;
coinex

مجموعه NFT و متاورس باشگاه بارسلونا در راه است

بعد از رد پیشنهاد باینس و پولکادات، مجموعه NFT و متاورس باشگاه بارسلونا در راه است، ورود به دنیای جدید طرفداری هدف اول بارسلونا

درست یک هفته بعد از رد پیشنهاد بایننس و پوکادات برای همکاری با باشگاه بارسلونا در زمینه اسپانسری این غول اسپانیایی، مدیر باشگاه آقای خوان لاپورتا اعلام کرد قصد راه اندازی مجموعه NFT و متاورس باشگاه بارسلونا را دارد.

این باشگاه هم اکنون دارای توکن هواداری است و بر روی پلتفورم socios فعالیت میکند، اما تصمیم بر آن دارد که از ظرفیت‌های طرفداران خود به صورت گسترده‌تری بهره ببرد.

مجموعه NFT و متاورس باشگاه بارسلونا در راه است

باشگاه فوتبال بارسلونا افشا کرد قصد خلق ارز دیجیتال خود را دارد. این تیم پر افتخار اسپانیایی که در دوران کرونا با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم کرده است، برای فائق آمدن بر این مشکلات راه‌های متعددی را در پیش خواهد گرفت. طبق اعلام باشگاه توسعه ارز دیجیتال خود باشگاه یکی از راه حل‌هایست که پیش بینی می‌شود که به کمک مشکلات مالی باشگاه بیاید.

مجموعه NFT و متاورس باشگاه بارسلونا

بارسلونا اولین باشگاهی خواهد بود که ارز دیجیتال خود را راه اندازی خواهد کرد و در این زمینه در میان باشگاه‌های ورزشی پیشرو خواهد بود.

روز دوشنبه در کنفراس دنیای موبایل سال 2022 که در منطقه کاتالان برگزار می‌شد. آقای خوان لاپورتا اعلام کرد که قصد راه اندازی ارز دیجیتال بارسلونا را دارد و دلیل اصلی این تصمیم رقابت باشگاه با شرکت‌های بزرگ و سرمایه گذاران خارجی است.

لاپورتا اظهار کرد :

ما قصد ساخت ارز دیجیتال خود را داریم و باید این کار را خودمان انجام دهیم. ما باشگاه متفاوتی هستیم چون از نظر مالی مستقل هستیم و از آنچه از صنعت این ورزش به دست می‌آوریم این تیم را هدایت میکنیم. باشگاه بارسلونا سرمایه گذار یا سهام دار عمده عمده ندارد و با همکاری طرفداران خود اداره می‌شود. هواداران مهمترین عامل پشتیبان در این باشگاه هستند.

در قدم بعدی مجموعه NFT و متاورس باشگاه بارسلونا مهترین تصمیم این باشگاه است

لاپورتا اعلام کرد بعد از ارز دیجیتال بارسلونا، مجموعه NFT و متاورس باشگاه بارسلونا برنامه بعدی باشگاه خواهد بود. بارسلونا در حال توسعه دنیای متاورس بارسا است و این دلیل اصلی رد پیشنهادات غول‌های دنیای ارزهای دیجیتال است.

اکنون یک هفته بعد از رد پیشنهاد پولکادات و بایننس به نفع اسپاتیفای پلتفورم استریم موزیک، مشخص شد باشگاه قصد دارد خود وارد دنیای ارزهای دیجیتال شود.

خبر ورود بارسلونا به دنیای متاورس و ارزهای دیجیتال اولین پروژه بارسلونا در دنیای بلاکچین نیست. پیش از این توکن هواداری BAR که بر روی شبکه Socios است را برای همکاری و کمک به تصمیم گیری در باشگاه را راه اندازی کرده است. در کنار بارسلونا باشگاه‌هایی نظیر ا ث میلان و آ س رم نیز از این پلتفورم هواداری بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cryptoberifing

نظر شما درباره راه اندازی متاورس باشگاه بارسلونا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر