه شوید.

هیتمن 3 (Hitman 3)

هیتمن ۳ یکی از بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱ است
بهترین بازی پلی استیشن 4 در سال 2021
  • تاریخ انتشار: 1 بهمن (20 ژانویه)
  • ژانر: اکشن، دلهره‌آور

هیتمن 3 بدون شک می‌تواند بهترین بازی PS4 جدید باشد که شرکت بازیسازی آی او اینتراکتیو در 20 ژانویه 2021 منتشر می‌کند. در این بازی بار دیگر شاهد بازگشت مامور 47 خواهیم بود. با انتشار هیتمن 3، «سه گانه جهان ترور» این مامور کامل می‌شود. در این بازی، گیمرها فضایی اکشن و هیجانی را در نقش ایجنت 47 تجربه می‌کنند. گفته می‌شود که هیتمن 3 یکی از مهم‌ترین قراردادهای آدمکشی ایجنت 47 است که این بازی را به یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 تبدیل می‌کند.

اینطور که به نظر می‌رسد، مامور 47 در این بازی از تمام ترفندها و توانایی‌های خود استفاده می‌کند. شهرهای مختلفی مثل دبی در این نسخه به تصویر کشیده شده و حتی دسترسی به شهرهایی از نسخه‌های هیتمن 1 و هیتمن 2 هم وجود دارد.

رزیدنت اویل : (Resident Evil Village)

جدیدترین و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 ؛ لیست بازی های جدید پلی استیشن 4

  • تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1400 (7 می 2021)
  • ژانر: ترس و بقا

این بازی که ادامه ای بر نسخه سابق خود Resident Evil 7: Biohazard است بی تردید یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سل 2021 است. این بازی که به Resident Evil 8 نیز معروف شده است در دورانی مربوط بعد از نسخه 7 بازی جریان دارد. در این بازی بار دیگر شاهد حضور ایثن وینترز هستیم. در این نسخه شخصی دختر ایثن را ربوده و او را به یک دهکده مرموز در اروپا برده که در آنجا همه چیز غیرعادی به نظر می رسد.  رزیدنت اویل 8، جدیدترین بازی پلی استیشن 4 در تاریخ 17 اردیبهشت برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شده است.

لیتل نایتمرز 2 (Little Nightmares 2)

لیتل نایتمرز ۲ - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پلی استیشن 4 در سال 2021
  • تاریخ انتشار: 23 بهمن (11 فوریه)
  • ژانر: معمایی، ترسناک

با بازی جدید شرکت باندای نامکو، کابوس‌های کودکی شما دوباره به واقعیت تبدیل می‌شوند. این بازی سبک معمایی بسترساز و ترسناک از دیگر عناوینی است که در لیست بهترین بازی PS4 در سال 2021 جایگاه ویژه‌ای دارد.

سیکس (Six) شخصیت بارانی پوش کوچک بازی است که بعد از ماجراهایی که در نسخه اول بازی پشت سر گذاشته، خود را در سرزمینی ناشناخته پیدا می‌کند و با کابوس‌هایی وحشتناک روبرو می‌شود. او در لیتل نایتمرز ۲ یک دوست جدید به نام مونو (Mono) پیدا کرده است و شما به عنوان گیمر، شخصیت مونو را بازی می‌کنید. مونو یک پسربچه‌ی جوان است و در دنیایی گرفتار شده که در آن صداهای مرموزی از یک برج در دوردست‌ها به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی 2021

سیکس در این بازی به مونو کمک می‌کند تا رازهای تاریک برج سیگنال را کشف کند. اما آیا مونو می‌تواند قبل از اینکه سیکس ناپدید شود، او را پیدا کند؟ همین ویژگی‌های رازآلود باعث شده تا نسخه دوم کابوس‌های کوچک را بهترین بازی PS4 جدید بدانیم.

شاهزاده ایرانی: ریمیک شن های زمان (Prince of Persia: Sands of Time Remake)

شاهزاده ایرانی: ریمیک شن های زمان - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پلی استیشن 4 در سال 2021
  • تاریخ انتشار: 28 اسفند (18 مارس)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی

ریمیک شن های زمان درواقع نسخه‌‌ای بازسازی شده از بازی شاهزاده ایرانی: شن های زمان است که در سال 2003 منتشر شده بود. این بازی پرطرفدار هم از دیگر عناوین برتری است که جایگاه خوبی در لیست بهترین بازی PS4 در سال 2021 دارد.

بازسازی شاهزاده ایرانی شن های زمان به میدان آمده تا ماجراجویی‌های سال 2003 را در اختیار نسل جدیدی از گیمرها قرار دهد. ماجراجوهایی که با المان‌های تقویت شده و ویژگی‌های پیشرفته همراه است و با کنسول‌های جدید سازگاری دارد. گیمرها در بازی شاهزاده ایرانی ریمیک شن های زمان با دشمن‌های جدید مبارزه می‌کنند، سکانس‌های سینمایی کاملا جدیدی را می‌بینند و صحنه‌های اکشن را با انیمیشن‌های بهینه‌تر تجربه می‌کنند.

آینده‌‌ی امیدوارکننده‌ای برای این بازی وجود دارد؛ اما این به شما بستگی دارد که شاهزاده ایرانی ریمیک شن های زمان را بهترین بازی PS4 جدید بدانید یا نه.

بالان واندرورلد (Balan Wonderworld)

بالان واندرورلد - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پلی استیشن 4 در سال 2021
  • تاریخ انتشار: 6 فروردین (26 مارس)
  • ژانر: بسترساز

بالان واندر ورلد یک بازی اکشن سه‌بعدی رنگارنگ است که از ذهن همان طراحی آمده که سونیک را طراحی کرده است.

بازی Balan Wonderworld یک بازی جدید سه بعدی بسترساز است که یوجی ناکا و نائوتو اوشیما آن را طراحی کرده‌اند. از سابقه‌ی کاری این دو نفر در طراحی سونیک خارپشت می‌توان انتظار داشت که بالان واندر ورلد بتواند بهترین بازی PS4 جدید در سال 2021 باشد. در این بازی که با تم تئاتر موزیکال ساخته شده، باید قهرمان‌های اصلی داستان یعنی اما و لئو را در سرزمین خیالی واندر ورلد دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2021

این شخصیت‌های اصلی می‌توانند کاستوم‌های مختلف بپوشند و شخصیت‌های مختلفی به خود بگیرند که توانایی‌های ویژه‌ای دارند. شما در این بازی می‌توانید دوازده داستان مختلف را با ستاره‌های تئاتر موزیکال بسازید، به صحنه‌های جدیدتر راه پیدا کنید، معماهای مختلف را حل کنید و دشمنان را در مبارزه‌های مختلف شکست دهید.

لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای واکر (Lego Star Wars: The Skywalker Saga)

لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای واکر - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پلی استیشن 4 در سال 2021
  • تاریخ انتشار: بهار 2021
  • ژانر: اکشن ماجراجویی به سبک لگو

تمام 9 فیلم جنگ ستارگان در این بازی لگو جمع‌آوری شده‌اند. ترکیب لگو و جنگ ستارگان قطعا ترکیب برنده‌ای است که می‌تواند لگو جنگ ستارگان حماسه اسکای واکر را به بهترین بازی PS4 جدید تبدیل کند. بازی کردن تمام فیلم‌های جنگ ستارگان، از امیدی تازه گرفته تا آخرین جدای، آنهم در قالب لگو، قطعا یکی از تجربه‌های ماجراجویی لذت‌بخش خواهد بود. حماسه اسکای واکر همان چیزی است که این حس لذت را به گیمرها می‌دهد.

قبل از این هم بازی‌های جنگ ستارگان را در قالب لگو دیده بودیم؛ اما در بازی حماسه اسکای واکر می‌توانید جدیدترین ماجراجویی‌های شخصیت ری (Rey) را هم تجربه کنید. هنوز مشخص نیست که آیا در بازی جدید به نسخه‌‌های قبلی هم دسترسی داریم یا خیر؛ اما چیزی که باید از آن مطمئن باشیم این است که لگو جنگ ستارگان حماسه اسکای واکر یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 است باید منتظر آن باشیم.

بازی‌های جالبی مثل لگو جنگ ستارگان با بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین هدست های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 لذت‌بخش‌تر می‌شوند.

Where the Heart Leads

Where the Heart Leads - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پلی استیشن 4 در سال 2021
  • تاریخ انتشار: 2021 – تاریخ دقیق مشخص نیست
  • ژانر: داستانی، ماجراجویانه

عنوان دیگری که باید در لیست بهترین بازی های PS4 در سال 2021 قرار بگیرد، بازی Where the Heart leads است که مسیر ماجراجویی‌های ویت (Whit)، قهرمان داستان را روایت می‌کند.

Where the Heart leads عنوان بازی دیگری از استودیو آرماچور است که در آن می‌توانید ترکیبی از تخیل و واقعیت را در زندگی گذشته و آینده‌ی ویت تجربه کنید. این انتخاب‌های شماست که از کودکی و بزرگسالی ویت را رقم می‌زند. هر تصمیمی که بگیرید، مسیر زندگی او را می‌سازد. پایان بندی‌های متفاوتی هم برای هر انتخاب شما در نظر گرفته شده که فقط کافیست آن را کشف کنید.

بازی Where the Heart Leads لحظه‌های احساسی و هیجان انگیز زندگی ویت را به نمایش می‌‌گذارد. اما باید دید که این ویژگی‌ها برای اینکه بازی Where the Heart Leads را به بهترین بازی PS4 جدید تبدیل کند، کافی هستند یا خیر.

فار کرای 6 (Far Cry 6)

فار کرای ۶ - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پلی استیشن 4 در سال 2021
  • تاریخ انتشار: 2021 – تاریخ دقیق مشخص نیست
  • ژانر: اکشن، ماجراجویانه

بازی جدید فار کرای درواقع ششمین نسخه از سری بازی‌های فار کرای است که در جزیره‌ی یارا (Yara) جریان دارد. اخباری که درباره‌ی این بازی منتشر شده از ماجراهایی خبر می‌دهند که فار کرای ۶ را به یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی 2021

در نسخه‌ی جدید بازی، قهرمان داستان یعنی دانی روخاس، یکی از اهالی جزیره یاراست که همراه با چریک‌ها مبارزه می‌کند تا جزیره را از دیکتاتوری بی‌رحمانه‌ی آنتون کاستیلو آزاد کند. کاستیلو هم پسر خود یعنی دیگو را در کنار خود دارد تا اهداف ظالمانه خود را در جزیره اجرا کند.

فار کرای ۶ شاید بهترین بازی PS4 جدید نباشد، اما قطعا یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 است که ارزش صبر کردن را دارد.

هورایزن غرب ممنوعه (Horizon Forbidden Wes)

Horizon Forbidden West - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پی اس فور 2021
  • تاریخ انتشار: 2021 – تاریخ دقیق مشخص نیست
  • ژانر: اکشن، ماجراجویانه

هورایزن غرب ممنوعه هم یکی دیگر از جدیدترین بازی های PS4 2021 است که افراد زیادی به آن امیدوار هستند. قهرمان داستان ما یعنی الوی (Aloy) بار دیگر برگشته و اینبار به سان فرانسیسکو و سرزمین‌های غرب آمریکا می‌رود. قهرمان زن داستان با خطرهای جدید و البته دشمن‌های جدید روبرو می‌شود.

این موارد فقط بخشی از ویژگی‌هایی هستند که هورایزن غرب ممنوعه را به یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 تبدیل می‌کنند. در این بازی باید منتظر ربات‌ها، چهره‌های آشنای نسخه‌ی قبلی و طراحی‌های گرافیکی زیبا باشید. هورایزن غرب ممنوعه برای گیمرهای PS5 و PS4 در دسترس خواهد بود.

سایکو ناتس 2 (Psychonauts 2)

سایکو نات ها 2 - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پی اس فور 2021
  • تاریخ انتشار: 2021 – تاریخ دقیق مشخص نیست
  • ژانر: بسترساز

سایکو ناتز ۲ یکی دیگر از کوارد فهرست بهترین بازی PS4 در سال 2021 است که بی‌صبرانه منتظر آن هستیم. سایکو نات ها ۲ هم بازی ماجراجویانه‌ی دیگری است که احتمالا هرگز نمونه‌ی مشابه آن را بازی نکردید. نسخه‌ی اول سایکو ناتز برای کنسول PS4 منتشر شده بود و حالا طرفداران آن منتظر نسخه‌ی دوم بازی در این کنسول هستند.

در این بازی باید انتظار هرچیز غیر قابل پیش بینی را داشته باشید؛ چیزهایی که سایکو ناتز ۲ را به بهترین بازی PS4 جدید در سال 2021 تبدیل می‌کنند!

جمجمه و استخوان ها (Skull and Bones)

جمجمه و استخوان ها - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پی اس فور 2021
  • تاریخ انتشار: 2021 – تاریخ دقیق مشخص نیست
  • ژانر: شبیه سازی کشتی دزدان دریایی

جمجمه و استخوان ها یک بازی ماجراجویانه‌ی آنلاین است که داستان‌هایی از آساسینز کرید 4 پرچم سیاه را هم روایت می‌کند. هنوز مشخص نیست که این بازی چطور با نمایه‌هایی از آساسینز کرید به نمایش گذاشته می‌شود؛ اما همین کافیست تا جمجمه و استخوان را به بهترین بازی PS4 جدید در سال 2021 تبدیل کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده 2021

اگر از ماجراجوهای ادوارد کنوی و تماشای فروریختن دکل‌ها لذت می‌برید، پس به بازی Skull and Bones خوش آمدید. کمپانی یوبیسافت به‌خوبی می‌داند که شما از کشتی‌‌های بزرگ خوشتان می‌‌آید و به همین دلیل هم این بازی را طراحی کرده تا بتوانید با دوستان‌تان کشتی‌های بزرگ را غارت کنید. سوار آنها شوید و طلاهای آنها را بدزدید. اینها فقط بخشی از ویژگی‌هایی هستند که جمجه و استخوان‌ها را به یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 تبدیل می‌کنند.

اجسام آسمانی (Heavenly Bodies)

اجسام آسمانی - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پی اس فور 2021
  • تاریخ انتشار: 2021 – تاریخ دقیق مشخص نیست
  • ژانر: ماجراجویانه

هونلی بادیز یک بازی ماجراجویانه بر مبنای علم فیزیک است که شما در آن می‌توانید دست‌ها و پاهای فضانوردها را کنترل کنید.

دلیل جذابیت اجسام آسمانی این است که باید نقش فضانوردی در دهه ۱۹۷۰ را بازی کنید. جاذبه‌ی صفر تمام کارهایی که به عهده دارید را دشوارتر می‌کند و شناور بودن اجسام در فضا می‌تواند خطرهایی را به همراه داشته باشد. شما در این بازی باید دست‌ها و پاهای فضانورد را کنترل کنید. هرکدام از اندام‌ها با کنترل مخصوص هدایت می‌شوند؛ بنابراین باید کنترل همه‌چیز را به صورت جزیی در دست بگیرید و با تکنولوژی فضایی در سناریوهای مختلف روبرو شوید.

ماکت (Maquette)

ماکت - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی های PS4 در سال 2021
  • تاریخ انتشار: 2021 – تاریخ دقیق مشخص نیست
  • ژانر: ماجراجویی، معمایی

ماکت یکی از موارد فهرست بهترین بازی پی اس فور 2021 در سبک معمایی است که ذهن شما را به چالش می‌کشد. البته معماهای این بازی خارج از چهارچوب همیشگی هستند. همزمان که در این بازی معماها را حل می‌کنید،‌ در یک دنیای جدید اکتشاف می‌کنید و باید از خاطرات یک زوج جوان پرده بردارید.

طراحان بازی ماکت ما را به دنیایی از معماهای عجیب می‌برند و با هزاران چالش روبرو می‌کنند. اگر از بازی‌های فکری و ماجراجویانه لذت می‌برید، پس باید ماکت را بهترین بازی PS4 جدید بدانید.

F.I.S.T Forged in Shadow Torch

F.I.S.T Forged in Shadow Torch - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پی اس فور 2021
  • تاریخ انتشار: 2021 – تاریخ دقیق مشخص نیست
  • ژانر: اکشن، ماجراجویانه

یک خرگوش دیگر توسط شرکت TiGames به دنیای بازی‌ها آمده که مشت‌هایش یک سلاح مرگبار است. F.I.S.T Forged in Shadow Torch به عنوان یک بازی بستر ساز اکتشافی معرفی شده است. قهرمان داستان به نام ریتون (Rayton) یک خرگوش است که در قامت یک انسان ظاهر می‌شود و مشت‌هایی فلزی و سنگین دارد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین گوشی های ایرانی سال 99

مشت های ساخته شده در مشعل سایه یکی از جدیدترین بازی های PS4 2021 است و ماجراهای آن در جهانی اتفاق می‌افتد که حیوان‌ها در آن زندگی می‌کنند. موجوداتی ماشینی به این جهان حمله کرده‌اند و همه‌چیز را برای همیشه تغییر داده‌اند. شما به عنوان یک کهنه سرباز در قالب خرگوش ریتون، از همان اول شاهد تمام تغییرات بودید و در نهایت به کمک یکی از دوستان‌تان می‌روید که به گروگان گرفته شده است.

ماجراهای این بازی آنقدر جالب هستند که F.I.S.T Forged in Shadow Torch را در لیست بهترین بازی های PS4 در سال 2021 قرار می‌دهند.

دایینگ لایت ۲ (Dying Light 2)

دایینگ لایت ۲ - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پی اس فور 2021
  • تاریخ انتشار: 2021 – تاریخ دقیق مشخص نیست
  • ژانر: آر پی جی / ترس و بقا

دایینگ لایت با محوریت زامبی‌ها، برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت تک لند معرفی شد. از آن زمان تا به حال،‌ بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که نسخه‌ی دوم بازی را ببینند و حالا که اخباری مربوط به انتشار دایینگ لایت ۲ منتشر شده،‌ هیجان و انتظارها هم بیشتر شده است.

داستان بازی در نسخه‌ی دوم، پانزده سال بعد از داستان اول روایت می‌شود. یک اجتماع انسانی هم در دوران سیاه مدرن هنوز پابرجاست. در دایینگ لایت ۲ المان‌های آر پی جی بیشتری وجود دارند. انتخاب‌های سخت و فداکاری‌های زیادی پیش روی قهرمان‌های داستان قرار دارد تا بتوانند به جهان آلوده‌ی جدید کمک کنند.

جلوه‌های بصری دایینگ لایت ۲ تنها بعضی از ویژگی‌هایی هستند که این بازی را به یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 تبدیل می‌کنند. به نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدید از هر لحاظ بهتر از نسخه‌ی اول بازی دایینگ لایت باشد.

فراتر از خیر و شر ۲ (Beyond Good & Evil 2)

فراتر از خیر و شر ۲ - بهترین بازی های PS4 در سال ۲۰۲۱
بهترین بازی پی اس فور 2021
  • تاریخ انتشار: مشخص نیست
  • ژانر: اکشن، ماجراجویانه

سری اول فراتر از خیر و شر در سال ۲۰۰۳ به بازار آمد و طرفداران زیادی پیدا کرد. بعد از انتظاری طولانی، سری دوم بازی هم در راه است و جریان بازی در جهانی بیگانه اتفاق می‌افتد که در آن، حیوانات تکامل یافته‌اند و در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند.

شرکت یوبیسافت بعد از ۱۵ سال انتظار، نسخه‌ی جدیدی از بازی را در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ به نمایش گذاشت. در E3 ۲۰۱۸ هم اطلاعات بیشتری را منتشر کرد. همانطور که انتظار می‌رفت، جلوه‌های بصری سری جدید بسیار پیشرفته‌تر هستند. قهرمان‌ها و تم‌های جدیدتری هم به بازی اضافه شدند.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار فراتر از خیر و شر ۲ در نظر گرفته نشده؛ اما با توجه به اخباری که تا به حال به بیرون درز کرده، می‌توانیم امیدوار باشیم که سری جدید بازی در لیست بهترین بازی PS4 2021 قرار بگیرد و انتظارها بیش از این طولانی نشود.

بهترین بازی های PS4 در سال 2021 در یک نگاه

  • هیتمن 3 – Hitman 3
  • کابوس های کوچک 2 (لیتل نایتمرز) – Little Nightmares 2
  • شاهزاده ایرانی: ریمیک شن های زمان – Prince of Persia: Sands of Time Remake
  • بالان واندر ورلد – Balan Wonderworld
  • لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای واکر – Lego Star Wars: The Skywalker Saga
  •  Where the Heart Leads
  • فار کرای 6 – Far Cry 6
  • هورایزن غرب ممنوعه – Horizon Forbidden West
  • سایکو نات ها 2 – Psychonauts 2
  • جمجمه و استخوان ها – Skull and Bones
  • بدن های آسمانی (هونلی بادیز) ـ Heavenly Bodies
  • ماکت – Maquette
  • F.I.S.T Forged in Shadow Torch
  • دایینگ لایت 2 – Dying Light 2
  • فراتر از خیر و شر 2 – Beyond Good & Evil 2

این عناوین تنها بعضی از بهترین بازی های PS4 در سال 2021 هستند که در آینده‌ای نزدیک سرنوشت‌شان مشخص می‌شود. در این فهرست شاهد جدیدترین بازی های PS4 2021 هم بودیم که سطح انتظارات ما را از بازی‌های 2021 بالاتر می‌برند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره عناوین برتر بازی‌های پرطرفدار در دست نیست. احتمالا شرکت‌های تولید کننده، بازی‌های جذاب‌تر خود را برای گیمرهای PS5 نگه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gamesradar

نظر شما در خصوص بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2021 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خسته نباشید می خواستم بدونم بازی لییتل نایتمرز۲ چند ساعت گیم داره؟

    پاسخ