;
coinex

فصل 11 سریال واکینگ دد انتظار طرفداران را برآورده می‌کند؟

سریال واکینگ دد یکی از پرطرفدارترین سریال‌‌های آخرالزمانی است. حال به نظراتان فصل 11 سریال واکینگ همانند دیگر فصل‌ها انتظارات طرفداران را برآورده می‌کند؟ یا خیر؟

سریال واکینگ دد یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها بوده که پخش آن از سال 2010 آغاز شد. فصل یازدهم این مجموعه، آخرین فصل این سریال بوده که جمعا از 24 قسمت تشکیل شده و در سه پارت منتشر می‌شود.

پارت دوم این مجوعه در کمتر از یک ماه پخش خواهد شد و پارت سوم و پایانی نیز انتظار می‌رود در تابستان/پاییز 2022 پخش شود. فصل جدید این مجموعه در 24 بهمن ماه سال 1400 به اکران در آمده و توانست به انتطار مخاطبان‌اش پایان بدهد. برای اطلاع از جزئیات فصل 11 سریال واکینگ ددبا تکراتو همراه باشید.

فصل 11 سریال واکینگ دد

سریال The Walking Dead از کمیکی به همین نام اقتباس شده و داستان زندگی یک معاون کلانتر را روایت می‌کند که در اثر یک گلوله به کما رفته است و بعد از گذشت چند سال به به‌هوش می‌آید. اما زمانی که به هوش می‌آید، دیگر هیچ چیز شباهتی به قبل ندارد.

او پس از به هوش آمدن خود را در جهانی می‌بیند که زامبی‌ها یا همان واکرها آن را تسخیر کرده‌اند. حال او با وجود این وضعیت نا به سامان تصمیم می‌گیرد که به سراغ خانوداه‌اش برود و پس از سال‌ها آن‌ها را ببیند.

قسمت اول فصل یازده، بیشتر بر روی شخصیت‌های مگی، نگان، گبریل و داریل تمرکز داشت که درگیر جنگی خونین با گروهی به اسم دروها بودند. خط داستانی کشورهای مشترک المنافع محدود به گروه یوجین بوده است.

با شروع قسمت دوم فصل یازدهم، دروها توسط مگی شکست داده شدند. حالا تمام شخصیت‌های اصلی سریال می‌توانند بر روی برخورد با سازمانی عظیم که زندگی آن‌ها را زیر و رو کرده است تمرکز کنند.

فصل 11 سریال واکینگ

مسیری که این سریال طی می‌کند، دقیقا همان چیزی است که طرفداران از شروع فصل خواهان آن بوده‌اند. خط داستانی دروها توسط طرفداران مورد انتقاد قرار گرفت زیرا معتقد بودند حواس پرتی غیرضروری و بدون جذابیت از کشورهای مشترک المنافع است.

بعد از ده اپیزود، اسکندریه بالاخره وارد کشورهای مشترک المنافع شده است. واکنش طرفداران به قسمت دهم فصل یازدهم نشان می‌دهد قسمت دوم فصل یازدهم ناامید کننده نبوده است. تماشا کردن شخصیت‌های اصلی وقتی به زندگی جدید خود در کشورهای مشترک المنافع عادت می‌کنند، جذاب بوده است.

به طور کلی اگر بخواهیم در رابطه با فصل 11 سریال واکینگ دد نظری بدهیم باید بگوییم که این مجموعه واقعا ارز دیدن دارد و اگر از افرادی هستید که به ژانر آخرالزمانی علاقمند هستید این مجموعه جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل 11 سریال واکینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دوباره دارن روح سریالو زنده میکنن

    پاسخ