coinex
راهنمای خرید تکراتو

ببینید: رندرهای گلکسی Tab S8 با جزییات بیشتر از تمام زاویه‌ها منتشر شد

عکس‌های جدیدی از رندرهای گلکسی Tab S8 منتشر شده که این‌بار، جزییات بیشتری از ظاهر این گوشی را به نمایش می‌گذارد. تبلت‌های اس 8 سامسونگ همراه با سری گلکسی اس 22 در 9 فوریه (20 بهمن) رسما رونمایی می‌شوند.

این اولین بار نیست که تصاویری از رندرهای گلکسی Tab S8 سامسونگ منتشر می‌شود. پیش از این تصاویری از سری تبلت‌های اس 8 لو رفته بود؛ اما این‌بار، رندرهای گلکسی Tab S8 توسط ایوان بلاس منتشر شده که این تبلت را از تمام زاویه‌ها نشان می‌دهد.

رندرهای گلکسی Tab S8

رندرهای گلکسی تب اس 8 سامسونگ از وجود حاشیه‌های بسیار باریک در اطراف نمایشگر خبر می‌دهند. اسپیکرها هم در دو طرف تبلت به خوبی قابل مشاهده هستند. اسلات قلم S Pen نیز در پنل پشتی و در راستای ماژول دوربین قرار گرفته است. این افشاگر، رندرهای گلکسی Tab S8 را تنها در دو رنگ سفید و مشکی منتشر کرده است.

ببینید رندرهای گلکسی Tab S8 با جزییات بیشتر از تمام زاویه‌ها منتشر شد

پیش از جزییاتی از مشخصات تبلت اس 8 سامسونگ منتشر شده بود و حالا، تقریبا به طور قطع می‌دانیم که این دستگاه از نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن 1752 × 2800 پیکسل و همچنین باتری 8000 میلی‌آمپرساعت برخوردار می‌شود. اما نسخه گلکسی تب اس 8 پلاس به نمایشگر 12.4 اینچی با رزولوشن 1600 × 2560 پیکسل مجهز شده و از باتری 10090 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. هر دو تبلت در رنگ‌های سیلور، رزگلد و خاکستری در دسترس خواهند بود.

اما درباره گلکسی تب اس 8 اولترا باید گفت که نمایشگر این دستگاه از ناچ برخوردار شده که دو لنز دوربین در آن قرار می‌گیرد. این نمایشگر از رزولوشن 1848 × 2960 پیکسل پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات Galaxy Tab S8 Ultra باید به باتری 11200 میلی‌آمپرساعت، وای فای و نسخه 5 جی اشاره کرد. این دستگاه تنها در رنگ خاکستری عرضه می‌شود.

هر سه مدل تبلت Galaxy Tab S8 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و اندروید 12 برخوردار می‌شوند. این تبلت‌ها همچنین در پنل پشتی خود از یک لنز 13 و یک لنز 5 مگاپیکسلی بهره می‌برند. مدل‌های Galaxy Tab S8 و Galaxy Tab S8 Plus به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد؛ اما در ناچ نمایشگر نسخه اولترا دو لنز 12 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

این تبلت‌ها در رویداد بزرگ سامسونگ که 9 فوریه (20 بهمن) برگزار می‌شود، رسما کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات فنی نسخه گلوبال ردمی نوت 11 (Redmi Note 11) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر