;
coinex

گوشی تاشوی شیائومی با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود؛ کار برای سامسونگ سخت‌تر شد!

یکی از افشاگرهای معروف اخیرا خبری را در وب‌سایت ویبو منتشر کرده که از راه‌اندازی گوشی تاشوی شیائومی خبر می‌دهد. به نظر می‌رسد که شیائومی روند توسعه گوشی تاشوی خود را آغاز کرده و قصد دارد در بازار بهترین گوشی‌های تاشو رقابت کند.

می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد از گوشی‌های تاشوی Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 رونمایی کند. خبرهایی هم از گوشی تاشوی گوگل به گوش می‌رسد که احتمالا قیمتی ارزان‌تر از Oppo Find N خواهد داشت. گوشی تاشوی Honor Magic V نیز به‌تازگی کار خود را آغاز کرده است.

حالا با راه‌اندازی گوشی تاشوی شیائومی این بازار از همیشه داغ‌تر خواهد شد.

مشخصات گوشی تاشوی شیائومی

شیائومی اولین دستگاه تاشوی خود را در سال 2021 با نام MIX Fold راه‌اندازی کرد. این دستگاه از یک لولای عمودی برخوردار بود و مثل کتاب باز و بسته می‌شد؛ بنابراین از این نظر به گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 3 شباهت داشت.

گوشی تاشوی شیائومی با قیمتی رقابتی عرضه می‌شود؛ کار برای سامسونگ سخت‌تر شد!

شیائومی میکس فولد با قیمت 9999 یوان، یعنی نزدیک به 1575 دلار عرضه شد که از لحاظ قیمت نیز تفاوتی زیادی با گوشی‌های تاشوی سامسونگ نداشت. البته این گوشی حتی با این قیمت هم هنوز در لیست گوشی‌های تاشوی مقرون‌به‌صرفه قرار دارد.

دیجیتال چت استیشن در آخرین پست خود از راه‌اندای گوشی تاشوی شیائومی با لولای افقی خبر داده است. اما نکته جالب‌تر اینجاست که شیائومی قصد دارد گوشی تاشوی خود را با قیمتی همتراز یک گوشی پرچمدار به بازار عرضه کند. ارزان‌ترین گوشی تاشوی موجود در بازار، حدودا 1000 دلار قیمت دارد و با توجه به این موضوع، چنین برآورد قیمتی برای گوشی تاشوی جدید شیائومی بسیار جالب توجه است.

دیجیتال چت استیشن در پست ویبو خود به یک نکته کلیدی دیگری هم اشاره کرد. نمایشگر گوشی تاشوی شیائومی احتمالا از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه‌براین، گفته می‌شود این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توجه داشته باشید که این خبر بر مبنای اطلاعات غیررسمی یک افشاگر منتشر شده و هنوز هیچ منبع رسمی، آن را تایید نکرده است.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر