;
coinex

بودجه شبکه اجتماعی TRUTH Social ترامپ چگونه تامین می‌شود؟

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که بودجه شبکه اجتماعی TRUTH Social ترامپ چگونه تامین می‌شود؟ برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

همانطور که می‌دانید شرکت رسانه‌ای مدیا و تکنولوژی (Trump Media & Technology Group) که به اختصار TMTG نامیده می‌شود، که متعلق به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا است،  او اعلام کرده که ک میلیارد دلار بودجه از گروه متنوعی از سرمایه‌گذاران دریافت کرده و قرار است به عنوان یک «SPAC» یا شرکتی که تنها با هدف جذب سرمایه و بدون فعالیت خاصی اقدام به جذب سرمایه می‌کند عرضه عمومی شود. در ادامه به جزئیات بیشتر بودجه شبکه اجتماعی TRUTH Social را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با تکراتو همراه باشید.

بودجه شبکه اجتماعی TRUTH Social ترامپ

طبق گزارشات به دست رسیده شبکه اجتماعی TRUTH Social نزدیک به ۱.۲۵ میلیارد دلاری کسب کرده است که این درآمد از خریداران جهان تکنولوژی یعنی Digital World Acquisition Corp به دست خواهد آمد.

این شرکت به رهبری پاتریک اورلاندو با هدف ادغام با یک شرکت پیشرو در حوزه تکنولوژی احداث شده و در جهت راه‌اندازی و توسعه شبکه اجتماعی TRUTH Social تلاش می‌کند. ترامپ در بیانیه‌ خبری که منتشر کرد گفت:

 این یک میلیارد دلار پیام روشنی به غول‌های تکنولوژی است که سانسور و تبعیض سیاسی باید به پایان برسد. آمریکا برای TRUTH Social، رسانه‌ای که تبعیضی بر اساس یک ایدئولوژی سیاسی قائل نمی‌شود، آماده است. با بزرگ‌تر شدن ترازنامه، TMTG در مبارزه با ظلم غول‌های تکنولوژی در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد.

در حال حاضر هویت سرمایه گذاران دیجیتالی مشخص نیست و تمام سرمایه‌گذاری‌های خصوصی مخفی باقی مانده‌اند، اما اورلاندو یکی از معامله‌گران شرکت زیرمجموعه بانک دویچه است که پیش از در اختیار گرفتن رهبری دیجیتال ورد، یک شرکت معامله شکر و یک شرکت بانکداری احداث کرده است.

بودجه شبکه اجتماعی TRUTH Social ترامپ
شبکه اجتماعی ترامپ / شبکه TRUTH Social ترامپ / شبکه اجتماعی TRUTH Social

اورلاندو در بیانیه‌ای گفته است: ما باور داریم این شرکت ترکیبی توان رشد و تبدیل شدن به یک بنیاد بسیار قدرتمند را دارد. به باور او TMTG از این سرمایه برای جذب استعداد برتر، استخدام ارائه‌دهندگان ارشد تکنولوژی و کارزار‌های بزرگ تبلیغاتی و توسعه کسب‌ و کار استفاده می‌کند.

همچنین باید گفت بلومبرگ در اکتبر گزارشاتش گفته که اعضای هیات‌مدیره دیجیتال ورد تخصص چندانی در زمینه رسانه ندارند. لوئیز فیلیپ دی اورلینز، مدیر ارشد مالی SPAC، عضو کنگره ملی برزیل و یکی از متحدان اصلی ژائیر بولسونارو رئیس‌جمهور راست‌گرای این کشور است.

همکاری دیجیتال ورد با TMTG در اکتبر، یعنی شش هفته پس از آنکه این شرکت اعلام کرد هدف مشخصی برای خرید ندارد، مغایر با برنامه‌های TMTG برای شبکه اجتماعی TRUTH Social به اطلاع عموم رسید. این پلتفرم خود را آخرین منزلگاه آزادی بیان و رقیب اصلی غول‌های تکنولوژی می‌داند.

انتظار می‌رود شبکه اجتماعی حقیقت یا TRUTH Social در اولین سه‌ماهه سال ۲۰۲۲ یعنی یک سال پس از اخراج دائم ترامپ از چند وب‌سایت شبکه اجتماعی از جمله فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب فعالیت خود را آغاز کند.

بنا بر مستندات حقوقی دیجیتال ورد که گزارش آن را نیویورک‌تایمز منتشر کرده است، قرارداد این شرکت با TMTG در حال حاضر تحت بررسی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی است و SEC به تحقیق در مورد «مستندات و ارتباطات» دیجیتال ورد و TMTG و البته «سیاست‌ها و فرایند‌های معاملاتی» و هویت برخی از سرمایه‌گذاران می‌پردازد.

در این مستندات آمده است که دیجیتال ورد در حال همکاری با رگولاتوری‌هاست و این بررسی بدین معنا نیست که SEC به نقض قانونی باور دارد یا SEC نظری منفی در مورد دیجیتال ورد یا شخص، حادثه یا بحث امنیتی دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بودجه شبکه اجتماعی TRUTH Social ترامپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |