;
coinex

بهترین گوشی های هایسنس (Hisense) در بازار ایران

گوشی‌های هایسنس یکی از جدیدترین گوشی‌هایی بوده که وارد بازار ایران شده است. از این رو در ادامه بهترین گوشی های هایسنس (Hisense) را در اختیار ما قرار می‌دهیم. با ما باشید.

همانطور که می‌دانید چند سالی است که گوشی‌های شیائومی وارد بازار ایران شده‌اند، در ابتدا این محصولات طرفداران بسیار زیادی نداشتند. اما بعد از گذشت چند سال امروز همه برند شیائومی را می‌شناسند و گوشی‌های هوشمند این برند، سهم بازار زیادی در ایران دارند.

حالا بار دیگر تسک‌میران به واردات یک برند جهانی که باز هم در ایران حضور نداشته و گوشی‌های هوشمندش برای ایرانی‌ها شناخته‌شده نیست روی آورده است.

تسک‌میران واردکننده رسمی گوشی‌های برند هایسنس به ایران است و تاکنون چهار مدل از گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی این برند را به ایران آورده و قصد دارد در آینده مدل‌های دیگری از این گوشی‌های هوشمند از جمله مدل‌های گیمینگ و پرچمدار را وارد بازار ایران کند. از این رو در ادامه لیستی از بهترین گوشی های هایسنس (Hisense) در بازار ایران را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های هایسنس (Hisense)

کمپانی هایسنس یکی دیگر از زیر مجموعه‌های شرکت شیائومی بوده که قصد دارد گوشی‌های با‌کیفیت ولی با قیمتی مقرون و به صرفه تولید کنند. در حال حاضر این شرکت بیش از 30 نمایندگی در سراسر کشور دارد و بخش پشتیبانی و مرکز تماس آن‌ها به صورت 24 ساعته فعال است.

در ابتدا این شرکت تنها شرکت کوچکی بود که مشغول به ساخت رادیو بود. پس از آنکه این برند در سرزمین اصلی توانست طرفدارانی بیابد،‌ دامنه فعالیت خود را با تولید تلویزیون در سال ۱۹۹۳ میلادی به بازار‌های بین‌المللی گسترش داد.

حال توانسته است گوشی‌هایی با عملکرد عالی تولید کند. از این رو ما قصد داریم در ادامه به معرفی بهترین گوشی های هایسنس (Hisense) در بازار ایران بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022

بهترین گوشی برای پابجی (PUBG Mobile)

هایسنس E30 Lite

بهترین گوشی های هایسنس (Hisense)

  • نمایشگر: 6 اینچ (720 در 1600 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 2گانه (8/2) ؛ سلفی 8 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Spreadtrum SC9832E همراه با رم 1 گیگابایت
  • باتری: 3000 میلی آمپرساعت

Hisense Infinity E30 Lite بهترین گوشی های هایسنس (Hisense) که از کیفیت بسیار عالی و قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. این محصول جذاب از نمایشگر 6 اینچی و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل برخوردار بوده که عمکلرد بسیار بالایی دارد و برای کار در هر زمینه‌ای مناسب است.

از آنجایی که این محصول در زمره بهترین گوشی هایسنس در ایران قرار گرفته است از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بوده که کاربران را مجذوب خود می‌کند. این ویژگی‌های منحصر به فرد شامل ماژول دوربین دو گانه، باتری و حافظه قابل قبول این محصول است.

هایسنس E30 Lite از قابلیت‌هایی همچون شتاب‌سنج، سنسور جاذبه، سنسور مجاورت، سنجش نور محیط برخوردار بوده که این محصول مقرون و به صرفه را قابل قبول‌تر می‌کند.

اگر به دنبال بهترین گوشی Hisense در بازار ایران که از قیمت مقرون و به صرفه برخورد دار باشد و بتوانید در همه زمینه‌ها از آن استفاده کنید، این محصول بهترین گزینه برای شماست.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های هواوی 2021

بهترین گوشی های شیائومی 2021

هایسنس E50

بهترین گوشی های هایسنس (Hisense)

  • نمایشگر: 6.55 اینچ (720 در 1600 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه ( 13/5/2/2) ؛ سلفی 8 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Unisoc SC9863A (بیست و هشت نانومتر) همراه با رم 4 گیگابایت
  • باتری: 5100 میلی آمپرساعت

هایسنس E50 یکی از بهترین گوشی های هایسنس (Hisense) در بازار ایران بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول جذاب از نمایشگر 6.55 اینچی و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل برخوردار بوده که عمکلرد بسیار بالایی دارد و برای کار در هر زمینه‌ای مناسب است.

از آنجایی که این محصول در زمره بهترین گوشی هایسنس در ایران قرار گرفته است از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بوده که کاربران را مجذوب خود می‌کند. این ویژگی‌های منحصر به فرد شامل ماژول دوربین چهار گانه، باتری فوق العاده و حافظه بسیار بالا است.

ماژول دوربین چهار گانه شامل دوربیت اصلی سایز پیکسل 13 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی است. به همین علت است که این محصول در زمره بهترین گوشی های Hisense قرار گرفته است.

این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. اگر به دنبال بهترین گوشی های هایسنس (Hisense) در بازار ایران هستید این محصول جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ 2021

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان

هایسنس E50 Lite

بهترین گوشی های هایسنس (Hisense)

  • نمایشگر: 6.52 اینچ (720 در 1600 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 3 گانه ( 13/5/2) ؛ سلفی 8 مگاپیکسل
  • سخت افزار: Unisoc SC9863A (بیست و هشت نانومتر) همراه با رم 3 گیگابایت
  • باتری: 4500 میلی آمپرساعت

هایسنس E50 Lite یکی از بهترین گوشی های هایسنس (Hisense) در بازار ایران بوده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول جذاب از نمایشگر 6.52 اینچی و رزولوشن 720 در 1600 پیکسل برخوردار بوده که عمکلرد بسیار بالایی دارد و برای کار در هر زمینه‌ای مناسب است.

از آنجایی که این محصول در زمره بهترین گوشی هایسنس در ایران قرار گرفته است از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار بوده که کاربران را مجذوب خود می‌کند. این ویژگی‌های منحصر به فرد شامل ماژول دوربین سه گانه، باتری فوق العاده و حافظه بسیار بالا است.

ماژول دوربین سه گانه شامل دوربیت اصلی سایز پیکسل 13 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی است. به همین علت است که این محصول در زمره بهترین گوشی های Hisense قرار گرفته است.

این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. اگر به دنبال بهترین گوشی های هایسنس در بازار ایران هستید این محصول بهترین گزینه برای شماست.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های وان پلاس

بهترین گوشی های تاشو

 هایسنس F50 5G

بهترین گوشی های هایسنس (Hisense)

  • نمایشگر: 6.52 اینچ (720 در 1600 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه ( 48/8/2/2)
  • سخت افزار: Unisoc T7510
  • باتری: 5100 میلی آمپرساعت

گوشی HiSense F50 به صفحه نمایش 6.52 اینچی با ناچ قطره‌ای مجهز است. قسمت پشتی این گوشی از یک بافت هولوگرافی در مقیاس نانو برخوردار است. این دستگاه دارای یک  اسکنراثر انگشت در قسمت عقب است.

دوربین چهارگانه که در قسمت پشتی HiSense F50 5G قرار گرفته است شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، یک لنز 120 درجه 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۳ سانتی متری. همراه با الگوریتم هوش مصنوعی ، دوربین های چهارگانه HiSense F50 از عکاسی در حالت شب ، HDR ، زیبایی AI و موارد دیگر پشتیبانی می کنند.

گوشی 5G ارزان HiSense F50 از یک باتری عظیم 5010mAh پشتیبانی می‌کند که از شارژ سریع 18W دارد. تراشه Unisoc T7510 از اتصال 5G SA / NSA با حالت دوگانه پشتیبانی می کند.

این چیپست از باندهای اصلی فرکانس 5G N41 ، N78 و N79 پشتیبانی می‌کند. T7510 یک چیپست هشت هسته ای با چهار هسته 2.0Ghz Cortex-A75 و چهار هسته Cortex-A55 1.8 گیگاهرتز است. SoC از کدک های 30fps 4K و Wi-Fi 802.11ac و Bluetooth 5.0 پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تراشه موبایل 2021

بهترین دوربین گوشی های میان رده 2021

هایسنس H50 Lite

بهترین گوشی های هایسنس (Hisense)
بهترین گوشی های Hisense
  • نمایشگر: 6.55 اینچ (720 در 1600 پیکسل)
  • دوربین: اصلی 4 گانه (48/5/2/2) ؛ سلفی 16 مگاپیکسل
  • سخت افزار: UMS512(T610) همراه با رم 4 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی آمپرساعت

یکی دیگر از بهترین گوشی Hisense در بازار ایران ، هایسنس H50 Lite بوده که دارای ظاهری زیبا و خوش دست است که حمل آن را بسیار آسان‌تر کرده است.

دوربین چهارگانه که در قسمت پشتی هایسنس H50 Lite قرار گرفته شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی، یک لنز 120 درجه 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

این محصول دارای حسگر اثر انگشت بوده که بر روی دکمه خاموش و روشن در کنار گوشی جای گرفته است. گوشی هایسنس H50 Lite دارای الگوریتم تشخیص چهره بیومتریک بوده که می‌توان با یک نگاه شما گوشی‌یتان را باز کند.

این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. اگر به دنبال بهترین گوشی های هایسنس در بازار ایران هستید این محصول بهترین گزینه برای شماست.

هایسنس Infinity H50 Lite

گوشی Infinity H50 Lite

  • اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • دوربین: اصلی 4 گانه (48/5/2/2) ؛ سلفی 16 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G، 4G

یکی از جدید‌ترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده این شرکت، INFINITY H50 LITE است که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی قابل قبول، از قیمت مقرون به‌صرفه‌ای هم بهره برده است. طراحی زیبا و جذاب یکی از نقاط قوت گوشی هایسنس Infinity H50 Lite به‌شمار می‌آید. ابعاد این گجت 165.9×78.1×9.6 میلی‌متر و وزن آن نیز 225 گرم است و در دسته اسمارت‌فون‌های بزرگ قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین گوشی Hisense در بازار ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    تیتر راکه دیدم کنجکاو شدم در حد لالیگا،امامشخصات راکه دیدم نامید شدم در حد مالدیو.یک شرکت گم نام حداقل در ایران،نمایشگر ۷۲۰،نبود تایپ سی،وزن زیاد و…a22 5gیا ردمی نوت ۱۰ 5g شیائومی که خیلی مشخصات بهتری دارن اونم زیر پنج میلیون،حالا گذشته از مشخصات ضعیفتر کی حاظرمیشه اون دو برند جا افتاده را کناربزاره راه بیوفته دنبال این؟؟؟

    پاسخ

    تنها گوشی خوب هایسنس H60 که تو ایران نیست

    پاسخ

    این از کجا پیداش شد

    پاسخ

    با سلام
    این گوشی رو حدودا 1 ماه میشه که استفاده میکنم
    نسبت به قیمتش خوبه و بیشتر از امکاناتی که باید توی این محدوده قیمت باشه رو ارائه میده!
    باطری قوی این گوشی خیالم رو از چندین بار شارژ کردن راحت کرده. براحتی 4 روز شارژ نگه میداره
    دوربین خوبی داره ولی عالی نیست. مثلا اگر از داخل واتساپ یا نرم افزار های دیگه وارد قسمت دوربین عکاسی بشی، لبه عکس رو تار میکنه. باید از نرم افزار دوربین خود گوشی عکس بگیری و بعد از گالری، عکس رو بفرستی

    یکی از بزرگترین عیبهای این گوشی اینه که وقتی رم یا حافظه خارجی میذاری حتما باید فرمت کنه و بعد واردش بشی. مراقب باشید که قبلا اطلاعات حافظه رو قبلا جایی داشت

    رابط کاربری راحتی داره
    اندروید 11 نسبتا خام و پیش فرض هستش و خصوصی سازی نداره. مثلا نرم افزار پیامک یا مخاطبین یا تماس اختصاصی هایسنس رو نمیبینی، همش پیش فرض گوگل و اندروید هستش
    گالری و نرم افزار پخش فیلم هم همینطوره
    دکمه گوگل اسیستانت سمت چپ گوشی چندان کاربردی نداره
    صفحه گوشی اگر در حالت قفل باشه فقط با دکمه اثر انگشت روشن میشه، یعنی اگر دکمه کم و زیاد صدا یا گوگل اسیستانت رو بزنی واکنشی نمیده
    حتما از فروشگاهی که گوشی میخرید لیبل یا برچسب روی صفحه لمسی رو بگیرید چون داخل شهرها فعلا نیست و سخت گیر میاد
    در عرض 2 ساعت شارژ میشه. یه عیب بزرگ گوشی اینه که USB شارژر از نوع معمولی هستش و Type C نیست
    کادر اعلانها یا نوتیفیکیشنها خشک و مستطیلی زمخت هستش و ظرافتی نداره که اوایل خیلی توی ذوق میزنه، بعدها عادت میکنید!!
    اعلانهای نرم افزارهایی مثل تقویم که باید همیشگی رو صفحه باشه رو گاهی حذف میکنه که مجبور میشی بری دوباره روی نرم افزار کلیک کنی
    چندروزی درگیر تنظیم و شخصی سازی جزئی کلی باید بشید، مخصوصا اینکه اندروید 11 تنظیمات زیاد داره که اوایل اذیت کنندس
    صدای خروجی برای اهنگ، قوی و لذت بخش هستش
    صدای مکالمه واضح و خوبی هم داره
    تقویم پیش فرض گوشی رو نمیشه از صفحه پاک کرد و یا برد، باید بهش عادت کنی!
    و یه مقداری توی فارسی سازی لغات و عبارات سوتی هست! مثل معادل clipboard رو نوشته بریده دان یا توی تنظیمات قیمت اطلاعات به جای ram رو نوشته قوچ !!! و….
    توی کلیپ بورد هم نمیشه چندین کپی بذاری که بعد یکی یکی بهش رجوع کنی. کلا یه دونه بهت اجازه کپی میده یا باید بری قفل کنی که داستان داره
    تنظیم نور گوشی هم چندان دلچسب نیست ولی در حالت هوشمند باشه بهتره

    در کل من ازش راضیم. سر میکنم!

    پاسخ