;
coinex

ریلمی 9 پرو در دو رنگ جذاب اکلیلی عرضه می‌شود

ریلمی خود را برای عرضه سری جدید ریلمی 9 پرو در بازارهای جهانی آماده می‌کند. این کمپانی اخیرا اطلاعاتی را درباره تنوع رنگی Realme 9 Pro فاش کرده که می‌تواند برگ برنده این شرکت در بازار میان‌رده‌ها باشد.

مدهاو شیت (Madhav Sheth)‌، یکی از مدیران اجرایی ارشد ریلمی با انتشار یک توییت، دو تنوع رنگی ریلمی 9 پرو و 9 پرو پلاس را منتشر کرد. او پیش از این، قابلیت‌های دیگر سری Realme 9 Pro مثل سنسور ضربان قلب را فاش کرده بود.

رنگ بندی ریلمی 9 پرو

مدهاو شیث دو عکس از دو رنگ آبی آسمانی اکلیلی براق و گلبهی/صورتی اکلیلی براق را توییت کرد و از کاربران توییتر پرسید که کدام‌یک از این دو رنگ را ترجیح می‌دهند. او در توییت خود به اسم گوشی‌های سری ریلمی 9 اشاره‌ای نکرده است.

ریلمی 9 پرو در دو رنگ جذاب اکلیلی عرضه می‌شود

ریلمی 9 پرو پیش از این در تصویری دیگر، در دست یکی از بازیکنان کریکت دیده شده بود. Realme 9 Pro در این تصویر به رنگ آبی درخشان دیده می‌شد؛ بنابراین تقریبا به‌طور قطع می‌توان گفت که توییت مدهاو شیث مربوط به رنگ بندی سری ریلمی 9 پرو است.

مشخصات ریلمی 9 پرو و 9 پرو پلاس

این دو گوشی در آینده نزدیک رسما رونمایی می‌شوند و تا‌به‌حال، جزییاتی از مشخصات آنها فاش شده است. قبلا تایید شده بود که ریلمی 9 Pro Plus به تراشه دایمنسیتی 920 و پردازشگر گرافیکی Mali G68 مجهز می‌شود. اما ریلمی 9 Pro احتمالا همراه با تراشه اسنپدراگون 695 و پردازشگر گرافیکی Adreno 619 به بازار می‌آید.

هر دو گوشی ریلمی از پنل نمایشگر AMOLED و نرخ نوسازی بالاتر برخوردار می‌شوند. این گوشی‌ها 16 فوریه (27 بهمن) در هند راه‌اندازی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رنگ بندی ریلمی 9 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر