;
coinex

گوشی Galaxy A03 سامسونگ در 2022 می‌آید ؛ مشخصات احتمالی و قیمت

خبری خوب برای طرفداران سامسونگ، گوشی Galaxy A03 سامسونگ در 2022 می‌آید. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات احتمالی و قیمت این محصول را برایتان شرح دهیم.

سامسونگ در سوم ژانویه 2022 (۱۳ دی) از محصولات جدید خود که شامل ساند بار ها، تلویزیون های هوشمند جدید و اولین مانیتور فورکی 240 هرتزی دنیا می‌شود را، معرفی کرد. اما باید منتظر محصولات جذاب تری از سامسونگ در طول نمایشگاه CES باشیم.

در هر صورت این غول فناوری کره ای تاریخ عرضه گلکسی A03 را به طور رسمی اعلام کرد. این گوشی هفته آینده به عنوان اولین تلفن هوشمند سامسونگ در سال 2022 عرضه می‌شود.

گوشی Galaxy A03

گلکسی A03 سامسونگ چندی پیش توسط این شرکت معرفی شد. اما در زمان معرفی، سامسونگ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و قیمت این دستگاه در اختیار کاربران قرار نداد.

هم اکنون اما تاریخ عرضه گلکسی A03 مشخص شده است. این تلفن هوشمند مقرون به صرفه در دهم ژانویه 2022 و با قیمتی کمتر از 150 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مشخصات گوشی Galaxy A03

گلکسی A03s از حسگر اثر انگشت در قسمت کناری و یک درگاه USB-C در قسمت پایین گوشی استفاده خواهد کرد. این موارد پیشرفت مهمی نسبت به گوشی گلکسی A02s به حساب می‌آیند چرا که این گوشی فاقد حسگر اثر انگشت بوده و تنها از یک درگاه microUSB بهره می‌برد.

گلکسی A03s از صفحه نمایش ال سی دی 6/5 اینچی استفاده کرده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن در قسمت بالایی صفحه نمایش قرار خواهد داشت. ترکیب دوربین‌های پشتی این گوشی نیز شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین‌ ماکروی 2 مگاپیکسلی و حسگر عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی Galaxy A03

البته هنوز اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی منتشر نشده اما به احتمال زیاد سامسونگ در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این گوشی را به اشتراک خواهد گذاشت.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره گوشی Galaxy A03 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو به ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر