;
coinex

اطلاعات جدیدی از سامسونگ Galaxy A33 فاش شد

در این مطلب از تکراتو میخواهیم به جدیدترین گوشی میانرده سامسونگ بپردازیم یعنی Galaxy A33، زیرا اطلاعات جدیدی از سامسونگ Galaxy A33 فاش شد است. با ما همراه باشید.

سه روز پیش در ترنجی با هم رندرهای غیررسمی اما با اعتبار بالا از Galaxy A33 سامسونگ را دیدیم. هر چند سری Galaxy A3X در همه بازارهای وجود ندارد یا فروش خیلی بالایی مثل سری Galaxy A5X یا حتی مدل های پایین تر تجربه نمی کند اما محصولات واسط جالبی هستند. امروز حجم باتری گلکسی A33 سامسونگ مشخص شده است. این اطلاعات از طریق گزارشی غیررسمی ارایه می شود.

اطلاعات جدیدی از سامسونگ Galaxy A33 فاش شد

اوایل هفته جاری شاهد لو رفتن رندرهایی از سامسونگ گلکسی A33 5G بودیم که طراحی آن را فاش می کرد. در حالی که هنوز مشخصات کامل این گوشی هوشمند را در اختیار نداریم، مرجع صدور گواهینامه کره جنوبی Safety Korea به ما می گوید که اندازه باتری گلکسی A33 5G با نسل قبلی خود یکسان خواهد بود. کد مدل EB-BA336ABY این است و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

این لیست روشن نمی کند که آیا Galaxy A33 5G با همان سرعت (15 وات) مدل های Galaxy A32 4G و 5G شارژ می شود یا سریعتر می رود.

سامسونگ گلکسی A33 5G دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی به رزلوشن FullHD+ و از نوع Infinity-U است که به معنی ناچ قطره طور می باشد. پنل Super AMOLED خواهد بود که یکی از دلایل محبوبیت گوشی های میان رده سامسونگ است.

در بخش دوربین باید گفت که Galaxy A33 در مجموع دارای پنج دوربین است. این مجموعه شامل یک دوربین سلفی در داخل ناچ قطره طور و چهار دوربین در پشت می شود

چیدمان دوربین‌های پشتی گلکسی A33 5G مانند مدل‌های گلکسی A32 4G و 5G است، اما اکنون این دوربین‌ها مانند گلکسی A53 5G که اخیراً فاش شده است، در یک برآمدگی دوربین قرار دارند.

اطلاعات جدیدی از سامسونگ Galaxy A33

 

سامسونگ جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از Galaxy A33 حذف کرده است

اطلاعات جدیدی از سامسونگ Galaxy A33:  گلکسی A33 5G احتمالا 8.1 میلی‌متر ضخامت دارد (9.7 میلی‌متر با برآمدگی دوربین) و کلید پاور و دکمه تنظیم صدا در قاب سمت راست و درگاه USB-C در پایین دارد. سامسونگ جک 3.5 میلی‌متری هدفون را حذف کرده است، بنابراین برای گوش دادن به صدا باید از هدفون‌های USB-C یا بلوتوث استفاده کنید.

انتظار می رود گلکسی A33 5G حوالی دی ماه امسال با چهار رنگ رسمی شود، اما سامسونگ این بار نسخه 4G را عرضه نخواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره نوشتار ( اطلاعات جدیدی از سامسونگ Galaxy A33 فاش شد ) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر