;
coinex

تاریخ عرضه Galaxy S22 Ultra را دقیقا حالا می‌دانیم

گزارش‌های جدیدی از کره جنوبی به گوش می‌رسند که جزئیات بیشتری از تاریخ عرضه Galaxy S22 Ultra را فاش می‌کنند. این گوشی احتمالا در رویدادی که 8 فوریه (19 بهمن) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

تقریبا به طور قطع مشخص شده که سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S22 در زمستان آینده رونمایی می‌کند؛ اما این شرکت هنوز رسما هیچ تاریخی را معین نکرده است. با اینحال، شایعات جدیدتری از تاریخ عرضه Galaxy S22 Ultra منتشر شده‌اند.

گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 Plus و گلکسی S22 Ultra، اولین گوشی‌هایی هستند که به تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شوند و بدون شک، رقابت را برای بهترین گوشی‌های 2022 سخت خواهند کرد.

تاریخ عرضه Galaxy S22 Ultra مشخص شد

به گزارش گیزموچاینا و به نقل از آیس یونیورس (Ice Universe)،‌ افشاگر معروف،‌ سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی اس 22 اولترا را 8 فوریه (19 بهمن) رونمایی کند. بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که سایر گوشی‌های خانواده اس 22 نیز در همین تاریخ معرفی می‌شوند.

تاریخ عرضه Galaxy S22 Ultra را دقیقا حالا می‌دانیم

آیس یونیورس در توییتر خود به این نکته اشاره کرد که اگر گلکسی اس 22 اولترا در هشتم فوریه رونمایی شود، پس تا این تاریخ، حداقل 5 گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی شده‌اند.

شرکت آمریکایی کوالکام به تازگی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی کرده و مسابقه برای اینکه کدام پرچمدار،‌ قبل از همه به این تراشه مجهز می‌شود، آغاز شده است. از جمله گوشی‌های پرچمداری که در آخرین روزهای 2021، یعنی 28 دسامبر (7 دی) رونمایی می‌شود، شیائومی 12 است که به احتمال زیاد، با تراشه جدید و پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 همراه خواهد بود.

گوشی‌های دیگری که قبل از سری گلکسی اس 22 رونمایی می‌شوند و احتمالا به اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده‌اند، موتورولا Edge X30 و Realme GT2 هستند. تقریبا به طور قطع می‌توان گفت که این دو گوشی در زمستان 2022 کار خود را آغاز می‌کنند و احتمال رونمایی از آنها تا پایان 2021 وجود ندارد.

مشخصات گلکسی اس 22 اولترا

درباره مشخصات گلکسی اس 22 اولترا باید گفت که این گوشی احتمالا از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود و دولنز 10 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 12 مگاپیکسلی، در کنار دوربین اصلی و در پنل پشتی قرار می‌گیرند.

سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی احتمالا از نوع Samsung HM3 خواهد بود. این لنز دوربین با سنسور 1/1.33 اینچ، از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، دیافراگم f/1.8 و سایز پیکسل 0.8μm برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه با رونمایی از گلکسی S22 Ultra در 8 فوریه چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر