;
coinex

آشنایی با بهترین رستوران های بام لند

در مقاله آشنایی با بهترین رستوران های بام لند به معرفی گزیده‌ای از بهترین رستوران‌های ایرانی، بین‌المللی و کافه رستوران‌های این مجموعه تفریحی می‌پردازیم.

امروزه بسیاری از پایتخت‌نشینان و حتی بعضا مسافرانی که برای کوتاه مدت به تهران سفر می‌کنند به دنبال اماکن جدیدی برای گشت‌ و گذار و تفریح می‌گردند. مکان‌هایی برای رقم زدن روزهایی جذاب و به یاد ماندنی.

مجموعه تفریحی بام لند یکی از بهترین و جذاب‌ترین مجموعه تفریحی‌های پایتخت است که در کوتاه زمانی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. بخش مهمی از این جذابیت بام لند بدون شک به جلوه مدرن کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های آن مربوط است که در کنار دریاچه زیبای چیتگر برای هر کسی دلنشین است.

اما مجموعه رستوران‌های متنوع و پرشمار بام لند هر کسی را که به این مجموعه گذری داشته باشد به خود جلب می‌کند. تنوع و تعداد بالای رستوران‌ها گرچه ویژگی مهمی برای یک مجموعه در حد و اندازه‌های بام لند است، اما انتخاب بهترین‌ها در هر دسته برای یک شب جذاب شاید کار دشواری باشد. به خصوص زمانی که از بین همه گزینه‌های موجود نتوانید درست انتخاب کنید. در ادامه این نوشتار قصد داریم ضمن بحث از بهترین رستوران های بام لند شما را با رستوران های بام لند با موسیقی زنده و یا ارزان ترین رستوران های بام لند دریاچه چیتگر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

شرکت مسافربری میهن نور روزانه بیش از 15620 مسافر را با اتوبوس‌های باکیفیت و راننده‌های با تجربه خود به مقصدهای مورد نظرشان می‌رساند. این شرکت در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک نمایندگی دارد؛ به همین دلیل دسترسی به امکانات این شرکت مسافربری بسیار آسان است.

آشنایی با بهترین رستوران های بام لند

مجتمع بام لند در غرب تهران و در ضلع شرقی دریاچه چیتگر یا همان دریاچه خلیج فارس واقع شده است و در انتهای اتوبان همت غرب واقع شده است. بام لند یک پروژه تفریحی عظیم است در اطراف دریاچه چیتگر است که به جز بام لند، شامل تفریحات خود دریاچه نظیر قایق سواری، پارک و فضای سبز اطراف آن، پیست دوچرخه سواری، شهربازی،‌ پارکنیگ و غیره می‌باشد. در بام لند در کنار مجموعه فروشگاه‌های بزرگی که معمولا نمایندگان برندهای معتبر خارجی هستند رستوران‌های جذابی نیز وجود دارد.

رستوران های بام لند با موسیقی زنده این روزها طرفداران زیادی دارند اما ممکن است شما به دنبال ارزان ترین رستوران های بام لند دریاچه چیتگر باشید. در هر حال در این نوشتار قصد آشنا کردن شما با بهترین رستوران های بام لند را داریم. رستوران‌هایی معمولا بزرگ و شیک با منظره جذاب دریاچه چیتگر، تنوع غذایی بالا و البته قیمت‌های بعضا سرسام‌آور.

رستوران رویال لانژ

آشنایی با بهترین رستوران های بام لند

رویال لانژ محلی بسیار دنج و آرام است. محلی با منویی متنوع از انواع قهوه و چای تا یک وعده غذای جذاب و البته باکیفیت. این رستوران در واقع یک کشتی رستوران در دریاچه چیتگر و رستورانی دو طبقه است که از ساعت 20:30 شب تا ساعت 22:00 حرکت خود را آغاز کرده و به وسط دریاچه می‌رود تا تجربه خاصی را نصیب میهمانان خود کند.

رویال لانژ از جمله رستوران های بام لند با موسیقی زنده است. حرکت کشتی روی دریاچه مجموعا نیم ساعت طول می‌کشد و علاوه بر ورودی باید هزینه جداگانه‌ای بپردازید. در صورت تمایل نیز امکان این را دارید که در ساعات توقف کشتی از رستوران استفاده کنید.

طبقه اول کشتی کاملا با شیشه‌های شفاف بزرگ پوشیده شده و در نتیجه امکان تماشای فضای بیرون وجود دارد. ضمن اینکه اجرای موسیقی زنده جذابیت آن را دو چندان می‌کند. البته موسیقی زنده صرفا برای شام قابل رزرو است. طبقه بالای کشتی روباز بوده و کاملا مختص کافی‌شاپ است.

در مورد منوی رستوران نیز بخش‌بندی‌های پیش‌غذا شامل سالاد بیف اسپیناچ، سالاد چیکن سزار، پاتاتا اسپشیال، نوشیدنی‌های گرم و سرد شامل اسپرسو،‌ آمریکانو، موکا، آیس کارامل، دمنوش شامل چای، چای و باقلوا، به لیمو، اسموتی ماکتیل و غیره به چشم می‌خورد.

برای بخش غذای اصلی هم انتخاب‌های جذابی نظیر استیک شاتو بریان، دایان استیک، میکس گریل استیک،‌ چیکن پارمزان، چیکن اسپیناچ، پاستا پولو آلفردو آلفرنو، پاستا دی وردوره آفردو آلفرنو و برخی غذاهای دریایی در دسترس است.

در صورتی که برای شام در این رستوران رزرو داشته باشید و از حرکت اولیه کشتی جا بمانید می‌توانید با قایق اختصاصی خود را به کشتی برسانید. البته این مورد مشمول هزینه جداگانه خواهد بود. در نظر بگیرید که در صورت وضعیت بد آب و هوایی کشتی حرکت نمی‌کند در نتیجه مبلغ 50 هزارتومان بابت موسیقی زنده و 100 هزارتومان بابت رزرو به هر نفر عودت داده می‌شود.

ظرفیت این رستوران نیز چیزی حدود 40 تا 50 نفر است. تردیدی در این نیست که رویال لانژ یکی از بهترین رستوران های بام لند با موسیقی زنده است که می‌تواند تجربه جذابی برای هرکسی به همراه داشته باشد. البته رویال لانژ از ارزان ترین رستوران های بام لند دریاچه چیتگر نیست.

رستوران ته دیگ

بهترین رستوران های بام لند

ته دیگ یکی از بهترین رستوران های بام لند با منوی غذاهای سنتی ایرانی و چشم‌اندازی بی‌نظیر است. این رستوران از دو بخش فضای داخلی و سرپوشیده و فضای تراس بهره‌مند است که اگر تراس را انتخاب کنید منظره چیتگر برایتان جذابیت بیشتری دارد.

از مهمترین غذاهای رستوران باید به چنجه لاری دو آتیشه،‌‌‌‌‌ ‌پلاس پلاس، لوبیا پلو ته‌دیگی، ماکارونی ته‌دیگی، میکس ترش، کباب ترش اصلی رشتی،‌ کشک بادمجان اصل تهرونی، ته‌چین هندی، ماهی سفید اصل دریایی، چوبی مرغ دوآتیشه، باقالی پلو ته‌دیگی با مرغ و گوشت و مواردی دیگر اشاره کرد.

اگر گذرتان به این رستوران بیفتد متوجه خواهید شد که این رستوران به عنوان یکی از ارزان ترین رستوران های بام لند دریاچه چیتگر است که امکانات و کیفیت بسیار خوبی دارد. همچنین مجموعه پیش‌غذاهای جذاب رستوران را فراموش نکنید. آز آبدوغ‌خیار تا باقلاقاتق، ماست و بادمجان، اشبل، باقالی و مغز گردو و البته ماست و خیار.

رستوران چراغان

آشنایی با بهترین رستوران های بام لند

چراغان یکی از بهترین رستوران های بام لند است که برخی از پرطرفدارترین غذاهای آن عبارتند از ته‌چین قیمه‌نثار، زرشک پلو با مرغ ربی، چلو خورشت قیمه‌نثار و چلوکباب کوبیده مخصوص چراغان است. پیش‌غذاهای جذاب این رستوران نیز شامل سوپ روز، ماست موسیر، کشک بادمجان، سالاد سزار و سالاد یونانی است.

به علاوه در این فهرست چلوکباب تاج بره، چلوکباب لوله، چلوکباب جوجه کباب تندوری، کته ماهیچه، رشته پلو با گردن گوسفندی، کته استیک مرغ، باقالی پلو با ران، چلو خورش کاری، ته دیگ خورشتی، برگر ذغالی، ساندویچ زبان و برخی موارد دیگر قابل انتخاب هستند.

اینترنت رایگان، تحویل رایگان در محدوده، پارکینگ و امکان رزرو تلفنی این رستوران را به یکی از ارزان ترین رستوران های بام لند دریاچه چیتگر بدل کرده است.

چلوکباب رفتاری

بهترین رستوران های بام لند

رفتاری برندی شناخته شده و فعال در میان رستوران‌های پایتخت با قدمت زیاد است که یک شعبه در بام لند هم دارد. پس بی‌تردید شعبه چلوکباب رفتاری بام لند یکی از بهترین رستوران های بام لند است. ته‌چین مرغ، خوراک کباب کوبیده، زرشک پلو با ران مرغ و برخی موارد دیگر از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند.

در منوی رستوران همچنین کباب‌های متنوعی چون چلوکباب سلطانی، چلو فیله کباب گوسفندی، چلو کباب لقمه، چلو جوجه کباب ترش، چلو رولت مرغ مخصوص،‌ خوراک کباب شیشلیک، خوراک ماهی قزل‌آلا کبابی و مواردی دیگر در دسترس است.

از دیگر غذاهای ایرانی این رستوران نیز باید به چلو خورش قیمه سیب‌زمینی، چلو خورش قورمه سبزی، زرشک پلو با ران مرغ و خوراک گردن نیز در این شعبه از چلوکباب رفتاری سرو می‌شود. سوپ روز‌‌ و سالاد یونانی از پیش‌غذاهای جذاب این رستوران است.

رستوران شاندیز بام‌لند

رستوران های بام لند با موسیقی زنده

شاندیز بام لند به عنوان یکی از بهترین رستوران های بام لند با ظرفیت 120 نفری در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته است و انتخابی بسیار جذاب برای بازدیدکنندگان بام لند است. استفاده از مواد غذایی تازه و روزانه، فضای لوکس و زیبا، چشم‌انداز بی‌نظیر دریاچه،‌ از جمله مزایای این رستوران است که آن را به یکی از بهترین رستوران‌های منطقه بدل کرده است.

از بهترین و مهمترین غذاهای این رستوران باید به ماهیچه مخصوص، گردن مخصوص، شیشلیک، جوجه کباب و ماهی کباب مخصوص اشاره کرد. منو فامیلی در این رستوران گزینه جذابی برای خانواده‌های پرجمعیت است که شامل سینی 6 نفره سردست شاندیز و سینی 4 نفره سرآشپز است. منو سبک هم گزینه خوبی شامل نیم‌پرس شیشلیک و نیم‌پرس جوجه کباب است.

رستوران باب البحر

رستوران های بام لند با موسیقی زنده

رستوران باب‌ البحر یکی از بهترین رستوران‌های لبنانی و محبوب تهران است که با سرآشپز لبنانی خود محبوبیت زیادی یافته و حالا به یکی از بهترین رستوران های بام لند بدل شده است. این رستوران با چشم‌انداز دریاچه چیتگر، تجربه جذاب یک رستوران با فضای عربی را نصیب مراجعه‌کنندگان می‌کند.

این رستوران در ضلع شرقی بام‌لند واقع شده و برای عاشقان آشپزی عربی_مدیترانه‌ای بسیار جذاب است. غذاهای جذاب این رستوران شامل انواع گریل، سوخاری‌ها، غذاهای ایرانی، لبنانی،‌‌‌ عربی و البته انواع سالاد است که با ادویه‌های جذاب لبنانی ارائه می‌شود.

دسرهای محبوب رستوران نیز عبارتند از بال مرغ پرونسال لبنانی، حمص بالطحینه و کبه هستند که هر مراجعه کننده‌ای را شگفت‌زده می‌کنند. قوزی شامل گوشت کتف تازه گوسفندی با برنج و ادویه لبنانی،‌ کبه، فلافل لبنانی،‌ فطایر اسفناج، سمبوسک لبنانی، عرایس کفتا،‌ شاورما، دیس کبابی عربی،‌ سالاد فتوش، سوپ مرغ و میکس گریل رستوران شامل کفتا شش طاووق، لحم مشوی، ریش غنم با سالاد باربیکیو و سس لبنانی نیز در منوی غذای باب البحر دیده می‌شود. فضایی برای سیگار و قلیان،‌ اینترنت رایگان و پارکینگ از دیگر امکانات باب البحر است.

رستوران بی‌کباب

آشنایی با بهترین رستوران های بام لند

رستورانی مختص غذاهای ترکی و دوستداران این دنیای متفاوت. به خصوص اگر از علاقه‌مندان دونر کباب، کباب ترکی، پیده و بیتی باشید حتما باید سری به بی‌کباب بزنید. کوفته کباب، میکس کباب، بیتی گوشت یا مرغ، شیش کباب و جغور بغور از جمله غذاهای محبوب این رستوران است.

علاوه بر صرف این غذاهای جذاب می‌توانید چای و باقلوا، پیتزا، صبحانه و انواع پیش‌غذا را نیز در این رستوران تجربه کنید. از جمله پیش‌غذاهای مهم رستوران هم باید به سوپ سیرابی، چوبان سالاد، سالاد لوبیا، سوپ ازوگلین،‌ خوراک بادمجان، اسفناج و آش دوغ اشاره کرد.

رستوران روتی

بهترین رستوران های بام لند

روتی از دیگر رستوران‌های جذاب بام لند است که طعم جذاب آشپزی هندی را نصیب شما می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای هندی با سبکی خاص تهیه شده و در نظرگاه زیبای دریاچه چیتگر به شما ارائه می‌شود.

از آن‌جا که طعم این غذاهای هندی متناسب با ذائقه ایرانی تنظیم شده است نباید نگرانی خاصی از بابت تندی بیش از حد این غذاها داشته باشید. مرغ تیکا،‌ کباب بره، مرغ و میگو تندروی، رایتا، سمبوسه هندی،‌ بریانی هندی،‌ نان گشنیز، کباب بره سیخی روتی و مرغ مالاکایی از مهمترین غذاهای رستوران روتی است.

رستوران کوبابا

رستوران های بام لند با موسیقی زنده

به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های بام لند باید بدانید که کوبابا رستورانی شیک و بالطبع گرانقیمت است. این رستوران دو طبقه دارد که طبقه دوم آن شما را در مقابل منظره زیبای دریاچه چیتگر قرار می‌دهد. سرو شدن غذاهایی از عربی و لبنانی تا خاورمیانه‌ای و ایتالیایی این رستوران را به رستورانی برای همه سلایق و ذائقه‌ها بدل کرده است.

از منوی این رستوران می‌توانید موارد جذابی مانند بشقاب پرسی،‌ بشقاب گوشت مخصوص شاورما، کفتا کباب،‌ جوجه کباب لبنانی، ساندویچ رول شاورما گوشت، رول جوجه لبنانی، پیتزا پرشوتویی فونگی، پیتزا پپرونی، پیتزا کریزی تهران، سیب‌زمینی تند لبنانی،‌ پیراشکی ترکی، بال مرغ لبنانی، حمص مرغ، بشقاب میکس و موارد دیگر مانند سالاد فتوش، سالاد سزار و تبوله را سفارش دهید. البته که این‌ها صرفا پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند نه همه آن‌ها.

رستوران زاهد العراقی

آشنایی با بهترین رستوران های بام لند

زاهد العرقی از جمله محبوب‌ترین رستوران‌های عربی ایران است که در طبقه اول بلوک B1 بام لند واقع شده است. رستورانی مجلل با دکوراسیونی جذاب مزین به طاق نماهای هلالی مشبک چوبی که با منظره دریاچه بسیار زیباست. فراموش نکنید که زاهد العرقی یکی از رستوران های بام لند با موسیقی زنده است و در نتیجه همه این زیبایی‌ها را در کنار موسیقی زنده در اختیار دارید.

غذاهای این رستوران شامل انواع غذاهای عراقی و لبانی است که پرطرفدارترین آن‌ها عبارتد از حمص باللحمه و مندی دجاج. در بخش کباب‌ها ریش ضلوع الغنم، دجاج مسحب، کباب عراقی، در بخش غذای اصلی قوزی زهد العرقی، خاروف مشوی، مقلوبه بادمجان، سمک مسکوف و در بخش پیش‌غذاها متبل، حمص و باباغنوج از موارد مهم و پرطرفدار هستند. سالادهای زیتون، فتوش و بیروتی نیز از جذاب‌ترین سالادهای این رستوران هستند. در این رستوران سرویس کامل چای و قلیان نیز ارائه می‌شود.

مَم‌مَد استیک هاوس

بهترین رستوران های بام لند

ممد استیک یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های تهران است که انواع استیک را با چاشنی نمک دریایی و بدون طعم‌دهنده خاص دیگری ارائه می‌کند. ممد استیک شعب متعددی در سراسر تهران دارد و شعبه بام لند آن به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه، ارائه منوی متنوع و محیط مدرن و شیک مشتریان زیادی یافته است.

از جذابیت‌های این رستوران اینکه می‌توانید تمام مراحل طبخ را در رستوران ببینید. به علاوه منظره خوب رستوران به گونه‌ای است که حین نوش جان کردن استیک با منظره جذاب دریاچه چیتگر مواجه هستید.

در منوی این رستوران بالطبع شما با انواع گوناگونی از استیک‌ها مواجه هستید از تبری و فیله مینیون تا استیک برگر و غذای دریایی! برای پیش‌غذا سوشی گوشت، سالاد مخصوص و ممد استیک هاوس در نظر گرفته شده و در بخش غذاهای اصلی استیک تبری، ممد تی بن اسپشیال، ممد اسپشیال، دنده یونانی، فیله گوسفندی، لاکوم، دالاس استیک، ممد برگر و فیله شیشلیک از محبوب‌ترین‌ها هستند.

رستوران باروژ

آشنایی با بهترین رستوران های بام لند

در میان بهترین رستوران های بام لند باروژ نامی شناخته شده است که بسیار هم محبوب است. این برند که شعب متعددی در تهران و در مناطقی مانند میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل و غیره دارد در بام لند نیز شعبه‌ای دایر کرده است.

استفاد از مواد اولیه باکیفیت و روزانه، سرویس دهی مطلوب و فضای جذاب تراس با منظره دریاچه از دیگر جذابیت‌های این شعبه از رستوران باروژ است.

در منوی این رستوران برای پیش‌غذا سیب‌زمینی با سس قارچ و خامه و بال مرغ سوخاری بسیار ایده‌آل است. انواع سوخاری، پیتزا، ساندویچ، برگر، پاستا و سالاد از دیگر غذاهای رایج و متداول این رستوران است. انواع نوشیدنی نیز در این رستوران در دسترس شماست.

چیکن فکتوری

رستوران های بام لند با موسیقی زنده

دکوراسیون چوبی و وجود انواع گل و گیاه در چیکن فکتوری اولین جاذبه آن برای هر مراجعه کننده‌ای است چراکه تفاوت چشمگیر و جذابی به نظر می‌رسد. این رستوران هم از منظره دریاچه بهره‌مند است که مزیتی علاوه بر دیگر مزایای آن است.

چیکن فکتوری در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ است به طوری که با وجود فضای بزرگ آن و ارائه خدمات در دو طبقه بعضا باید کمی منتظر خالی شدن میزها بمانید. در تابستان که هوا گرم‌تر است، به لطف مه‌پاش کمی هوای اطراف رستوان خنک‌تر می‌شود.

همانطور که از نام رستوران مشخص شده است، همه غذاها با مرغ تهیه می‌شود. منو نیز شامل پیتزا فکتوری چیکن، پیتزا پستو، ساندویچ مرغ، ساندویچ زینگر، کباب مرغ یونانی با سس تزاتزیک، مرغ هالوپینو است. برای پیش‌غذا نیز پیاز و قارچ سوخاری و سوپ مرغ از مواد مهم است.

بازارگاه ؛ خرید آسان بلیط آنلاین

سامانه بازارگاه کامل‌ترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید برای داشتن سفری راحت‌تر و اختصاصی، از طریق سامانه بازارگاه تاکسی بین شهری دربست تهیه کنید. بزرگ‌ترین مزیت تاکسی‌های دربست این است که شما از درب منزل سوار و در مقصد هرکجا بخواهید پیاده می‌شوید حتی می‌توانید در مقصد توقف چند ساعته‌ایی داشته باشید و با همان تاکسی‌ برگردید. داشتن کاربری ساده و همچنین وجود اپلیکیشن کارامد و پوشش دهی معتبرترین شرکت های مسافربری سراسر کشور، شما را از مراجعه به سایت های متعدد جهت خرید بلیط اتوبوس بی نیاز می‌نماید.

نظر شما در خصوص بهترین رستوران های بام لند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر