;
coinex

یک مطالعه آن‌چین: تعداد دارندگان بیت‌کوین به بیشترین حد خود در تاریخ رسیده

تعداد آدرس‌های دارای بیت‌کوین غیر صفر به بیشترین تعداد خود در تاریخ رسیده است، دارندگان بیت‌کوین بعد از بازار گاوی اخیر در تعداد آدرس رکورد شکستند

شبکه بیت‌کوین هر روزه شاهد اضافه شدن آدرس‌های دارای بیت‌کوین بیشتری نسبت به گذشته است و همچنان به سیطره خود بر بازار ارزهای دیجیتال بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ ادامه می‌دهد.

داده‌های آن-چین نشان میدهد آدرس‌هایی که بیت‌کوین مثبت یا بیش از صفر را دارا هستند، به پیک تاریخی خود رسیده‌اند.

دارندگان بیت‌کوین علاقه‌ای به فروش نشان نمی‌دهند

همچنین این آدرس‌ها علاقه زیادی به نگهداری بیت‌کوین خود (هولد) نشان می‌دهند و علاقه‌ای به فروش سرمایه خود نشان نمی‌دهند. بیشترین میزان جابه‌جایی در 3 تا 5 سال اخیر مجموعا 2.8 میلیون بیت‌کوین بوده‌است.

تعداد آدرس دارندگان بیت‌کوین در سال‌های 2019، 2020 و تا نیمه 2021 رو به افزایش بود، اما این روند پس از رسیدن تعداد دارندگان بیت‌کوین به 35 میلیون تقریبا ثابت باقی ماند. از آغاز سال جدید میلادی این تعداد رشد بی نظیری را تجربه کرده و به مجموع 40,276,163 آدرس دارای بیت‌کوین رسیده است.

رشد اخیر آدرس‌ها با رشد بازار گاوی ابتدای سال 2018 قابل مقایسه است. سال 2018 همزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین تا نزدیک 20,000 دلار بازار با افزایش چشمگیر آدرس دارندگان بیت‌کوین روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: بیت کوین در سال 2022 چه سرنوشتی خواهد داشت؟

به گزارش Glassnode تعداد 817,445 از این آدرس‌ها دارای حداقل یک بیت‌کوین اند، که این عدد بیشترین تعداد در 10 ماه گذشته است.

دارندگان بیت‌کوین

از نظر Fsinsight تا تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) 75% حجم بیت‌کوین‌های موجود برای مدت طولانی هیچگونه تراکنشی نداشته‌اند، به اعتقاد کارشناسان اقتصادی این شرایط بازار بیت‌کوین را تبدیل به یک انبار باروت کرده است. با توجه به شرایط خرید بیتکوین آماده انفجار است.

هرج و مرج‌های سیاسی اخیر در کانادا و اوکراین توجه مردم این کشورها را به بیت‌کوین و توانایی غیر قابل سانسور بودن این ارز جلب کرده است. کانادایی‌ها برای جلوگیری از مسدود شدن حساب‌های بانکی خود شروع به خریداری بیت‌کوین کرده‌اند. این در حالی است که دولتمندان اوکراین از مردم دنیا درخواست کرده‌اند تا کمک‌های مالی خود را به شکل بیت‌کوین به این کشور ارسال کنند.

بیت‌کوین در حال حاضر در حدود 37,827 دلار معامله می‌شود، این عدد 45% پایین‌تر از بالاترین قیمت تاریخ خود در ماه نوامبر یعنی 69,000 دلار است.

آینده کریپتوکارنسی در سال 2022 چگونه است؟ مقالات زیر را از دست ندهید!

.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر