;
coinex

رندرهای Galaxy A73 را در این ویدیوی OnLeaks ببینید

OnLeaks باانتشار یک ویدیوی جدید، رندرهای Galaxy A73 را به نمایش گذاشت. این رندرها کاملا با گزارش‌هایی که پیش از این درباره مشخصات گلکسی A73 فاش شده، مطابقت دارند.

دو هفته قبل بود که اولین رندرهای گلکسی A73 منتشر شدند و تمام اطلاعاتی که درباره ظاهر این گوشی وجود داشت را در قالب تصویر به نمایش گذاشتند. امروز نیز رندرهای جدید گلکسی A73 بار دیگر توسط OnLeaks منتشر شده که با تمام اطلاعات قبلی مطابقت دارد.

این گوشی که احتمالا تا پایان 2021 کار خود را از هند شروع می‌کند، یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده 2021 سامسونگ است که با مشخصات نسبتا رده‌بالای خود، کاربران را از خود راضی نگه می‌دارد.

ویدیوی رندرهای Galaxy A73

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، OnLeaks ویدیویی از رندرهای Galaxy A73 منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. اما درباره مشخصات گلکسی ای 73 باید گفت که سامسونگ احتمالا در این گوشی از یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن +FullHD استفاده می‌کند.

دوربین سلفی نیز به شکل طراحی پانچ در بالای نمایشگر تعبیه می‌شود؛ اما هنوز مشخص نیست چه نوع لنزی برای آن در نظر گرفته شده است. اسکنر اثرانگشت هم به عنوان یک ویژگی امنیتی و تشخیص هویت بیومتریک در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. پیش از شایع شده بود که نمایشگر گلکسی A73 از نرخ نوسازی 90 هرتز بهره‌ می‌برد؛ اما بعد از مشخص شد که نرخ نوسازی 120 هرتز برای آن در نظر گرفته شده است.

در پنل پشتی گوشی یک ماژول با چهار لنز دوربین در نظر گرفته شده و یک لنز 108 مگاپیکسلی، سنسور اصلی آن را تشکیل می‌دهد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از مشخصات سایر لنزها در دست نیست.

پردازنده گلکسی A73 از نوع اسنپدراگون 750G خواهد بود و اندروید 12 به صورت پیش‌فرض روی آن اجرا خواهد شد. یک رم 8 گیگابایتی همراه با حافظه 128 گیگابایتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است؛ البته این احتمال وجود دارد که Galaxy A73 در نسخه‌های مختلف با رم و حافظه‌های مختلف نیز عرضه شود.

رنگ بندی و قیمت گلکسی A73

از دیگر مشخصات گلکسی A73 می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و شارژ 33 واتی آن اشاره کرد که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. این گوشی 7.6 میلی‌متر قطر خواهد داشت که با احتساب برجستگی دوربین، قطر آن به 9.3 میلی‌متر می‌رسد. بدنه گلکسی A73 از جنس پلاستیک است و احتمالا از استاندارد IP67 بهره می‌برد. گفته می‌شود که که گوشی گلکسی A33 و سایر مدل‌های سری A رده‌بالاتر در سال آینده، همگی از قابلیت ضد آب برخوردار خواهند شد.

درباره رنگ بندی گلکسی A73 هم باید گفت که این گوشی در رنگ‌های گلد و مشکی عرضه می‌شود. قیمت گلکسی A73 نیز احتمالا 440 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای Galaxy A73 در ویدیوی OnLeaks چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر