;
coinex

بهترین فیلم های 2021 [58 فیلم برتری که سال 2021 به خود دید]

تا آغاز سال جدید میلادی فاصله چندانی نداریم. سال 2020 در حوزه سینما سال پرباری بود اما سال جدید چطور؟ در بهترین فیلم های 2021 با ما همراه باشید.

سال 2020 با تمام حواشی اش رو به پایان است. سال جاری میلادی که آخرین نفس هایش را میکشد در حوزه های مختلف سال پرباری بود. در حوزه فیلم چه سینمای هالیوود و چه سینمای سایر کشورها خاطرات خوبی برایمان ساختند.

نقطه اوج سال جاری شاید، درو شدن جوایز بین المللی توسط فیلم انگل، فیلمی از سینمای کره بود. در عین حال در سال جاری عناوینی چون Irishman، 1917، فانوس دریایی و یا حتی روزی روزگاری در هالیوود تنها گوشه ای از جذابیت های هنر هفتم در سال 2020 را به نمایش گذاشتند.

یک دهه میلادی گذشت، به عنوان اولین سال در آغاز دهه جدید،‌ سال 2021 چه ارمغانی در حوزه فیلم و سینما برای ما دارد؟ این موضوعی است که امروز تحت گفتار بهترین فیلم های 2021 که انتظارشان را در سال میلادی جدید داریم به بحث و بررسی خواهیم گذاشت. با تکراتو همراه باشید.

بهترین فیلم های 2021


تنها چند ماه تا سال جدید میلادی مانده و قصد داریم تا نگاهی به بهترین و مورد انتظارترین فیلم‌هایی که قرار است در سال 2021 منتشر شوند بیندازیم. بسیاری از این فیلم‌ها ابتدا برای سال 2020 برنامه ریزی شده بودند اما به خاطر همه‌گیری ویروس کووید 19 به سال 2021 و 2022 منتقل شدند. مسلما فیلم‌های بیشتری در طول سال معرفی خواهند شد و این مطلب به مرور از آنها به روز خواهد شد.

پیشنهاد می‌کنیم فهرست بهترین فیلم ‌های علمی تخیلی 2021 را نیز بررسی کنید. در طول یک سال گذشته پرفروش ترین فیلم های 2020 همچون بهترین فیلم های عاشقانه 2020 و بهترین فیلم های هندی 2020  را مفصلا بررسی کرده‌ایم.

با تکراتو در جدیدترین و بهترین فیلم های 2021 همراه باشید.

اکران های ژانویه 2021

آخرین دوئل (The Last Duel)

بهترین فیلم های 2021

  • ژانر: درام
  • کارگردان: ریدلی اسکات
  • تاریخ اکران: 8 ژانویه 2021

یکی از بهترین فیلم های 2021 و از جمله مورد انتظارترین فیلم های 2021 بدون شک اثر جدید ریدلی اسکات با نام آخرین دوئل یا The Last Duel است. داستان اتفاقات The Last Duel در قرن چهاردهم میلادی فرانسه جریان خواهد داشت و یک داستان انتقام جویانه را دنبال می‌کند و تمرکز آن بر روی دو شوالیه است.

این فیلم که ممکن است از کاندیداهای اسکار 2021 نیز باشد، داستان شوالیه‌ای را دنبال می‌کند که از جنگ برگشته و متوجه بی‌حرمتی شوالیه دیگر به همسرش می‌شود و در ادامه، به دنبال انتقام از آن شوالیه می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

پیتر ربیت 2 : فراری (Peter Rabbit 2: The Runaway)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های 2021
  • ژانر: انیمیشن
  • کارگردان: ویل گلوک
  • تاریخ اکران: 15 ژانویه 2021

امکان ندارد کسی قسمت اول پیتر ربیت را دیده باشد و عاشق آن نشده باشد! بنابراین انتظار می‌رود قسمت دوم آن هم جزو بهترین فیلم های 2021 باشد. جیمز کوردن در نقش پیتر، دیزنی ریدلی در نقش پنبه‌ای، مارگو رابی در نقش فلاپسی و راوی داستان، الیزابت دبیکی در نقش ماپسی و کالین موودی در نقش بنجامین بانی، برای صداپیشگی و رز بیرن در نقش بی، دامنل گلیسون در نقش توماس مک‌گرگور و دیوید اویلوو، از جمله بازیگران و صداپیشگانی هستند که در فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway حضور دارند.

در این فیلم که در رده بهترین انیمیشن های 2021 نیز قرار دارد، مانند قسمت اول، ویل گلوک وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Peter Rabbit 2 را بر عهده داشته است.

355

بهترین فیلم های 2021
فیلم جدید 2021
  • ژانر: اکشن
  • کارگردان: سیمون کینبرگ
  • تاریخ اکران: 15 ژانویه 2021

فیلم ۳۵۵ داستان یک گروه از بهترین مأموران زن را که در آژانس‌های دولتی سرتاسر دنیا فعالیت دارند، حکایت می‌کند. این مأموران زن در تلاش هستند تا مقابل یک سازمان بایستند و اقدامات آن‌ها را برای به دست آوردن یک سلاح مرگبار، متوقف کنند. بنابر آخرین اخبار منتشر شده، اکران این فیلم به ژانویه سال 2022 موکول شده است.

راجراتس (Rugrats)

بهترین فیلم های 2021
فیلم جدید 2021
  • ژانر: لایو اکشن
  • کارگردان: دیوید باورز
  • تاریخ اکران: 29 ژانویه 2021

اطلاعات زیادی از فیلم Rugrats در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم قرار است ترکیب یک فیلم لایو اکشن و CGI باشد و بچه‌های این فیلم قرار است به صورت CGI خلق و به تصویر گذاشته شوند. دیوید گودمن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد و تاکنون حضور هیچ بازیگر یا صداپیشه‌ای در فیلم Rugrats تایید و اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های نتفلیکس

اکران های فوریه 2021

سیندرلا (Cinderella)

بهترین فیلم های 2021
فیلم جدید 2021
  • کارگردان: کی کانن
  • تاریخ اکران: 5 فوریه 2021

سیندرلا یک عاشقانه موزیکال به کارگردانی کی کانن است که در 5 فوریه 2021 منتشر میشود. از جمله بازیگران آن میتوان به کامیلا کبیو در نقش سیندرلا، بیلی پورتر، ایدینا منزل، پیرس برازنان، مینی درایور، جان مولانی، جیمز کوردن و میسی الیوت اشاره کرد. این فیلم از جمله مورد انتظارترین فیلم های 2021 است.

کینگزمن 2021 (The King’s Man)

بهترین فیلم های 2021
فیلم جدید 2021
  • کارگردان: متیو وان
  • تاریخ اکران: 12 فوریه 2021

فیلم کینگزمن 2021 از جمله بهترین فیلم های 2021 است. داستان این فیلم درباره‌ی مردی می‌باشد که باید در مقابل گروهی از افراد ظالم و مغزهای متفکر از خلافکاران بایستد ، آنها سعی دارند یک جنگ را طراحی کنند که به واسطه‌ی آن میلیون‌ها نفر از مردم از بین می‌روند و جنگ همه جا را فرا می‌گیرد.

انتلرز (Antlers)

بهترین فیلم های 2021
فیلم جدید 2021
  • کارگردان: اسکات کوپر
  • تاریخ اکران: 19 فوریه 2021

داستان این فیلم مهیج و تماشایی درباره موجودی عجیب و غریب و اسرارآمیز است که با فرار، دست به اعمال شومی در یک شهر کوچک می‌زند. جولیا میدوز که در شهر کوچک اورگان معلم است، متوجه رفتارهای عجیب یکی از دانش‌آموزانش می‌شود.

نگرانی‌های او روز به روز بیشتر می‌شود و تلاش می‌کند سر از کار پسرک مرموز در آورد. او و برادرش پاول که کلانتر شهر است متوجه می‌شوند که آن دانش‌آموز از موجودی اسرارآمیز نگهداری می‌کند. فیلم انتلرز یکی از بهترین فیلم های 2021 است.

اکران های فوریه 2021 در یک نگاه:

  • سیندرلا (Cinderella)
  • کینگزمن 2021 (The King’s Man)
  • انتلرز (Antlers)

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

اکران های مارس 2021

شکارچیان روح ؛ افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)

بهترین فیلم های 2021
فیلم جدید 2021
  • کارگردان: جیسون رایتمن
  • تاریخ اکران: 5 مارس 2021

از جمله بهترین فیلم های اکشن و کمدی سال 2021، می‌توان به فیلم شکارچیان روح به کارگردانی جیسون رایتمن و نویسندگی گیل کنان و جیسون ریتمن اشاره کرد.

داستان این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 درباره‌ی خانواده‌ای است که به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کنند و در این شهر آنها بیشتر در مورد خود خواهند دانست و یاد خواهند گرفت. آنها خیلی زود اتفاقات ترسناکی را تجربه می‌کنند و با ارواحی روبرو می‌شوند که به نوعی به پدربزرگشان متصل هستند.

اربابان جهان (Masters of the Universe)

بهترین فیلم های 2021
فیلم جدید 2021
  • کارگردان: برادران نی
  • تاریخ اکران: 5 مارس 2021

فیلم اربابان جهان محصول ایالات متحده آمریکا و به کارگردانی ادم نی و ارن نی ساخته شده است. این کارگردان ها به برادران نی معروف هسند و پیش از این فیلم دسته سارقان را در کارنامه مشترک خود ثبت کرده اند.

داستان این فیلم درباره جنگجویانی قدرتمند در جهان است که با یکدیگر خواهند جنگید. این فیلم قرار بود در سال 2019 اکران شود اما ساخت این فیلم پس از مدتی در سونی پیکچرز به تعلیق در آمد. اکنون قرار است این فیلم در 5 مارس 2021 اکران شود.این فیلم ژانری اکشن، علمی تخیلی و فانتزی دارد.

تام و جری (Tom and Jerry)

بهترین فیلم های 2021
فیلم جدید 2021
  • کارگردان: تیم استوری
  • تاریح اکران: 5 مارس 2021

نام فیلمی انیمیشنی محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی تیم استوری می‌باشد. این انیمیشن اقتباسی از شرکت هانا-باربرا می‌باشد ، که نشان می‌دهد چگونه تام و جری برای اولین بار باهم ملاقات می‌کنند و با یک‌دیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ‌های جانی دپ

بهترین فیلم های شاهرخ خان

رایا و آخرین اژدها (Raya and The Last Dragon)

رایا و آخرین اژدها (Raya and The Last Dragon)
بهترین فیلم 2021
  • کارگردان: دان هال
  • تاریخ اکران: 12 مارس 2021

رایا و آخرین اژدها ، نام فیلمی انیمیشنی محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی دان هال و کارلوس لوپز استرادا می‌باشد. در دنیایی به نام لوماندرا ، جهانی که تمدنی باستانی در آن سکونت دارد ، جنگجویی به نام رایا برای یافتن آخرین اژدها مصمم شده است.

آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک (The Many Saints of Newark)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم 2021
  • کارگردان: آلان تیلر
  • تاریخ اکران: 12 مارس 2021

یک فیلم در ژانر درام و جنایی به کارگردانی آلن تیلور است که قرار بود در سپتامبر سال ۲۰۲۰ منتشر شود، ولی پخش آن به دلیل کوید-۱۹ تا مارس ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. این فیلم در واقع پیش درآمد وقایع و شخصیت های سریال موفق تلویزیونی خانواده سوپرانو  میباشد که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ از شبکه HBO پخش میشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های برد پیت

بهترین فیلم های خانوادگی جهان

موربیوس (Morbious)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم 2021
  • کارگردان: دنیل اسپینوزا
  • تاریخ اکران: 19 مارس 2021

فیلم موربیوس به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 ، درباره ی مردی به نام موربیوس است که در اداره ای مشغول به کار است و از بیماری خونی نادر رنج می‌برد. او تصمیم می گیرد که خود را درمان کند اما طی عملی تبدیل به یک خون آشام می شود و داستان رو به تراژدی ترسناک می رود.

مهاجمان مقبره (Tomb Raider 2)

مهاجمان مقبره (Tomb Raider 2)
بهترین فیلم 2021
  • کارگردان: بن ویتلی
  • تاریخ اکران: 19 مارس 2021

قسمت اول این فیلم در سال 2018 توسط برادران وارنر ساخته و پخش شد و جزو بهترین فیلم‌های اکشن قرار گرفت. بعد از اینکه لارا (با بازی آلیسیا ویکاندر) جهان را نجات داد و جلوی شیوع ویروس مرگبار را از مقبره گرفت، به لندن بازگشت و جایگاه خود را در شرکت پدرش پذیرفت. او خیلی زود پی می‌برد که ترینیتی (گروهی که خواستار شیوع ویروس مرگبار بود) از طریق کمپانی Patna به طور مستقیم با شرکت کرافت در ارتباط بوده است.

بچه رییس: کسب و کار خانوادگی (The Boss Baby: Family Business)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم 2021
  • کارگردان: تام مک گراث
  • تاریخ اکران: 26 مارس 2021

این انیمیشن قسمت دوم مجموعهٔ بچهٔ رئیس و دنباله‌ای برای فیلم ۲۰۱۷، این فیلم توسط تام مک‌گراث کارگردانی می‌شود و صدای شخصیت اصلی فیلم را الک بالدوین بازی می‌کند، جیمز مارسدن، ایمی سداریس، آریانا گرینبلت، اوا لونگوریا، جیمی کیمل، لیسا کودرو و جف گلدبلوم از جملهٔ بازیگران این انیمیشن هستند. این کارتون با توجه به موفقیت قسمت اول، توانایی حضور در لیست بهترین فیلم های 2021 را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

بهترین فیلم های بقا

سفر به آمریکا (Coming 2 America)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های 2021

 

  • کارگردان: کریک برور
  • تاریخ اکران: 5 مارس 2021

ثبل از در سال 1998 فیلمی به همین نام ساخته شده بود و این فیلم قرار است ادامه ای بر آن باشد. در فیلم قبلی شاهد این بودیم که ولیعهد یک کشور افریقایی پسری جوان است که قرار است با کسی که خانواده برایش انتخاب کرده است ازدواج کند.

اما او ترجیح می دهد که به امریکا برود و به دنبال شخصی دیگر بگردد. در قسمت دوم او صاحب فرزندی است که هرگز افریقا را ندیده پس ماجراجویی جدیدی شروع می شود.

اکران های مارس 2021 در یک نگاه:

  • شکارچیان روح ؛ افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)
  • اربابان جهان (Masters of the Universe)
  • تام و جری (Tom and Jerry)
  • حک اس یا «کله‌خر» (Jackass 2021)
  • رایا و آخرین اژدها (Raya and The Last Dragon)
  • آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک (The Many Saints of Newark)
  • موربیوس (Morbious)
  • مهاجمان مقبره (Tomb Raider 2)
  • بچه رییس: کسب و کار خانوادگی (The Boss Baby: Family Business)

اکران های آپریل 2021

نامقدس (The Unholy)

بهترین فیلم های 2021

 

  • کارگردان: ایوان اپیلوتوپولوس
  • تاریخ اکران: 20 آپریل 2021

نامقدس فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر ترسناک و فراطبیعی است که بر اساس رمان معبد نوشته جیمز هربرت تهیه شده است. این فیلم اولین تجربه کارگردانی اسپیلوتوپولوس است.

کمتر کسی گمان بر موفقیت این فیلم می برد، اما در هفته های اولیه بعد از انتشار تا مدت مدیدی با اختلاف این فیلم صدرنشین یا در رده های دوم و سوم باکس آفیس هفتگی بود که برای یک فیلم با هزینه کم بسیار ایده آل بود.

بازیگران اصلی این فیلم عبارتند از جفری دین مورگان، کیتی اسلتون، ویلیلام سدلر، دیوگو مورگادو، کریکت براون و کریس الویس. این پروژه ابتدا با نام اصلی رمان آغاز به کار کرد و بین سال های 2018 تا 2020 فیلمبرداری اصلی در بوستون آغاز شد. در 14 مارس 2020 اما فیلمبرداری به علت کرونا به تعویق افتاد تا اکران فیلم هم به سال 2021 و ماه آپریل موکول شود.

سریع و خشن 9 (F9)

سریع و خشن 9 (F9)
بهترین فیلم 2021
  • کارگردان: جاستین لین
  • تاریخ اکران: 2 آوریل 2021

فیلم Fast and Furious 9 دنباله‌ی فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) و نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» به‌حساب می‌آید که جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت از فیلم‌های Fast and Furious به صندلی کارگردانی آن تکیه زده است و وین دیزل، مایکل فوترل و کریس مورگان وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینما

زمانی برای مردن نیست (No Time to Die)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم 2021
  • کارگردان: کری فوکوناگا
  • تاریخ اکران: 2 آوریل 2021

زمانی برای مردن نیست، بیست‌وپنجمین عنوان از مجموعه فیلم جیمز باند و یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 است و دنیل کریگ برای بار پنجم در نقش این مأمور ویژه MI6 ظاهر شده‌است. رالف فاینز، لئا سیدو، نائومی هریس، بن ویشاو، روری کینیار و جفری رایت همگی نقش‌های خود در پنج فیلم قبلی را در اینجا نیز تکرار کرده‌اند و رامی ملک، آنا د آرماس، بیلی مگنوسن و دیوید دنسیک به عنوان بازیگران جدید به گروه اضافه شده‌اند.

ویوو (Vivo)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم 2021
  • کارگردان: کیرک دمیکو
  • تاریخ اکران: آوریل 2021 

ویوو ، اولین ماجراجویی موسیقی انیمیشن سونی پیکچرز با اجرای آهنگ‌های کاملا جدید از لین-مانوئل میراندا ، مخاطبان را با یک ماجراجویی حماسی به مکان‌های زیبا و پر جنب و جوش می‌برد که قبلا در انیمیشن دیده نشده است.

بایوس (BIOS)

  • کارگردان: میگل ساپوچنیک
  • تاریخ اکران: آوریل 2021

فیلم بایوس داستان فینچ، آخرین انسانی که روی زمین باقی مانده است، را روایت می‌کند. او یک مخترع محسوب می‌شود که حالا با بیماری خود دست‌وپنجه نرم می‌کند.

همان‌طور که فینچ باید با مرگ خود مواجه شود، او باید یک ربات برای مراقبت از سگ خود که تنها چیزی است که او واقعا در این دنیا دوست دارد، بسازد.

فینچ باید ربات را آموزش دهد تا به اندازه کافی مانند یک انسان به‌نظر برسد تا بتواند از سگ او مراقبت کند. فینچ همچنین باید تلاش کند که سگ خود را متقاعد کند که این ربات را به‌عنوان سرپرست و دوست خود بپذیرد.

یک مکان ساکت بخش دوم (A Quiet Place Part II)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های 2021
  • کارگردان: جان کرازینسکی
  • تاریخ اکران: 23 آوریل 2021

خانواده ابوت پس از ماجراهای وحشتناک داخل خانه، حالا باید با وحشت دنیای بیرون روبرو شوند و در سکوت برای بقا بجنگند. آنان پا به دنیای ناشناخته‌ها می‌گذارند و خیلی زود می‌فهمند موجوداتی که با صوت شکار خود را می‌یابند، تنها تهدید پیش رویشان نیستند. این فیلم را قطعا باید در فهرست بهترین فیلم های ترسناک 2021 جای داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آخرالزمانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho)

بهترین فیلم های 2021

  • کارگردان: ادگار رایت
  • تاریخ اکران: 23 آوریل 2021

در یکی از بهترین فیلم های 2021 یک دختر جوان ، علاقه مند به طراحی مد ، به طرز مرموزی قادر است وارد دهه 60 شود ، جایی که با خواننده مورد علاقه اش اشنا می شود . اما دهه 60 لندن همان چیزی نیست که به نظر می رسد، و به نظر می رسد این کار او عواقب بدی در پی دارد.به جرات می‌توان فیلم آخرین شب در سوهو را یکی از بهترین فیلم های 2021 دانست.

اکران های آپریل 2021 در یک نگاه:

  • نامقدس (The Unholy)
  • سریع و خشن 9 (F9)
  • زمانی برای مردن نیست (No Time to Die)
  • ویوو (Vivo)
  • یک مکان ساکت بخش دوم (A Quiet Place Part II)
  • آخرین شب در سوهو (Last Night in Soho)

اکران‌های ماه می 2021

بیوه سیاه یا بلک ویدو (Black Widow)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های 2021
  • کارگردان: کیت شورتلند
  • تاریخ اکران: 7 مه 2021

داستان فیلم بعد از جنگ داخلی و قبل از جنگ بی نهایت رخ میدهد و گریزی به گذشته ی ناتاشا رومانوف هم میزند. در پی وقایع کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه سوکو ویا و کمک به استیو راجرز، تنها شده و تحت تعقیب دولت قرار گرفته است. بلک ویدو یکی از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 خواهد بود. البته که دنیای مارول در ژانر ابرقهرمانی تنها نیست و بهترین فیلم های دی سی 2021 رقیب جدی آن است.

گودزیلا علیه کینگ کونگ (Godzilla vs. Kong)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های 2021
  • کارگردان: آدام وینگارد
  • تاریخ اکران: 21 مه 2021

فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ، فیلمی به کارگردانی آدام وینگارد (Adam Wingard) و سرپرست نویسنگان «تری روزیو» است. فیلم Godzilla vs Kong دنباله‌ای از فیلم‌های «گودزیلا: پادشاه هیولا‌ها» و «کنگ: جزیره جمجمه» بوده و چهارمین سری از فیلم‌های کمپانی لجندری در زمینه افسانه هیولا‌ها است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ

مارپیچ (Spiral)

مارپیچ (Spiral)
بهترین سریال 2021
  • کارگردان: لین بوسمن
  • تاریخ اکران: 21 مه 2021

مارپیچ ، نام فیلمی ترسناک و رازآلود محصول سال 2021 به کارگردانی دارن لین بوسمن می‌باشد. این فیلم داستان گروهی از کارگاهان و افراد مختلف را به تصویر می‌کشد که خیلی زود وارد یک بازی مرگبار می‌شوند، اکنون آن‌ها باید به دنبال راهی برای نجات جان خویش باشند.

کروئلا (Cruella)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های 2021
  • کارگردان: الکس تیمبرز
  • تاریخ اکران: 28 مه 2021

این فیلم با شرح ماجرای شخصیت کروئلا دویل، به پیش ‌زمینه‌ی انیمیشن مشهور صد و یک سگ خالدار می پردازد. “کروئلا” که به عنوان جدیدترین ساخته لایو اشکن و پربازیگر والت دیزنی است، پیش بینی می شود با استقبال قابل توجهی از مردم و منتقدین رو به رو شود.

اکران های ماه می 2021 در یک نگاه:

  • بیوه سیاه یا بلک ویدو (Black Widow)
  • گودزیلا علیه کینگ کونگ (Godzilla vs. Kong)
  • مارپیچ (Spiral)
  • کروئلا (Cruella)

اکران‌های ماه ژوئن

خیابان سسمی (Sesame Street)

خیابان سسمی (Sesame Street)
بهترین سریال 2021
  • کارگردان: جاناتان کریزل
  • تاریخ اکران: 4 ژوئن 2021

جاناتان کریزل، کارگردان فیلم Ghosted و خالق، نویسنده و کارگردان سریال Baskets، وظیفه کارگردانی فیلم Sesame Street را بر عهده دارد و همچنین در این فیلم قرار است شاهد نقش آفرینی ان هتوی، بازیگر یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Les Misérables (بینوایان)، باشیم.

همچنین گفته می‌شود که بو بورنهام، کمدین، بازیگر، فیلمنامه‌نویس و شاعر، نیز قرار است در این فیلم حضور داشته باشد و چند آهنگ اورجینال و جدید را نیز برای فیلم بنویسد و اجرا کند. همچنین کریس گالتا و مایک روزولیو وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Sesame Street را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه هندی‌

بهترین فیلم های هندی بالیوود

احظار : شیطان مرا وادار کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It)

احظار : شیطان مرا وادار کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It)
بهترین سریال 2021
  • کارگردان: مایکل چاوز
  • تاریخ اکران: 4 ژوئن 2021

فیلم‌نامه این فیلم توسط دیوید لزلی جانسون بر پایه داستانی از جیمز وان نوشته شده‌است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های احضار (۲۰۱۳) و احضار 2 (۲۰۱۶) و در مجموع هشتمین فیلم دنیای سینمایی احضار به حساب می‌آید. از بازیگران آن می‌توان به ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون اشاره کرد که باری دیگر در نقش اد و لورن وارن ظاهر شده‌اند.

در ارتفاعات (In the Heights)

در ارتفاعات (In the Heights)
بهترین سریال 2021
  • کارگردان: Jon M. Chu
  • تاریخ اکران: 18 ژوئن 2021

در ارتفاعات ، نام فیلمی اجتماعی و موزیکال محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی جان ام. چو می‌باشد. داستان فیلم در طول سه روز در محله لاتین واشینگتن هایتس در نیویورک رخ می‌دهد. داستان فیلم درباره‌ی صاحب یک خواربارفروشی است که در مورد بستن مغازه‌اش و بازنشسته‌شدن در جمهوری دومینیکن بعد از به ارث رسیدن مال قابل توجهی به او ، احساسات متناقضی دارد.

لوکا (Luca)

بهترین فیلم های 2021

  • کارگردان: انریکو کاساروسا
  • تاریخ اکران: 18 ژوئن 2021

لوکا یک انمیشن ماجراجویانه و خانوادگی است که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا از ایتالیا جریان می‌یابد و درباره‌ی حلقه‌های دوستی است که بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند. پس از اینکه دو دوست با یکدیگر دل به دریا می‌زنند، دوستی مهمی بین یک انسان و یک هیولای دریایی شبیه‌شده به انسان‌ها شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترکی

بهترین فیلم های بیوگرافی

اکران های ماه ژوئن در یک نگاه:

  • خیابان سسمی (Sesame Street)
  • احظار : شیطان مرا وادار کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It)
  • در ارتفاعات (In the Heights)
  • لوکا (Luca)

اکران های ماه جولای

مینیون ها : ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru)

مینیون ها : ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru)
جدیدترین فیلم های 2021
  • کارگردان: کایل بالدا
  • تاریخ اکران: 2 جولای 2021

طبق خلاصه داستان منتشر شده از انیمیشن Minions: The Rise of Gru، در قلب دهه ۷۰ میلادی، گرو که طرفدار گروه بزرگ اشخاص شرور یعنی Vicious 6 است، در تلاش است تا به این گروه بپیوندد و با همکاری چند مینیون از جمله کوین، استوارت، باب و اتو، گرو اولین سلاح خود را برای انجام اولین ماموریتش می‌سازد. فراموش نکنید به فهرست بهترین انیمه های 2021 نیز سر بزنید.

تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick)

تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick)
جدیدترین فیلم های 2021
  • کارگردان: جوزف کوشینسکی
  • تاریخ اکران: 2 جولای 2021

از جمله بهترین فیلم های 2021 باید به تاپ گان جدید اشاره کرد که ادامه ای بر فیلم تاپ گان (۱۹۸۶) است. از بازیگران آن می‌توان به تام کروز و وال کیلمر اشاره کرد، که هر دو در قسمت قبلی نیز حضور داشتند.

شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings)

بهترین فیلم های 2021
جدیدترین فیلم های 2021
  • کارگردان: دستین دنیل کرتون
  • تاریخ اکران: 9 جولای 2021

نمیتوان از فهرست بهترین فیلم های 2021 بدون اشاره به فیلم های جدید مارول گذشت. شانگ چی و افسانه ده حلقه، یک فیلم ابرقهرمانی روبه اکران آمریکایی است که بر اساس شخصیتی در مارول کامیکس به نام شانگ چی ساخته میشود. این فیلم قرار است توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شود، همچنین قرار است این فیلم بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد.

بیشتر بخوانید:  ترتیب تماشای فیلم های مارول چگونه است؟

هرج و مرج فضایی: میراثی تازه (Space Jam 2)

هرج و مرج فضایی: میراثی تازه (Space Jam 2)
جدیدترین فیلم های 2021
  • کارگردان: ترنس نانس
  • تاریخ اکران: 16 جولای 2021

فیلم Space Jam 2 برای اکران در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Space Jam در سال ۱۹۹۶ با بازی مایکل جردن تولید شد و به‌روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم موفق به فروش بیش از ۲۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان شده بود. این فیلم ترکیبی از لایو-اکشن و انیمیشن است که جردن همراه با شخصیت‌های محبوب مجموعه انیمیشن‌های Looney Tunes مانند باگز بانی و دافی داک یک مسابقه مهم بسکتبال را برگزار می‌کنند.

اتاق فرار ۲ (Escape Room: Tournament of Champions)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های 2021
  • کارگردان: آدام روبیتل
  • تاریخ اکران: 16 جولای 2021

از دیگر بهترین فیلم های 2021 می‌توان به اتاق فرار 2 اشاره کرد که یکی از ترسناک ترین فیلم های 2021 به شمار می‌آید. این فیلم  در مورد شش نفر است که به صورت ناخواسته در سری دیگری از بازی‌های اتاق فرار گرفتار شده و پس از مدتی متوجه میشوند تنها راه نجات و زنده ماندنشان همکاری با یکدیگر است. آن‌ها به زودی پی خواهند برد که همگی در گذشته یکبار این بازی مرگبار را انجام داده‌اند.

اولد (Old)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های 2021
  • کارگردان: نایت شیامالان
  • تاریخ اکران: 23 جولای 2021

فیلم اولد یکی دیگر از بهترین فیلم های 2021 بوده که توسط ام. نایت شیامالان تهیه شده و براساس رمان گرافیکی قلعه شن ساخته پیر اسکار لوی و فردریک پیترز ساخته شده‌ است.

داستان این فیلم درباره خانواده‌ای است که در منطقه‌ای گرمسیری در حال گذراندن تعطیلات خود هستند. بعد از گذشت چند ساعت استراحت و خوش گذرانی در ساحل این منطقه، متوجه می‌شوند که اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. آنها خیلی زود متوجه می‌شوند که این ساحل سرعت گذران عمر آن‌ها را تسریع بخشیده است؛ به‌طوری که کل زندگی آن‌ها در یک روز کوتاه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی

بهترین فیلم های 1400

گشت و گذار در جنگل 2021 (Jungle Cruise)

گشت و گذار در جنگل 2021 (Jungle Cruise)
جدیدترین فیلم های 2021
  • کارگردان: ژاومه کویت سرا
  • تاریخ اکران: 30 جولای 2021

فیلم Jungle Cruise 2021 گشت و گذار در جنگل ، فیلمی در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، کمدی و فانتزی است که به کارگردانی Jaume Collet-Serra ، نویسندگی Glenn Ficarra و تهیه کنندگی John Davis ، John Fox, Beau Flynn محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا است. داستان فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی 2021 از این قرار است که عده ای از مسافران سعی دارند با قایقی کوچک از میان جنگلی مملو از حیوانات خطرناک و خزندگان عبور کنند.

بهترین فیلم های جولای 2021 در یک نگاه:

  • مینیون ها : ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru)
  • تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick)
  • شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings)
  • هرج و مرج فضایی: میراثی تازه (Space Jam 2)
  • اتاق فرار ۲ (Escape Room: Tournament of Champions)
  • اولد (Old)
  • گشت و گذار در جنگل 2021 (Jungle Cruise)

اکران های ماه آگوست

جوخه انتحار 2021 (The Suicide Squad)

بهترین فیلم های 2021
جدیدترین فیلم های 2021
  • کارگردان: جیمز گان
  • تاریخ اکران: 6 آگوست

فیلمی ابرقهرمانی از دی‌سی کامیکس براساس تیم ضدقهرمان جوخه انتحار است که در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. کارگردان و نویسنده این فیلم جیمز گان بوده و بازیگرانی چون ادریس البا، مارگو رابی، وایولا دیویس، جان سینا، یوئل کینامان، جای کورتنی، ناتان فیلیون، مایکل روکر، دیوید دستمالچیان، آلیس براگا و تایکا وایتیتی در آن حضور دارند.

جوخه انتحار به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021، یازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به حساب می‌آید. این فیلم دنباله مستقل جوخه انتخار نسخه ۲۰۱۶ می‌باشد؛ بدین معنا که بعضی شخصیت‌های آن نسخه چون هارلی کوئین با بازی مارگو رابی و آماندا والر با بازی وایولا دیویس در آن حضور دارند و شخصیت‌هایی چون ددشات با بازی ویل اسمیت و جوکر با بازی جرد لتو از آن حذف شده‌اند.

آب ژرف (Deep Water)

آب ژرف (Deep Water)
جدیدترین فیلم های 2021
  • کارگردان: آدریان لین
  • تاریخ اکران: 13 آگوست

رمان هیجانی و روانشناسانه «آب ژرف»، نوشتهٔ پاتریشا های‌اسمیت، در سال ۱۹۵۷ و توسط انتشارات هارپر منتشر شد؛ فیلم Deep Water اقتباسی سینمایی از این رمان خواهد بود.

داستان فیلم در مورد زوج جذابِ جوانی با نام‌های ویک و میلندا ون آلن است که هر چیزی در رابطهٔ آنان مجاز است و تنها نمی‌خواهند ازدواج ناموفق خود را با طلاق به‌پایان برسانند. همین تصمیم آنان مشکلات زیادی را پدید می‌آورد.

ملیندا روابط عاشقانهٔ زیادی دارد و ویک نیز از ماجرا باخبر است و موضوع را بین خود حل کرده‌اند، اما مرگ مشکوک یکی از معشوقه‌های ملیندا، ویک را کنجکاو به پیگیری ماجرا می‌کند. از طرفی ازدواج ناموفق و ادامه دادن این زندگی مشترک به‌شکلی ناقص، شرایط این دو نفر را هر روز بد و بدتر کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی

بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1400

مرد آزاد (Free Guy)

بهترین فیلم های 2021
بهترین فیلم های 2021
  • کارگردان: شاون لوی
  • تاریخ اکران: 13 آگوست

فیلم اکشن و هیجان انگیز فری گای را می‌توان به عنوان یکی دیگر از بهترین فیلم های 2021 نام برد. داستان این فیلم درباره یک کارمند بانک است که می‌فهمد در واقع کاراکتری در یک بازی ویدئویی جهان باز به نام فری سیتی است و قرار است به زودی از کار بیفتد. حال او باید با این واقعیت کنار بیاید که او تنها کسی است که می‌تواند جهان را نجات دهد. اگر به دنبال یک فیلم اکشن پر رمز و راز هستید فیلم مرد آزاد را از دست ندهید.

محافظ همسر هیتمن (The Hitman’s Wife’s Bodyguard)

محافظ همسر هیتمن (The Hitman's Wife's Bodyguard)
جدیدترین فیلم های 2021
  • کارگردان: پاتریک هیوز
  • تاریخ اکران: 20 آگوست 2021

محافظ همسر هیتمن به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021، یک فیلم سینمایی اکشن کمدی آمریکایی که توسط پاتریک هیوز کارگردانی شده و توسط براندون و فیلیپ مورفی نوشته شده‌است.

این اثر دنباله‌ای بر فیلم محافظ مزدور محصول سال ۲۰۱۷ است. ستاره‌های فیلم رایان رینولدز، ساموئل ال. جکسون، سلما هایک، فرانک گریلو، ریچارد ای گرانت، تام هاپر، آنتونیو باندراس و مورگان فریمن هستند.

کندی من (Candyman)

کندی من (Candyman)
جدیدترین فیلم های 2021
  • کارگردان: نیا داکوستا
  • تاریخ اکران: 27 آگوست 2021

این فیلم باری دیگر بینندگان را به شیکاگو می‌برد، اما تغییراتی در محله‌ی قدیمی نسخه‌ی اصلی به‌وجود آمده است و ماجراهای فیلم به‌شکل دیگری به تصویر کشیده می‌شود.

در خلاصه‌ی داستان بازسازی «کندی‌من» آمده است که «فیلم تازه باری دیگر به محله‌ای برمی‌گردد که این افسانه از آن‌جا آغاز شد؛ محله‌ای بازسازی‌شده که زمانی املاک مسکونی کابرینی-گرین در آن‌جا قرار داشت».

با اینکه نسخه‌ی اصلی Candyman در زمان اکران نتوانست در حدواندازه‌ی آثار برجسته‌ی ژانر وحشت ظاهر شود، اما به اثری ماندگار برای طرفداران فیلم‌های کالت ترسناک بدل شد. نسخه‌ی تازه علاوه‌بر اینکه نقش یک دنباله‌ی معنوی را ایفا می‌کند، بلکه به نوعی حکم یک ریبوت را برای بینندگان این نسل دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نوید محمدزاده

بهترین فیلم های بهروز وثوقی

بیتلز: بازگشت (The Beatles: Get Back)

بهترین فیلم های 2021
جدیدترین فیلم های 2021
  • کارگردان: پیتر جکسون
  • تاریخ اکران: 27 آگوست 2021

یکی از بهترین فیلم های 2021 ممکن است یک مستند باشد. مستندی درباره گروه معروف و محبوب بیتلز. بیتلز گروه موسیقی راک/پاپ اهل لیورپول بود که در دهه‌ی ۱۹۶۰ کارش را آغاز کرد و شامل جان وینستون لنون، جیمز پُل مک‌کارتنی، جرج هریسون و رینگو استار می‌شد.

این گروه با فروش جهانی ۶۰۰ میلیون نسخه‌ای آثارشان به پرفروش‌ترین گروه موسیقی جهان تبدیل شدند و انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا در سال ۱۹۹۹ آن‌ها را پرفروش‌ترین گروه موسیقی قرن بیستم در آمریکا معرفی کرد.

بهترین فیلم های آگوست 2021 در یک نگاه:

  • جوخه انتحار 2021 (The Suicide Squad)
  • آب ژرف (Deep Water)
  • مرد آزاد (Free Guy)
  • محافظ همسر هیتمن (The Hitman’s Wife’s Bodyguard)
  • کندی من (Candyman)
  • بیتلز: بازگشت (The Beatles: Get Back)

اکران های ماه سپتامبر

جک اس 4 (Jack Ass 4)

جک اس 4 (Jack Ass 4)
پوستر فیلم جک اس 4 (Jack Ass 4)
  • تاریخ اکران: 3 سپتامبر 2021
  • ژانرها: اکشن، کمدی
  • کارگردان: جف تریمین (Jeff Tremaine)
  • بازیگران: جانی ناکسویل (Johnny Knoxville)، استیو-او (Steve-O)، کریس پونتیوس (Chris Pontius)
  • زبان: انگلیسی

کله‌خبرها بار دیگر با تجربه و سن بیشتر بازگشته‌اند و قرار است فاجعه‌های بدتری را به بار بیاروند. به عنوان یکی از برترین فیلم های سال 2021 با بازی انی ناکسویل  واقعا ارزش دیدن را دارد.

اکران های ماه اکتبر

تل‌ماسه (Dune)

تل‌ماسه (Dune)
لیست فیلم های سال 2021
  • کارگردان: دنی ویلنوو
  • تاریخ اکران: 1 اکتبر 2021

یکی از بهترین فیلم های 2021 میتواند تل ماسه به کارگردانی دنی ویلنوو باشد. ویلنوو فیلم‌نامه این فیلم را به همراه اریک راث و جان اسپیتز بر اساس رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت به نگارش درآورده است. بعد از فیلم تل‌ماسه (۱۹۸۴) به کارگردانی دیوید لینچ، این دومین اقتباس سینمایی از این رمان است.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، اسکار آیزاک، جیسون موموآ، خاویر باردم، دیوید باتیستا، زندیا، استلان اسکارشگورد، شارلوت رمپلینگ، دیوید دستمالچیان ستارگان فیلم هستند.

داستان فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه مشهور شده‌است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، آوردگاهی برای نزاع چندین گروه مختلف می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های شهاب حسینی

بهترین فیلم های قدیمی ایرانی قبل از انقلاب

آنچارتد (Uncharted)

آنچارتد (Uncharted)
لیست فیلم های سال 2021
  • کارگردان: روین فلیشر
  • تاریخ اکران: 8 اکتبر 2021

یکی از بهترین فیلم های 2021 یک فیلم ماجراجویی اکشن آمریکایی به کارگردانی روبن فلیشر و نویسندگی آرت مارکوم و مت هالووی، محصول سال ۲۰۲۱ است.

این فیلم پیش‌درآمدی برای بازی ویدئویی آنچارتد ساخته ناتی داگ محسوب می‌شود. در این فیلم بازیگرانی مانند تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس و سوفیا تیلور علی به‌ایفای نقش می‌پردازند.

هالووین می‌کشد (Halloween Kills)

هالووین می‌کشد (Halloween Kills)
لیست فیلم های سال 2021
  • کارگردان: دیوید گوردون
  • تاریخ اکران: 15 اکتبر 2021

دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) کارگردان و نویسنده این فیلم و دنی مک‌براید (Danny McBride) و اسکات تیمز (Scott Teems) از دیگر نویسندگان اثر هستند. فیلم هالووین می کشد داستان فیلم هالووین 2018 را دنبال می‌کند و دوازدهمین فیلم از سری فیلم‌های هالووین است.

چشمان مار (Snake Eyes)

چشمان مار (Snake Eyes)
تاریخ اکران فیلم های جدید – لیست فیلم های سال 2021
  • کارگردان: روبرت شونتکه
  • تاریخ اکران: 22 اکتبر 2021

اسنیک آیز نینجا کماندویی است که برای مهارت‌های مرگبارش در استفاده از شمشیر و چاقو شهرت دارد. این رزمی‌کار ماهر پیش از پیوستن به جی.آی. جو به‌تنهایی در ارتفاعات نوادا زندگی می‌کرد و اطلاعات زیادی از گذشته‌ی تاریکش در دست نیست.

اسنیک آیز در اثر گیرافتادن در انفجار یک هلیکوپتر قدرت تکلم خود را از دست می‌دهد و پس از آن حادثه از لباس و نقابی سیاه برای پوشاندن خود استفاده می‌کند.

برترین فیلم های اکتبر 2021 در یک نگاه:

  • تل‌ماسه (Dune)
  • آنچارتد (Uncharted)
  • هالووین می‌کشد (Halloween Kills)
  • چشمان مار (Snake Eyes)

اکران های نوامبر

اترنالز یا جاودانگان (The Eternals)

اترنالز یا جاودانگان (The Eternals)
لیست فیلم های سال 2021
  • کارگردان: کلوئه ژائو
  • تاریخ اکران: 5 نوامبر 2021

فاستوس، یکی از اعضای اترنال‌ها در حال استفاده از تکنولوژی بیگانه برای کمک به بشریت است تا در یک مسیر درست قرار بگیرند. خود اترنال‌ها هم به یک نژاد از بیگانگان جاودانه توصیف شده‌اند که از یک سیاره دور به زمین آمده‌اند تا از آن دربرابر یک نژاد از شکارچیان بیگانه به‌نام Deviants دفاع کنند. اگر منتظر اکران فیلم اترنالز هستید حتما لیست بهترین سریال های 2021 را نیز دنبال کنید.

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.)

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی ایرانی 1400

بهترین فیلم های لیلا حاتمی

مرد عنکبوتی 2021 (Spider Man)

مرد عنکبوتی 2021 (Spider Man)
لیست فیلم های سال 2021
  • کارگردان: جان واتس
  • تاریخ اکران: 5 نوامبر 2021

از جمله موردانتظار ترین و بهترین فیلم های 2021 باید به ادامه داستان مرد عنکبوتی اشاره کرد. در مورد داستان فیلم باید بگوییم هنوز به شکل رسمی چیزی راجع به داستان فیلم مرد عنکبوتی 2021 گفته نشده است.

اما هالند قول داده که داستان این فیلم دیوانه‌کننده خواهد بود. فیلم دور از خانه پیتر را در وضعیتی بسیار جالب رها کرد؛ به لطف میستریو و جی جونا جیمسون، اکنون تمام جهان می‌دانند که او کیست.

علاوه ‌بر این، مرد عنکبوتی را مسئول خرابی‌های میستریو می‌دانند؛ به همین دلیل نیز او در وضعیت بغرنجی قرار دارد. (مگر اینکه دکتر استرنج با طلسم فراموشی به او کمک کند) اگر میستریو هنوز زنده باشد، می‌تواند مقدمات تشکیل گروه شش خبیث (Sinister Six) را برای مقابله با مرد عنکبوتی فراهم کند.

ماموریت غیرممکن 7 (Mission: Impossible 7)

ماموریت غیرممکن 7 (Mission: Impossible 7)
لیست فیلم های سال 2021
  • کارگردان: کریستوفر مک کوری
  • تاریخ اکران: 19 نوامبر

مگر میشود نسخه جدید ماموریت غیرممکن در فهرست بهترین فیلم های 2021 نباشد؟ مأموریت: غیرممکن ۷ دنباله‌ای بر فیلم مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت (۲۰۱۸) است و در مجموع هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن به‌شمار می‌رود.

بعد از فیلم ملت سرکش و فال‌اوت، این سومین فیلم از مجموعه است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده که او را تبدیل به نخستین کسی می‌کند که بیش‌تر از یک فیلم این مجموعه را کارگردانی کرده‌است.

بیشتر بخوانید: سریال های نوروز 1400

تام کروز در نقش ایتن هانت، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی همگی نقش‌های خود در فیلم‌های قبلی را در اینجا نیز تکرار کرده‌اند و هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی به عنوان بازیگران جدید در این فیلم به گروه اضافه شده‌اند.

برترین فیلم های نوامبر 2021 در یک نگاه:

  • اترنالز یا جاودانگان (The Eternals)
  • مرد عنکبوتی 2021 (Spider Man)
  • ماموریت غیرممکن 7 (Mission: Impossible 7)

اکران های دسامبر

داستان وست ساید (West Side Story)

داستان وست ساید (West Side Story)
لیست فیلم های سال 2021
  • کارگردان:  استیون اسپیلبرگ
  • تاریخ اکران: 10 دسامبر 2021

به عنوان یک طرفدار استیون اسپیلبرگ باید بگویم که فیلم کارگردان محبوب من قطعا جزیی از فهرست بهترین فیلم های 2021 خواهد بود. فیلم West Side Story براساس یکی از نمایش‌های موزیکال لئونارد برنستاین که در سال ۱۹۶۱ منتشر شد، در دست ساخت است.

پیش از این یک اقتباس سینمایی از این نمایش موزیکال در سال ۱۹۶۱ تولید و منتشر شده بود و حال استیون اسپیلبرگ، کارگردان برنده جایزه اسکار، وظیفه کارگردانی بازسازی این فیلم موزیکال را بر عهده دارد که مشخص نیست چقدر نسبت به منبع اقتباس اصلی تفاوت خواهد داشت. علاوه بر این، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم West Side Story بر عهده تونی کوشنر، نویسنده فیلم Munich (مونیخ) و فیلم Lincoln (لینکلن)، بوده است.

ماتریکس 4 (Matrix)

ماتریکس 4 (Matrix)
تاریخ اکران فیلم های جدید – لیست فیلم های سال 2021
  • کارگردان: لانا واچوسکی
  • تاریخ اکران: 22 دسامبر

دنباله سه گانه مارتیکس را باید در فهرست بهترین فیلم های 2021 جا داد! ماه شهریور امسال بود که پس از یک انتظار طولانی، سرانجام شرکت برادران وارنر رسما ساخت قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) را تایید و اعلام کرد.

در ادامه مشخص شد در این فیلم قرار است شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی باشیم و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد. حرف زدن بیشتر درباره این فیلم جذاب را باید به پس از اکران رسمی وانهاد و ببینیم آیا این فیلم جایگاهی در بهترین فیلم 2021 دارد یا خیر!

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های رضا عطاران

بهترین فیلم های گلشیفته فراهانی

هتل ترانسیلوانیا 4 (Hotel Transylvania)

هتل ترانسیلوانیا 4 (Hotel Transylvania)
تاریخ اکران فیلم های جدید – لیست فیلم های سال 2021
  • کارگردان: نامشخص
  • تاریخ اکران: 22 دسامبر 2021

قسمت های قبلی این انیمیشن محبوب از بهترین های زمان خود بودند و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، قسمت چهارم نیز از بهترین فیلم های 2021 خواهد بود.

داستان انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 احتمالا حول محور بازگشت درک و تصمیم او برای اداره هتل در مکانی به دور از جهان انسان‌ها خواهد چرخید. درک از اریکا خواستگاری کرده است.

بنابراین احتمالا شاهد بهبود روابط خانوادگی درک و هلسینگ خواهیم بود. البته هنوز درمورد داستان این فیلم چیزی آشکار نشده است؛ باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه چیزهایی راجع به این انیمیشن آشکار خواهد شد.

شرلوک هلمز 3 (Sherlock Holmes)

شرلوک هلمز 3 (Sherlock Holmes)
بهترین فیلم 2021 – برترین فیلم های سال 2021
  • کارگردان: دکستر فلچر
  • تاریخ اکران: 22 دسامبر 2021

بهترین فیلم های 2021 فقط همین را کم داشت! اگر طرفداران شرلوک هملز ساخته بی بی سی عصبی نشوند به نظر من بهترین اقتباس سینمایی از آثار سر آرتور کانن دویل این مجموعه است!

بسیار خوشحالم که قسمت سوم آن امسال عرضه میشود. از نظر رابرت داونی جونیور، فیلم Sherlock Holmes 3 به‌عنوان دروازه‌ی ورود به یک دنیای رازآلود تازه عمل خواهد کرد که شامل چندین اسپین‌آف می‌شود و این به پشتوانه‌ی درس‌هایی است که پس از یک دهه کار در دنیای سینمایی مارول گرفته است.

این هنرپیشه و تهیه‌کننده‌ی آمریکایی اعتقاد دارد که یک «الگوریتم برای نمایش امکان» گسترش مجموعه‌ها وجود دارد. فیلم Sherlock Holmes (شرلوک هلمز) به کارگردانی گای ریچی در سال ۲۰۰۹ روی پرده‌ی سینما رفت و با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد.

این فیلم که رابرت داونی جونیور، جود لا، ریچل مک‌آدامز، مارک استرانگ و ادی مارسن را در میان بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی ۹۰ میلیون دلاری توانست ۵۲۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد.

در پی موفقیت‌های این فیلم شاهد اکران یک دنباله برای آن با نام Sherlock Holmes: A Game of Shadows (شرلوک هلمز: بازی سایه‌ها) در سال ۲۰۱۱ بودیم که به فروش ۵۴۵.۴ میلیون دلاری در گیشه دست یافت.

بابیلون (Babylon)

بابیلون (Babylon)
بهترین فیلم های 2021 – تاریخ اکران فیلم های جدید
  • کارگردان: دیمین شزل
  • تاریخ اکران: 25 دسامبر 2021

اتفاقات فیلم Babylon در هالیوود سال ۱۹۲۰ جریان دارد و گفته می‌شود که شزل به دنبال استخدام بازیگران سطح بالا و برجسته (یا به عبارتی بازیگرانی که در فهرست A قرار می‌گیرند) است و این پروژه قرار است بزرگ‌ترین فیلم او تا به امروز و از جمله بهترین فیلم های 2021 باشد.

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Babylon در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که این فیلم قرار است گذر و تبدیل فیلم‌های صامت یا بدون دیالوگ به فیلم‌های دارای دیالوگ را نمایش دهد که قرار است مانند کاری که کوئنتین تارانتینو در فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) انجام داده، ترکیبی از شخصیت‌های واقعی و داستانی در فیلم حضور داشته باشند.

مورتال کامبت (Mortal Combat)

مورتال کامبت (Mortal Combat)
برترین فیلم های سال 2021 – تاریخ اکران فیلم های جدید
  • کارگردان: سایمون مک کوید
  • تاریخ اکران: نامشخص (شاید 15 ژانویه 2021)

برای طرفداران بازی های ویدیویی، احتمالا نسخه اقتباسی مورتال کامبت در سینما میتواند گزینه جذابی در فهرست بهترین فیلم های 2021 باشد. مورتال کامبت فیلمی رو به اکران در ژانر هنرهای رزمی فانتزی به کارگردانی سایمون مک‌کوید و محصول سال ۲۰۲۱ ایالات متحده آمریکا است.

فیلم‌نامه این فیلم توسط گِرگ روسو بر اساس مجموعه بازی ویدئویی به همین نام اثر اد بون و جان توبایاس به رشته تحریر درآمده است. این فیلم به عنوان نسخه‌ای بازراه‌اندازی شده در این مجموعه محسوب می‌شود و دنبالهٔ مورتال کامبت: نابودی (۱۹۹۷) است.

برترین فیلم های دسامبر 2021 در یک نگاه:

  • داستان وست ساید (West Side Story)
  • ماتریکس 4 (Matrix)
  • هتل ترانسیلوانیا 4 (Hotel Transylvania)
  • شرلوک هلمز 3 (Sherlock Holmes)
  • بابیلون (Babylon)
  • مورتال کامبت (Mortal Combat)

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Rottentomatoes

اثر مورد علاقه شما در بین بهترین فیلم های 2021 کدام است؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (15 نظر)

    بسیار عالی مرسی بابت زحماتتون فقط برای فیلم سیندرلا اشتباهی پوستر فیلم سیندرلای 2015 با بازی لیلی جیمز رو قرار دادید🩵

    پاسخ

    تمامی فیلمهاتون سانسور شده

    پاسخ

    فیلم لیگ عدالت رو یادتون رفت

    پاسخ

    از بالای لیست شروع کردم تا اخری پایین لیست
    حدود 10 تا از این فیلم ها دانلود کردم
    برم ببینم چطور هستند
    ممنون

    پاسخ

    بهترین های ۲۰۲۱ تل ماسه و کوچه کابوس و بالا سرت رو نگاه نکن بود که تو فقط این وسط تل ماسه رو گفتی و بقیه رو نگفتی هر سه فیلم عالی هستن ببینین حتما

    پاسخ

    پس اسکویید گیم و encanto و the power of the dag چی؟

    پاسخ

    اون سریاله برادر

    پاسخ

    اونا سریالن اینا فیلم

    پاسخ

    انیمیشن افسون هم یکی از بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۱ معرفی شده

    پاسخ

    بازی مرکب یادتون رفت

    پاسخ

    اون سریالهعع

    پاسخ

    اگه اینا بهترین فیلم ها هستن، من دیگه فیلم نگاه نمیکنم،همه از یک کنار اکشن و سطحی و فاقد ارزش هنری

    پاسخ

    عااااااااالللیییییییییییییییییی مرسی خیلی خوب بود ❤️

    پاسخ