;
coinex

کاردانو بهتر از بیت کوین و اتریوم در ثبت تراکنش های روزانه

کاردانو بهتر از بیت کوین و اتریوم در ثبت تراکنش های روزانه ؛ ADA شش برابر بیشتر از اتریوم تراکنش ثبت کرده است، با تراکنش‌هایی به ارزش 42.1 میلیارد دلار در صدر لیست فعالیت‌ بر روی بلاکچین خود است.

با توجه به داده‌های وبسایت Massari، کاردانو طی شبانه روز گذشته شش برابر بیشتر از اتریوم ارزش معادلاتش بوده است و به مجموع رقم 42.1 میلیار دلار رسیده است. کاردانو همچنین در تعداد تراکنش منحصر به فرد نیز نسبت به رقبای خود پیشی گرفته است و در صدر لیست قرار دارد.

کاردانو با عملکردی خیره کننده رکورد بیت‌کوین با مجموع ارزش تراکنش‌های 36.38 میلیارد دلار و اتریوم با مجموع ارزش تراکنش‌های 7.42 میلیارد دلار را پشت سر گذاشته است و با این حجم تراکنش‌ها در بازار یکه تازی می‌کند.

کاردانو بهتر از بیت کوین و اتریوم در ثبت تراکنش های روزانه

مجموع تراکنش‌های تنظیم شده برای کاردانو نیز فاصله چشمگیری با بیتکوین و اتریوم دارد و در 24 ساعت گذشته این عدد برای کاردانو به ارزش 41 میلیارد دلار بوده است، که برای بیت‌کوین با ارزش 13.83 میلیارد دلار و برای اتریوم با ارزش 5.94 میلیار دلار فاصله زیادی با کاردانو دارند.

عملکرد بهتر کاردانو

در کنار همه این اخبار کاردانو اعلام کرده است که معاملات بیشتر از 100 هزار دلار نیز بر روی این شبکه افزایش داشته است. به گزارش IntoTheBlock تعداد معاملات بزرگ کاردانو افزایش 83 درصدی را طی 24 ساعت گذشته تجربه کرده است و به عدد 6,715 رسیده است.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2022

کاردانو برخلاف بیت‌کوین و اتریوم که توان عملیاتی محدودی در تراکنش در هر ثانیه دارد با بهره‌گیری از فرآیند اثبات سهام به‌جای اثبات کار توان عملیاتی مقیاس‌پذیری پیدا کرده است.کاردانو توسط چارلز هاسکینسون که از بنیان‌گذاران اتریوم بود، پایه گذاری شد. از سال 2015 تا 2017 مقدمات کار ایجاد شد و در 2017 این پلتفرم ایجاد شد. سه نهاد در ساخت این پلتفرم همکاری می‌کنند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: U°Today

آیا در درازمدت کاردانو بهتر از بیت کوین و اتریوم می‌شود؟ نظر شما در این خصوص چیست؟ در کامنت ها با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر