;
coinex

اولین تریلر Doctor Strange in the Multiverse of Madness لو رفت

اولین تریلر Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است. برای تماشای تریلر دکتر استرنج 2 و اطلاع از جزئیات فیلم با تکراتو همراه باشید.

فیلم دکتر استرنج 2 : چندجهانی و دیوانگی یکی دیگر از فیلم‌های ابرقهرمانی بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. این مجموعه جذاب به کارگردانی سم ریمی و نویسندگی جید برتلت، مایکل والدرون ساخته شده است.

این مجموعه دیدنی سری دوم فیلم دکتر استرنج است. در ادامه این نوشتار تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange که یکی از بهترین فیلم‌های مارول به حساب می‌آید را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با تکراتو همراه باشید.

اولین تریلر Doctor Strange in the Multiverse of Madness

همانطور که کمی قبل گفتیم فیلم دوست داشتنی Doctor Strange in the Multiverse of Madness یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی بوده که قرار بود در سال 2021 به اکران در بیاید.

اما شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شد تا برنامه اکران فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با تغییرات گسترده‌ای مواجه شود و شاهد عقب افتادن اکران تمامی فیلم‌های آینده این مجموعه باشیم.

اولین تریلر Doctor Strange in the Multiverse of Madness
تریلر 2 Doctor Strange / تریلر دکتر استرنج 2 : چندجهانی و دیوانگی / تاریخ اکران 2 Doctor Strange / تاریخ پخش 2 Doctor Strange / تریلر Doctor Strange in the Multiverse of Madness

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تغییرات بیشتری در اکران فیلم‌های آینده مارول استودیو ایجاد شده است. مارول تایید کرد که فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness که پیش از این اکران آن تا تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) بود، حال اکران آن با ۴ ماه تاخیر مواجه شده و اکنون قرار است در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.

داستان فیلم دکتر استرنج 2 : چندجهانی و دیوانگی ، درباره دکتر استرنج  بوده که سعی دارد سنگ زمان را پیدا کند، این در حالیست که تانوس سعی دارد سنگ‌های ابدیت را نابود کند، پس دکتر مجبور است برای پس گرفتن سنگ زمان از دستگاه سفر در زمان انتقام‌جویان استفاده کند و به گذشته برود و سپس با سنگ بازگردد.

یا این که به یک خط زمانی متناوب سفر کند و این سنگ‌ را بدست آورد؛ شاید هم او راهی پیدا کرده تا تک به تک اتم های این سنگ را کنار هم قرار دهد و آن را به شکل اصلی‌اش بازگرداند.

شما در این مجموعه دوست داشتنی شاهد اتفاقات جذابی هستید به جستار تریلر و تاریخ اکران فیلم 2 Doctor Strange سری بزنید. همچنین می‌توانید در ادامه اولین تریلر Doctor Strange in the Multiverse of Madness را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر