;
coinex

ببینید: تست سرعت هواوی P50 و آیفون 13 پرو مکس

با تست سرعت هواوی P50 و آیفون 13 پرو مکس با تکراتو همراه باشید. آیا هواوی P50 Pro که پرچمدار ۲۰۲۱ این کمپانی است و از تراشه سال 2020 این کمپانی استفاده می‌کند قادر است با آیفون ۱۳ پرو مکس اپل که تراشه فوق العاده اپل A15 را دارد رقابت کند؟
هواوی به دلیل تحریم‌های امریکا در پرچمدار ۲۰۲۱ خود مجبور به استفاده تراشه سال ۲۰۲۰ خود شده است. در واقع با توجه به خط زمانی عرضه پرچمدارهای هواوی عجیب نیست که خانواده P با تراشه نسل قبلی ارایه شود. هواوی همیشه تراشه جدید خود را همزمان با اپل در شهریورماه رونمایی می‌کرد. اولین استفاده از تراشه جدید هم در خانواده Mate 50 انجام می شود اما در سال جاری نه تراشه جدید Kirin  و نه خانواده میت 50 معرفی نشدند.

اما اکنون با خانواده P50 رو به رو هستیم که با تراشه‌های مدل 4G کوالکام و هواوی ارائه شده است. تراشه هواوی همان نمونه سال گذشته است که با Mate 40 معرفی شد. بنابراین نتیجه این تست از هم‌ اکنون مشخص است اما ممکن است تنها شانسی که هواوی برای ادامه دادن رقابت داشته باشد، سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 2.0 باشد. آیا هواوی پی ۵۰ پرو می‌تواند با این سیستم عامل اختصاصی خود برنده شود؟

تست سرعت هواوی P50 و آیفون 13 پرو مکس

براساس آنچه در ویدیو مشاهده شد عملکرد دو دستگاه واقعا نزدیک به هم بود و براساس این تست تقریبا برابر هستند اما برای انجام بازی و پردازش گرافیکی آیفون عملکرد بهتری دارد اما در مورد نرم افزارها و کارهای روزمره هواوی P50 Pro سریع‌تر عمل می‌کند. این عملکرد برای دستگاهی که تراشه پرچمدار نسل قبل را دارد باورنکردنی است.

در این تست جنبه‌های دیگر هم سنجیده شد. به عنوان مثال به مصرف باتری هم توجه شد. با توجه به باتری این دو دستگاه که تقریبا هم اندازه هستند باید گفت که عملکرد عمر باتری آیفون ۱۳ پرو مکس بهتر از هواوی پی ۵۰ پرو است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تست سرعت هواوی P50 و آیفون 13 پرو مکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر