;
coinex

با محبوب ترین ایموجی های سال 2021 آشنا شوید 😂

با محبوب ترین ایموجی های سال 2021 آشنا شوید. در این مطلب از تکراتو جذاب ترین ایموجی‌ های ۲۰۲۱ را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

این گروه هر ساله برترین ایموجی‌ها را اعلام می‌کند که در سال 2020 به دلیل بحران کرونا این کار انجام نشد. اما چند روز گذشته این گروه گزارشی از جذاب ترین ایموجی‌های سال 2021 میلادی منتشر کرده است.

با ما در تکراتو همراه باشید تا این استیکر‌ها را ببینید.

محبوب ترین ایموجی های سال 2021

ایموجی‌های محبوب سال ۲۰۱۹: 😂 ❤️ 😍 🤣 😊 🙏 💕 😭 😘 👍

ایموجی‌های محبوب سال ۲۰۲۱: 😂 ❤️ 🤣 👍 😭 🙏 😘 🥰 😍 😊

نکته‌ قابل توجه این است که مانند سال ۲۰۱۹، امسال هم ایموجی 😂 رتبه‌ اول را از آن خود کرده است. همچنین در رتبه‌ دوم شاهد ایموجی قلب قرمز ❤️ هستیم که در سال ۲۰۱۹ هم رتبه‌ دوم را به دست آورده بود.

اما در ادامه جایگاه ایموجی‌ها تغییر کرده است. به‌عنوان مثال ایموجی دو قلب 💕که در رتبه‌ هفتم سال ۲۰۱۹ قرار داشت، حالا دیگر بین ۱۰ رتبه‌ برتر دیده نمی‌شود. همچنین ایموجی 👍 هم از رتبه‌ دهم به چهارم صعود کرده است.

محبوب ترین ایموجی های سال 2021

در کنار ۱۰ ایموجی برتر، کنرسیوم یونیکد اطلاعات بیشتری را درباره‌ی ایموجی‌های ۲۰۲۱ منتشر کرده است که در ادامه به تعدادی از نکات قابل توجه این گزارش می‌پردازیم.

  • پرطرفدارترین ایموجی در دسته پوشاک هم مربوط به ایموجی تاج 👑 بوده است.
  • در ایموجی‌های دسته حیوانات، ایموجی پروانه 🦋 در رتبه‌ اول قرار است.
  • همچنین ایموجی‌های پرچم‌ کشورهاکمترین استفاده را در میان کاربران داشته‌اند.
  • ایموجی🥺 هم بیشترین رشد را داشته و از رتبه‌ ۹۷ در سال ۲۰۱۹ به رتبه ۱۴ در سال ۲۰۲۱ صعود کرده است.

روی هم رفته ایموجی‌ها طی سال‌های گذشته به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی آنلاین تبدیل شده‌اند. در دهه‌ ۱۹۹۰ کاربران اینترنت از کاراکترهای موسوم به Emoticon استفاده می‌کردند که عمدتاً در چت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

مدتی پیش ایموجی‌های جدید ویندوز ۱۱ نیز منتشر شدند و در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفتند. اگرچه این ایموجی‌ها این بار ظاهر جدیدی دارند اما برخلاف وعده قبلی مایکروسافت، ۳ بعدی نیستند و باری دیگر شاهد استفاده از طراحی بصری ۲ بعدی هستیم.

در این پکیج جدید مایکروسافت از کلیپی (Clippy) به جای ایموجی «گیره کاغذ» استفاده کرده است. در مجموع تمام ایموجی‌ها بازطراحی شده‌اند تا ظراهی روشن‌تر و رنگ‌های اشباع‌تری را به نمایش بگذارند اما فقدان ابعاد ۳ بعدی هنوز هم در آن ها به چشم می‌خورد.

هنوز مشخص نیست که آیا در آینده شاهد عرضه ایموجی‌های قابل توجه ۳ بعدی در ویندوز ۱۱ خواهیم بود یا خیر. مایکروسافت پیش‌تر در سال جاری میلادی ایموجی‌های ۳ بعدی خود را معرفی کرد؛ ایموجی‌هایی که تاکنون هرگز در عمل برای هیچ یک از محصولات مایکروسافت عرضه نشده‌اند. شما می‌توانید اخبار بیشتر مربوط به این موضوع را در قسمت مطالب مرتبط مطالعه کنید.

منبع: Android Authority

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد محبوب ترین ایموجی های سال 2021 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر