;
coinex

گلکسی A33 سامسونگ استاندارد IP67 خواهد داشت

گوشی میان رده گلکسی A33 سامسونگ بار دیگر خبرساز شد. سامسونگ این گوشی را به استاندارد IP67 مجهز کرده و آن را در برابر آب مقاوم می‌کند.

از شهریور امسال تا به حال خبرهای زیادی درباره گلکسی A33 سامسونگ منتشر شده است. جدیدترین خبرهایی که از کره جنوبی به گوش می‌رسند، مدعی هستند Galaxy A33 در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود. این مشخصات باعث می‌شوند تا این گوشی رقابت جذابی در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 داشته باشد.

در خبرهای بعدی، نسخه استاندارد IP نیز فاش شده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

استاندارد IP67 در گلکسی A33 سامسونگ

به گزارش گیزموچاینا، سامسونگ Galaxy A33 یک دستگاه ضدآب خواهد بود. خبرگزاری The Elec گزارش کرده است که این گوشی تاییدیه IP67 را دریاف کرده و مثل گوشی‌های سری گلکسی A52 و گلکسی A72 در برابر آب و گردوغبار مقاوم می‌شود.

گلکسی A33 سامسونگ استاندارد IP67 خواهد داشت

البته همانطور که گفته شد، قابلیت ضدآب در این گوشی از استاندارد IP67 برخوردار است و مثل گوشی‌های پرچمدار به استاندارد IP68 مجهز نخواهد شد. استاندارد IP67 به این معناست که گوشی Galaxy A33 به مدت 30 دقیقه، تا عمق 1 متری در زیر آب دوام می‌آورد. این استاندارد برای یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب و قابل قبول است.

مشخصات گلکسی A33 سامسونگ

گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده بودند،‌ از شباهت A33 به گوشی گلکسی A53 و A73 خبر می‌دادند که البته برخلاف این دو مدل، به جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز نمی‌شود.

طراحی دوربین سلفی در این گوشی به شکل قطره‌ای در بالای نمایشگر دیده می‌شود. همچنین گفته می‌شود که رنگ بندی گلکسی A33 در تنوع مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی خواهد بود.

این گوشی تنها در یک نسخه 5G و مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی راه‌اندازی می‌شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گوشی در دست نیست؛ اما امیدواریم با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی در اوایل سال 2022، اطلاعات بیشتری از آن فاش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با استاندارد IP67 در گوشی گلکسی A33 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر