coinex
راهنمای خرید تکراتو

ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب

شهر مشهد یکی از بزرگ ترین شهرهای ایران است که سالانه گردشگران و مسافران زیادی از آن به عنوان یک شهری مذهبی بازدید می‌کنند. این شهر زیبا به غیر از حرم مطهر امام رضا (ع)، جاذبه‌های تفریحی، طبیعی و تاریخی زیاد دیگری را نیز در دل خود جای داده است. از این رو گردشگران باید با ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب آشنایی داشته باشند و انتخاب یک هتل مناسب را در اولویت برنامه ریزی سفرشان قرار دهند.

به طور معمول در مشهد هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی وجود دارد که مسافران می‌توانند به راحتی از آن‌ها بهره بگیرند، اما باید در نظر داشته باشید که تمام این هتل‌ها، امکانات و خدمات عالی را در اختیار مسافران قرار نمی‌دهند و قیمت مناسبی هم ندارند. بنابراین اگر شما هم می‌خواهید برای اقامت در مشهد یک هتل لوکس با قیمت به صرفه را انتخاب کنید، بهتر است در ادامه مقاله همراه ما بمانید تا شما را با بهترین گزینه‌ها آشنا کنیم.

اگر برای سفر به مشهد زیبا به دنبال یک شرکت مسافربری مطمئن هستید، تک سفر یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این شرکت در بسیاری از شهرهای ایران نمایندگی دارد و به همین دلیل، مسافران در تمام شهرها به‌راحتی به خدمات این شرکت دسترسی دارند. تک سفر با رانندگانی باتجربه همکاری می‌کند تا مسافران در سلامت کامل به مقصد برسند.

بهترین و ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب

مسافران و گردشگرانی که به شهر خوش آب و هوای مشهد سفر می‌کنند، می‌توانند در هتل‌ آپارتمان‌ها، هتل‌های 1 ستاره، 2 ستاره، 3 ستاره و… اقامت کنند و به استراحت بپردازند. هتل‌های موجود در این شهر زیبا هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و امکانات مختلفی را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

به همین علت اگر می‌خواهید ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب را برای خود و خانواده‌تان رزرو کنید و یک اقامت راحت داشته باشید، بهتر است تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید. زیرا ما قصد داریم در ادامه به معرفی بهترین و ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب بپردازیم تا اگر زمانی خواستید آن‌ها را رزرو کنید، اطلاعات کاملی داشته باشید.

هتل بین المللی کوثر ناب - ارزان ترین هتل های مشهد
هتل بین المللی کوثر ناب – ارزان ترین هتل های مشهد

هتل بین المللی کوثر ناب

هتل بین المللی کوثر ناب، هتلی 5 ستاره در خیابان وحدت است که به صورت 24 ساعته مسافران و مهمانان را پذیرش می‌کند. این هتل از موقعیت مکانی عالی برخوردار است و مسافران از آن جا می‌توانند دسترسی راحتی به حرم مطهر داشته باشند.

در هتل بین المللی کوثر ناب حدود 176 اتاق وجود دارد و هر کدام از این اتاق‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. اکثر اتاق‌های هتل کوثر ناب، پنجره‌ای رو به حرم امام رضا (ع) دارند و همچنین در آن‌ها امکاناتی نظیر تخت خواب و مبلمان راحتی، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی یک‌بار مصرف، تلویزیون، یخچال و… برای مسافران در نظر گرفته شده است.

هتل آپارتمان نیکا

یکی از بهترین هتل آپارتمانی های مشهد که دقیقا کنار حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است، هتل آپارتمان نیکا است. این اقامتگاه یا هتل برای آن دسته از مسافرانی ایده‌آل است که می‌خواهند محل اقامت‌شان با حرم فاصله بسیار کمی داشته باشد.

این هتل امکانات و خدمات بسیار عالی را در اختیار مهمان قرار می‌دهد و دارای یک رستوران لوکس است. مهمان‌هایی که در هتل نیکا اقامت کنند، می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از رستوران آن استفاده کنند و هر نوع غذا، دسر، نوشیدنی و سالاد را که بخواهند، برای خود سفارش دهند.

هتل پردیسان - بهترین هتل های مشهد
هتل پردیسان – بهترین هتل های مشهد

هتل پردیسان

هتل پردیسان نیز جزو بی‌نظیرترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. این هتل 5 ستاره در نزدیکی پارک ملت، پارک کوه سنگی و دانشگاه فردوسی جای گرفته است و شما می‌توانید با اقامت در آن، از این مکان‌های دیدنی نیز بازدید نمایید.

این هتل لوکس دارای 162 واحد اقامتی و اتاق، سالن کنفرانس، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، رستوران، سالن سمینار، پارکینگ، آمفی ‌تئاتر، استخر، جکوزی، سونا، حمام ترکی، لاندری، سالن بدنسازی، مرکز خرید و فروشگاه، تاکسی سرویس و ترانسفر فرودگاهی است که با قیمتی مناسب در دسترس مهمان‌های هتل قرار می‌گیرد.

هتل آپارتمان پاویون

اگر می‌خواهید در یکی از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم اقامت به یاد ماندنی داشته باشید، بهتر است قبل از سفر اقدام به رزرو اتاق یا سوئیت در هتل آپارتمان پاویون کنید. این هتل معروف فاصله زیادی با بازار رضا و حرم مطر امام رضا (ع) ندارد و شما می‌توانید از آن جا دسترسی راحتی به آن‌ها داشته باشید.

هتل آپارتمان پاویون از پرسنلی مجرب و حرفه‌ای برخوردار است که با روی خوش از مهمانان استقبال می‌کنند و خدمات بی‌نقصی را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در تمام اتاق‌های این هتل امکاناتی نظیر حوله و لوازم بهداشتی، تخت خواب، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال، تلویزیون و کمد لباس وجود دارد که مسافران می‌توانند از آن‌ها به راحتی بهره بگیرند.

هتل جواد - ارزان ترین هتل های مشهد
هتل جواد – ارزان ترین هتل های مشهد

هتل جواد

هتل 4 ستاره جواد نیز جزو هتل‌های نزدیک به حرم امام رضا (ع) است که خدمات بسیار عالی دارد. این هتل در واقع یکی از ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب است که در 8 طبقه بنا شده و حدود 105 سوئیت و اتاق دارد. هتل جواد دارای امکانات رفاهی همچون ترانسفر فرودگاهی رایگان، رستوران، کافی شاپ، استخر، سرویس بهداشتی در فضای عمومی، باشگاه ورزشی و فروشگاه است.

هتل آپارتمان ملل

اگر قصد دارید در یک هتل آپارتمان بی‌نظیر اقامت کنید، بهتر است هتل ملل را در اولویت هتل‌هایی که انتخاب کرده‌اید قرار دهید. هتل ملل از طرف سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان یکی از هتل‌های عالی و نمونه انتخاب شده است و روزانه افراد گردشگر زیادی برای اقامت به آن جا می‌روند.

این هتل دارای واحدهای اقامتی و سوئیت‌های مختلفی است و شما می‌توانید با توجه به تعداد همراهان‌تان، در آن‌ها اقامت کنید. هتل ملل نیز جزو بهترین هتل آپارتمانی های مشهد است و امکانات رفاهی عالی دارد.

هتل مجلل درویشی - بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم مقدس
هتل مجلل درویشی – بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم مقدس

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی یک هتل مدرن و لوکس است که موقعیت مکانی عالی دارد. این هتل 5 ستاره از طراحی داخلی بی‌نظیری برخوردار است و امکانات کاملی دارد. هتل مجلل درویشی به عنوان بزرگ ترین هتل مشهد، در 25 طبقه بنا شده است و یک مجموعه آبی فوق العاده دارد.

با اقامت در اتاق‌های طبقات بالا، می‌توانید دید عالی به حرم مطهر داشته باشید و از تماشای مناظر بیرون نیز لذت ببرید. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی موجود در هتل مجلل درویشی می‌توان حمام ترکی، استخر، سونای خشک، دوش‌های اختصاصی، سونای بخار، غرفه فروش تنقلات و فضای سبز را نام برد.

هتل الماس

هتل الماس یک هتل 4 ستاره است که در نزدیکی حرم واقع شده و امکانات فوق العاده‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل الماس می‌توان سالن کنفرانس، کافی شاپ، اتاق بازی کودکان، رستوران، غرفه فروش خوراکی، کتابخانه، فضای سبز، چایخانه سنتی و اینترنت رایگان در لابی را نام برد. این هتل همچنین سرویس ترانسفر رایگان فرودگاه هم دارد.

در نزدیکی هتل الماس مکان‌های تفریحی زیادی وجود دارد و شما می‌توانید با اقامت در این هتل از آرامگاه فردوسی، پارک شهربازی، بازار رضا و مجتمع‌های خرید نیز بازدید کنید.

هتل مدینه الرضا - ارزان ترین هتل های مشهد
هتل مدینه الرضا – ارزان ترین هتل های مشهد

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد نیز می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای‌تان باشد. زیرا این هتل 5 ستاره در نزدیکی حرم واقع شده است و موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد. هتل مدینه الرضا در 17 طبقه بنا شده و معماری فضای داخلی آن به سبک ایرانی است.

این هتل دارای 325 اتاق مجهز و یک رستوران مجلل است که در آن می‌توانید انواع غذاهای لذیذ را برای خود سفارش دهید. اتاق‌های هتل مدینه الرضا به صورت 1 تخته، 2 تخته و 3 تخته هستند و شما می‌توانید در هر کدام از آن‌ها که خواستید، اقامت کنید.

هتل مدینه الرضا در واقع جزو ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب است که امکانات فوق العاده‌ای مانند سفره خانه سنتی، باشگاه ورزشی، فضای ساز جذاب، استخر و فروشگاه‌های مختلف دارد و مهمانان می‌توانند با اقامت در هتل، به راحتی از تمام آن‌ها استفاده کنند.

هتل آپارتمان فاخر

در فاصله 3 کیلومتری از حرم امام رضا (ع) می‌توانید هتل آپارتمان فاخر را به راحتی پیدا کنید. این هتل در 10 طبقه بنا شده است و حدود 50 اتاق دارد. هتل فاخر به طور کلی ظرفیت پذیرش 240 مهمان را دارد و دارای خدمات و امکانات بسیار مناسبی است.

این هتل به عنوان یکی از ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب شناخته شده است. از این رو اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفرتان صرفه جویی کنید و یک اقامت راحت نیز داشته باشید، بهتر است برای یک‌بار هم که شده در هتل آپارتمان فاخر اقامت کنید.

هتل قصر طلایی - بهترین هتل های مشهد
هتل قصر طلایی – بهترین هتل های مشهد

هتل قصر طلایی

در بلوار امام رضا نیز یک هتل مجلل به نام هتل قصر طلایی وجود دارد که می‌توانید در هر ساعت برای خود اتاق رزرو کنید. این هتل لوکس 5 ستاره دارای 357 اتاق مجهز با امکانات کامل است و پرسنل آن نیز به بهترین شکل ممکن از مهمانان استقبال می‌کنند.

از جمله مهم ترین امکانات موجود در اتاق‌های هتل قصر طلایی می‌توان مینی بار، حمام، تهویه مطبوع، حوله، ملحفه‌های تمیز، لوازم بهداشتی، اینترنت رایگان، کمد لباس، تلویزیون، صندوق امانات و تخت خواب راحت را نام برد.

امکانات عمومی موجود در هتل قصر طلایی نیز شامل رستوران مجلل، چایخانه سنتی، سونا خشک، سونا بخار، کافی شاپ، جکوزی، فروشگاه، آرایشگاه، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز و وای فای در لابی می‌شود.

هتل آپارتمان بامداد

یکی دیگر از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم که مسافران و زائران زیادی در آن اقامت می‌کنند، هتل آپارتمان بامداد است. این هتل آپارتمان در 5 طبقه بنا شده است و واحدهای 1 خوابه و 2 خوابه‌ای دارد. در این واحدها نیز خدمات اقامتی 2 الی 6 تخته به مهمانان ارائه می‌شود.

هتل آپارتمان گلاره - بهترین هتل آپارتمانی های مشهد
هتل آپارتمان گلاره – بهترین هتل آپارتمانی های مشهد

هتل آپارتمان گلاره

یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمانی های مشهد که فاصله خیلی نزدیکی با حرم امام رضا (ع) دارد، هتل آپارتمان گلاره است. این هتل مدرن دارای فضایی بسیار آرام و جذاب است. مسافران یا مهمانان می‌توانند در هتل آپارتمان گلاره اتاق‌های 1 تخته، 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته را برای خود رزرو کنند و در آن جا به استراحت بپردازند.

پرسنل موجود در هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده پذیرش و پذیرایی از مهمانان هستند و برخورد بسیار مناسبی دارند. مسئولین نظافت هتل نیز هر روز ملحفه‌ تخت‌ها را عوض می‌کنند و قسمت‌های مختلف اتاق‌ها را هم به خوبی تمیز می‌کنند تا مهمانان با خیال آسوده در آن جا اقامت کنند و نگران آلوده بود لوازم و فضای اتاق نباشند.

هتل آپارتمان پرستو

هتل پرستو نیز جزو هتل‌های معروف در شهر مشهد است که امکانات مناسبی دارد. این هتل به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و با اقامت در آن جا می‌توانید به صورت پیاده به زیارت بروید. هتل آپارتمان پرستو در 7 طبقه بنا شده است و در آن حدود 21 واحد اقامتی وجود دارد.

این گزینه از بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم خدمات عالی را به مهمانان ارائه می‌دهد و در عین حال، قیمت بسیار مناسبی دارد. بنابراین اگر می‌خواهید در یک هتل عالی با قیمت مناسب اقامت کنید، بهتر است به هتل آپارتمان پرستو بروید.

هتل آپارتمان رز طلایی - بهترین هتل آپارتمانی های مشهد

هتل آپارتمان رز طلایی

هتل رز طلایی یک هتل 5 طبقه شیک است که 20 واحد اقامتی دارد. این هتل خدمات کامل و عالی را به مسافران ارائه می‌دهد و دارای امکانات فوق العاده‌ای است. هتل رز طلایی سابقه طولانی ندارد اما تا کنون توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند.

تمام اتاق‌های هتل رز طلایی دارای حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. این هتل فوق العاده از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است و با اقامت در آن جا می‌توانید از مکان‌های دیدنی زیادی نیز بازدید نمایید.

پایانه ها ؛ ارائه‌دهنده بهترین خدمات و مطمئن‌ترین روش برای خرید آنلاین بلیط

پایانه‌ها معتبرترین سامانه تهیه و خرید بلیط اینترنتی اتوبوس، کرایه تاکسی و یا ارسال بار به سراسر کشور با بهترین شرایط است. فرایند خرید بلیط  از پایانه ها بسیار ساده است و همین مهم سبب شده تا پایانه‌ها یکی از پراستفاده‌ترین سامانه‌های بلیط‌ فروشی آنلاین باشد.

تیم بازارگاه به عنوان زیر مجموعه پایانه‌ها یکی از هاب‌های اصلی خرید و فروش بلیط در ایران است. یکی از خدمات جذابی که بازارگاه و پایانه‌ها ارائه می‌دهند، این است که برای مسافرت‌های خانوادگی و دسته جمعی نیز به سادگی می‌توانید از گزینه کرایه اتوبوس استفاده کنید و تجربه‌ای راحت،‌ اقتصادی و البته اختصاصی داشته باشید.

وب‌سایت پایانه‌ها در جشنواره وب و موبایل ایران سال 96، برنده بهترین وب‌سایت از نگاه مردم شده و در سال 99 نیز کاندید بهترین سایت شده است. پایانه‌ها و بازارگاه امسال هم در جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند و روند رای‌گیری مردمی آغاز شده است. شما هم می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت جشنواره، به این وب‌سایت رای بدهید و نظر خود را به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

با توجه به این که مشهد یک شهر زیارتی و پر جاذبه است، سالانه افراد زیادی برای تفریح، زیارت و گردش به آن جا می‌روند. شما نیز اگر قصد دارید به این شهر زیبا سفر کنید و در ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب نیز اقامت داشته باشید، بهتر است مطالب ذکر شده در این مقاله را به خوبی بخوانید تا با چند نمونه از مناسب ترین هتل‌ها آشنا شوید. زیرا همان طور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد در مشهد هتل های مناسب زیادی وجود دارد، از این رو انتخاب کردن بهترین گزینه برای اغلب افراد تقریبا کار سختی است و ممکن است دچار سردرگمی شوید و یک هتل نامناسب را انتخاب کنید.

نظر شما در خصوص ارزان ترین هتل های مشهد با قیمت مناسب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر