;
coinex

گلکسی S22 Ultra نسخه 5G از حافظه‌ای فراتر از انتظار برخوردار می‌شود

همانطور که به تاریخ رونمایی سری گلکسی اس 22 نزدیک می‌شویم، شاهد انتشار اخباری بیشتری از این گوشی‌ها هستیم. جدیدترین خبری که منتشر شده، گزینه‌های حافظه داخلی گلکسی S22 Ultra را مشخص می‌کند.

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ در سال 2019، گوشی گلکسی اس 10 پلاس خود را در یکی از نسخه‌ها، همراه با حافظه داخلی 1 ترابایتی روانه بازار کرد. اما از آن سال به بعد، متاسفانه هیچ‌کدام از گوشی‌های گلکسی به این حجم حافظه داخلی مجهز نشدند.

از زمانی که اپل در مدل‌های آیفون 13 پرو، نسخه حافظه 1 ترابایتی را عرضه کرده، بسیاری از افشاگرها و منابع آگاه مدعی شدند که سامسونگ پرچمدار نسخه اولترا خود را با حافظه داخلی 1 ترابایتی روانه بازار می‌کند.

حافظه 1 ترابایت در گلکسی S22 Ultra نسخه 5G

یکی از کارکنان سابق سامسونگ، SuperRoader خبری را در توییتر منتشر کرده و مدعی شده که سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا به نسخه حافظه داخلی 1 ترابایتی مجهز می‌شود. اما تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست و احتمالا تا قبل از پایان ماه فوریه،‌ نباید منتظر این مدل باشیم.

گلکسی S22 Ultra نسخه 5G از حافظه‌ای فراتر از انتظار برخوردار می‌شود

یکی از افشاگرهای توییتری به نام Zaryab Khan، پیش از این صفحه‌ای از مشخصات سری گلکسی اس 22 را منتشر کرده بود که در آن، اثری از نسخه 1 ترابایتی گلکسی اس 22 دیده نمی‌شد. در این صفحه مشخصات همچنین خبری از نسخه رم 12 گیگابایتی نبود و تنها نسخه رم 8 گیگابایتی اس 22 اولترا دیده می‌شد.

البته در این توییت مشخص شد که گلکسی اس 22 اولترا در 3 مدل با حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی به بازار می‌آید؛ این مسئله نشان می‌دهد که پرچمدار نسخه اولترا سامسونگ از نسخه‌ای با رم 12 گیگابایتی نیز برخوردار می‌شود.

گفته می‌شود که اگر نسخه حافظه داخلی 1 ترابایتی وجود داشته باشد، پس احتمالا تنها در برخی بازارها عرضه می‌شود. چراکه اکثر کاربران به این حجم از حافظه نیازی ندارند. سامسونگ از سال گذشته، قابلیت پشتیبانی از میکرو اس‌دی کارت را از پرچمداران خود حذف کرده است. بنابراین نسخه 1 ترابایتی برای افرادی که به حافظه بیشتر نیاز دارند، به موسیقی و فیلم علاقه دارند یا اینکه می‌خواهند از حداکثر قابلیت‌های دوربین استفاده کنند، خبر بسیار خوبی است.

قسمت گلکسی اس 22 اولترا

نسخه پایه گلکسی اس 22 اولترا با رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، احتمالا 1300 یورو (1484 دلار) قیمت خواهد داشت. مدل رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی نیز احتمالا با قیمت 1400 یورو (1600 دلار) عرضه می‌شود. قیمت گلکسی اس 22 اولترا در نسخه‌ رم 12 و حافظه 512 گیگابایتی نیز احتمالا 1500 یورو (1700 دلار) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حافظه 1 ترابایتی گلکسی اس 22 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر