;
coinex

بهترین سریال های نتفلیکس 2024 ؛ معرفی 26 عنوان جدید و جذاب

بهترین سریال های نتفلیکس 2024 برای طرفداران سریال‌ها جذابیت زیادی دارند چراکه در ژانرها و دسته‌های گوناگونی پخش می‌شوند.

برترین سریال های نتفلیکس 2024 علاوه بر شمار قابل توجهی از سریال‌های جدید، شامل آثاری که در سال جدید میلادی با فصل‌های جدید آپدیت می‌شوند نیز هست. برای مثال انتظار می‌رود در سال 2024 فصل دوم اسکوئید گیم، فصل هفتم بلک میرور و یا فصل دوم وان پیس نیز پخش شود که همگی از جمله سریال جدید نتفلیکس در حال پخش هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین سریال های نتفلیکس 2024

نام Netflix برای کسانی که به دنیای سریال‌ها علاقه دارند نامی آشنا است و بسیاری معتقدند نتفلیکس بزرگترین و بهترین تولیدکننده سریال‌های روز در جهان محسوب می‌شود. گواه این ادعا نیز شمار بالای تماشاگران و مشترکان سرویس نتفلیکس است.

این سرویس پرطرفدار فیلم و سریال‌های متعددی برای سال 2024 تدارک دیده که برخی از آن‌ها فصل جدید سریال‌های سال‌های قبل هستند و برخی دیگر سریال‌هایی کاملا جدید اما در معرفی بهترین سریال های نتفلیکس 2024 با ما باشید.

آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbende)

بهترین سریال های نتفلیکس 2024
بهترین سریال های نتفلیکس 2024
  • تاریخ پخش:‌ 22 فوریه 2024
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی
  • کارگردان: آلبرت کیم
  • بازیگران: گوردون کورمیر، دالاس لیو، گیاوندیو تاربل، ایان اوسلی، دنیل دای کیم، پل سون هیونگ لی

آواتار: آخرین بادافزار یک سریال جدید نتفلیکس است که برای پخش در سال 2024 در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود به یکی از برترین سریال های نتفلیکس 2024 بدل شود.

شبکه Netflix پیش از این تصاویر و تیزرهایی کوتاه از این سریال منتشر کرده و انتظار می‌رود داستان این سریال شباهت زیادی به آن مجموعه کارتونی داشته باشد که در اواخر دهه 80 شمسی در ایران نیز مخاطبان زیادی داشت.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به گوردون کورمیر، دالاس لیو، گیاوندیو تاربل، ایان اوسلی، دنیل دای کیم، پل سون هیونگ لی اشاره کرد.

ونزدی : فصل 2 (Wednesday: Season 2)

بهترین سریال نتفلیکس 2024

  • تاریخ پخش:‌ اواخر 2024
  • ژانر: فانتزی، کمدی، جنایی
  • کارگردان: تیم برتون
  • بازیگران: جنا اورتگا، هانتر دوهان، تایلر گالیپین، پرسی هاینس وایت، اگزویر تورپ، اما مایرز

شاید فصل دوم سریال ونزدی بهترین سریال نتفلیکس 2024 باشد چراکه فصل اول این سریال ترسناک و کمدی با هنرنمایی جنا اورتگا در سال 2022 از جمله موفق‌ترین سریال‌های سال بود. این سریال  در واقع بخشی از مجموعه آثار خانواده آدامز محسوب می‌شود و تیم برتون کارگردان برجسته هالیوودی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن است.

این برترین سریال نتفلیکس درباره دختری به نام ونزدی است که با هم سن‌وسالان خود تفاوت‌های خاصی دارد و به همین دلیل والدینش ناگزیر او را به مدرسه نورمور می‌فرستند که دانش‌آموزانی عجیب‌وغریب و دردسرساز را جذب می‌کند. ونزدی در ادامه متوجه می‌شود که قابلیت‌هایی فرابشری دارد و در نتیجه از این قابلیت‌ها برای کشف یک راز تاریک استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که فرایند تولید این مورد از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان هالیوود با مشکلاتی مواجه شد اما به تدریج این مشکل برطرف شد و فرایند ضبط فصل دوم سریعا پیگیری شد.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از داستان فصل دوم این سریال نتفلیکس جدید 2024 نداریم اما گاف و مایلز میلار که تهیه‌کنندگان سریال هستند پیش از این گفته بودند که در فصل دوم اعضای بیشتری از خانواده آدامز را خواهیم دید و به رابطه ونزدی و مادرش بیشتر پرداخته خواهد شد.

جنا اورتگا نیز به هواداران سریال وعده داده بود که در فصل دوم تمرکز سریال بیش از روابط عاشقانه بر وقایع و ماجراهای ترسناک خواهد بود.

اورتگا با درخشش در این سریال که یک سریال نتفلیکس جدید در حال پخش محسوب می‌شود به جوان‌ترین بازیگر آمریکایی نامزد جایزه امی در تاریخ بدل شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی نتفلیکس

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

چیزهای عجیب : فصل 5 (Stranger Things: Season 5)

برترین سریال های نتفلیکس 2024

  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: درام، فانتزی، ترسناک
  • کارگردان: شان لوی
  • بازیگران: مبلی بابی براون، فین ولفهارد، سدی سینک، کلب مک‌لاگلین، نوا اسنپ، گیتن ماتارازو، مایا هاوک

یکی از مورد انتظارترین سریال های نتفلیکس سال 2024 قطعا سریال Stranger Things است که بعد از پخش فصل چهارم به محبوبیت بی‌نظیری رسید و حالا طرفداران مشتاقانه در انتظار فصل پنجم آن هستند. این سریال هم ازجمله سریال‌های فانتزی است که سبک و حال‌وهوایی شبیه به ونزدی، هری‌پاتر و دیگر آثار تینیجری ژانر فانتزی دارد.

با وجود اینکه فصل چهارم سریال در سال 2022 پخش شد و بسیاری از طرفداران منتظر پخش فصل پنجم در سال 2023 بودند، سازندگان ساخت فصل پنجم را به سال 2024 موکول کردند و در نتیجه اعتصابات گسترده در هالیوود، فرایند ساخت این سریال باز هم به تعویق افتاد.

حالا انتظار می‌رود که فصل پنجم این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 پخش شود و احتمالا بازیگران فصل‌های قبل از جمله مبلی بابی براون، فین ولفهارد، سدی سینک، کلب مک‌لاگلین، نوا اسنپ، گیتن ماتارازو، مایا هاوک در آن حضور خواهند داشت.

البته احتمالا موکول شدن این سریال به سال 2025 نیز هست اما در حال حاضر هنوز خبر رسمی در این باره وجود ندارد. در مجموع اما سازندگان اعلام کرده‌اند که فصل پنجم که فصل پایانی سریال است یکی از بهترین فصول آن خواهد بود و احساسات تماشاگران را برخواهد انگیخت. با این اوصاف به نظر می‌رسد که قرار است شاهد مرگ بسیاری از چهره‌های کلیدی سریال در فصل پایانی باشیم.

تو: فصل 5 (You: Season 5)

برترین سریال نتفلیکس 2024

  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: درام، جنایی، عاشقانه
  • کارگردان: مایکل فولی
  • بازیگران: پن بدجلی، الیزابت لیل، لوکا پادووان، زک چری، شای میتچل، ویکتوریا پدرتی، جنا اورتگا، جیمز اسکالی، امبر چایلدرز، سافرون باروز، تراویز وان وینکل

سریال You یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس در سالیان اخیر بوده که با داستان پرکشش خود طرفداران خاصی را جذب کرده است.

نتفلیکس در طول پخش فصل چهارم سریال خبر از ساخت فصل پنجم و پایانی این سریال و پخش آن به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 داده بود. این سریال جدید نتفلیکس درباره یک مدیر باهوش کتابفروش به نام جو گلدبرگ است که بعد از علاقه شدیدی که به یک زن نویسنده پیدا می‌کند زندگی‌اش عوض شده و از تمام امکاناتی که برای رسیدن به این زن دارد استفاده می‌کند.

او در این راه مرتکب جنایت‌های وحشتناکی نیز می‌شود که سبب جذابیت بیشتر سریال شده است. در حال حاضر البته اطلاعات خاصی از داستان فصل پایانی سریال نتفلیکس جدید 2024 نداریم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

بهترین سریال های نتفلیکس 2023     

مامور شب : فصل 2 (The Night Agent: Season 2)

سریال نتفلیکس جدید

  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: اکشن، درام، تریلر
  • کارگردان: شاون رایان
  • بازیگران: گابریل باسو، لوسین بوکانان، هانگ چائو، سارا دژاردن، فولا اوانس اکینگبولا، ایو هارلو، انریکه مورچیانو، فونیکس راعی، دی. بی. وودساید

بعد از موفقیت چشمگیری که فصل نخست مامور شب برای نتفلیکس به ارمغان آورد، نتفلیکس بلافاصله این سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. داستان این سریال بر اساس رمانی به قلم متیو کویرک تهیه شده است و فصل نخست آن در اوایل سال 2023 پخش شد.

ماجرای این بهترین سریال نتفلیکس 2024 درباره یک مامور معمولی و سطح پایین پلیس فدرال آمریکا (FBI) است که در زیرزمین کاخ سفید به عنوان مسئول رسیدگی به امور تلفنی کار می‌کند اما هیچگاه با او تماسی برقرار نمی‌شود.

با این وجود این مامور یک شب تماس خطرناکی دریافت می‌کند که آغازگر توطئه‌ای خطرناک است و ماجرای آن تا دفتر خود رئیس جمهور هم پیش می‌رود. توصیه می‌کنیم تماشای فصل دوم این سریال به عنوان برترین سریال نتفلیکس 2024 در ژانر اکشن را از دست ندهید.

گریزلدا (Griselda)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

  • تاریخ پخش:‌ 25 ژانویه 2024
  • ژانر: بیوگرافی، جنایی، درام
  • کارگردان: آندرس بایز
  • بازیگران: آلبرتو گوئرا، ونسا فرلیتو، آلبرتو امان، کریستین تاپان، دیگو تروخیلو، پائولینا داویلا، پاور گابریل اسلویر، خوزه زونیگا

گریزلدا یکی از مورد انتظارترین سریال های نتفلیکس سال 2024 است که اخبار و شایعات متعددی درباره آن منتشر شده است و داستان آن درباره سلطان کلمبیایی قاچاق مواد مخدر، یعنی گریلدا بلانکو است. نقش این شخصیت را قرار است سوفیا ورگارا ایفا کند.

به نظر می‌رسد سریال قصد دارد علاوه بر جنبه خشن و خطرناک گریزلدا به عنوان یک قاچاقچی حرفه‌ای، جنبه‌های دیگر او به عنوان یک رئیس تشکیلات، یک انسان مبتکر و البته یک قاتل که در عین حال مادر مهربانی هم هست را به ما نشان دهد. سازندگان سریال انتظار دارند گریزلدا به یکی از برترین سریال های نتفلیکس 2024 بدل شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ترکی

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

مسئله 3 جسم (3 Body Problem)

مورد انتظارترین سریال های نتفلیکس سال 2024

  • تاریخ پخش:‌ 21 مارس 2024
  • ژانر: فانتزی، ماجراجویی، درام
  • کارگردان: درک سانگ
  • بازیگران:جوان آدپو، جان بردلی وست، تسای چین، لیام کانینگهام، ایزا گونزالس، جس هانگ، سی شیموکا، بندیکت وانگ، سامر عثمانی

یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 احتمالا می‌تواند سریال مسئله سه جسم باشد که قرار است در دنیای گیم ‌آو ترونز روایت شود.

این سریال نتفلیکس جدید 2024 را بسیاری از دست‌اندرکاران سریال بازی تاج و تخت تدارک دیده‌اند و در خلاصه داستان آن آمده که مسئله 3 جسم یک نمایش پرهیجان با الهام از سه‌گانه مشهور و حماسی لیو سیشین است که در قالبی داستانی می‌پرسد در صورتی که آگاهی بشریت از تنها نبودن در جهان هستی چه رخ می‌دهد.

ریپلی (Ripley)

سریال نتفلیکس جدید 2024

  • تاریخ پخش:‌ 21 مارس 2024
  • ژانر: جنایی، تریلر، درام
  • کارگردان: نامشخص
  • بازیگران: اندرو اسکات، داکوتا فانینگ، جانی فلین

مینی سریال ریپلی نیز به عنوان یک سریال نتفلیکس جدید 2024 شناخته می‌شود که امید زیادی به موفقیت آن وجود دارد. شخصیت تام ریپلی پیش از این در آثار دیگری هم ظاهر شده است چراکه این سریال هم بر اساس رمان معروف پاتریشیا های اسمیت با نام آقای ریپلی بااستعداد ساخته شده است. رمانی که پیش از این منبع الهام آثار سینمایی دیگری از جمله ظهر بنفش محصول 1960 با بازی آلن دلون و آقای ریپلی بااستعداد محصول 1995 با بازی مت دیمون بوده است.

در سریال جدید اما اندرو اسکات در نقش ریپلی، جانی فلین در نقش دیگی گرین‌لیف و داکوتا فانینگ در نقش مارج شروود از مهمترین بازیگران هستند. داستان سریال از این قرار است که تام ریپلی توسط یک مرد ثروتمند در نیویورک استخدام می‌شود تا پسر او را راضی کند که از ایتالیا به خانه بازگردد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

روز صفر (Zero Day)

سریال نتفلیکس جدید در حال پخش

  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: تریلر، درام
  • کارگردان: لزلی لینکا گلتر
  • بازیگران: رابرت دنیرو، لیزا کاپلان، جسی پلمونز

در یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 قرار است رابرت دنیرو را در نقش یک رئیس جمهور سابق آمریکا ببینیم که در حال تحقیق درباره یک توطئه جهانی است.

از جمله دیگر بازیگران این سریال باید به لیزی کاپلان و جسی پلمونز اشاره کرد. در حال حاضر البته جزئیات خاص دیگری از داستان این سریال جدید نتفلیکس منتشر نشده است اما انتظار می‌رود با برترین سریال نتفلیکس 2024 مواجه باشیم.

یک بار فریبم می‌دهی (Fool Me Once)

سریال جدید نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس 2024
  • تاریخ پخش:‌ 1 ژانویه 2024 (در حال پخش)
  • ژانر: جنایی، درام، معمایی
  • کارگردان: دیوید مور، نیمر راشد
  • بازیگران: میشل کیگان، عدیل اختر، ریچارد آرمیتاژ، جوآنا لوملی، امت جی اسکنلان، دینو فتچر

یکی از بهترین سریال نتفلیکس 2024 که از اولین روز سال میلادی جدید پخش آن آغاز شده است، سریال یکبار فریبم میدهی است که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است.

داستان این سریال درباره مایا است که با قتل همسرش با مشکلات و رازهای عجیب و عمیقی روبرو می‌شود و در عین حال با خانواده ثروتمند و قدرتمند خود مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین سریال های خارجی

برادران سان (The Brothers Sun)

بهترین سریال های نتفلیکس 2024

  • تاریخ پخش:‌ 4 ژانویه 2024
  • ژانر: اکشن، کمدی،‌ درام
  • کارگردان: کوین تانچارون
  • بازیگران: میشل یئو، سم سونگ لی، جاستین چی ین، هایدی کوان، جون لی، جنی یانگ

سریال برادران سان می‌توان برترین سریال نتفلیکس 2024 باشد که بر اساس فیلمنامه‌ای از برد فالچوک و بایرن وو ساخته می‌شود. در این سریال میشل یئو نقش آیلین سان را ایفا می‌کند که زنی باهوش است و بعد از ترک دنیای گنگسترهای تایوانی، زندگی خود و پسرش بروس با بازی سم سونگ لی را می‌سازد.

بعد از چند سال زندگی آرام و بی‌دردسر این مادر و پسر در لس‌آنجلس، بازگشت پسر بزرگ خانواده با نام چارلز و با بازی جاستین چی ین، گذشته تلخ مادر را زنده می‌کند. پسر بعد از کشته شدن پدرش توسط قاتلانی ناشناس به لس‌آنجلس آمده تا از مادر و برادر خود حفاظت کند.

آقایان (The Gentlemen)

بهترین سریال نتفلیکس 2024

  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: اکشن، کمدی،‌ جنایی
  • کارگردان: گای ریچی
  • بازیگران: تئو جیمز، وینی جونز ، کایا اسکودلاریو، جیانکارلو اسپوزیتو، دنیل اینگز، جولی ریچاردسون

اولین بار در اواخر سال 1399 بود که مشخص شد گای ریچی قرار است با همکاری میرامکس سریالی بر اساس فیلم موفق آقایان بسازد و در ادامه هم نتفلیکس حقوق پخش این سریال را خریداری کرد.

این سریال جدید نتفلیکس که پیش‌بینی می‌شود از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 باشد داستان ادی هالستد را روایت می‌کند ملک بزرگ پدر خود را به ارث برده و حالا متوجه می‌شود که در این ملک، یک مزرعه بزرگ علف و امپراتوری میکی پیرسون افسانه‌ای جای دارد.

از جمله بازیگران این عنوان از مورد انتظارترین سریال های نتفلیکس سال 2024 می‌توان به تئو جیمز، وینی جونز ، کایا اسکودلاریو، جیانکارلو اسپوزیتو، دنیل اینگز، جولی ریچاردسون، پیتر سرافیناویچ، مایکل وو، شنل کرسول، مکس بیسلی، جاسمین، بلک‌بورو، هری گودوینز، دار سلیم، روبی سیر و پیرس کویگلی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های اکشن

اسکوئید گیم فصل 2 (Squid Game: Season 2)

برترین سریال های نتفلیکس 2024
بهترین سریال های نتفلیکس 2024
  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: اکشن، درام، معمایی
  • کارگردان: هوانگ دونگ هیوک
  • بازیگران: لی جونگ جه، لی بیونگ هون، وی ها جون، گونگ یو

بلافاصله بعد از پخش موفق فصل نخست اسکوئید گیم که با یک استقبال بزرگ در سراسر دنیا همراه شد، شایعات درباره ساخت و زمان پخش فصل دوم نیز شروع شد. در حالی که برخی منتظر پخش فصل دوم سریال در سال 2023 بودند، برخی اخبار و شایعات موثق به پخش این سریال در سال 2024 اشاره داشتند.

البته که در حال حاضر هم که در حال نوشتن این مطلب هستیم هنوز پخش فصل دوم این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 قطعی نشده و در نتیجه ممکن است این سریال به سال 2025 موکول شود.

با این حال از آنجایی که یک تریلر و جزئیاتی از فصل دوم سریال مشخص شده و انتظار هم بر پخش فصل دوم در سال 2024 است در ادامه به توضیحاتی می‌پردازیم.

در سریال جدید علاوه بر بازیگران فصل یک، ایم شی وان، کانگ ها نول، پارک سونگ هون و یانگ دونگ گون نیز به عنوان بازیگران جدید اضافه شده‌اند.

داستان این سریال در فصل اول درباره یک بازی مرگ و زندگی هیجان‌انگیز و خرناک بود که در آن شخصی که برنده مسابقه شود صاحب جایزه بزرگ 38.5 میلیون دلاری می‌شود. اما در حال حاضر اطلاعاتی از داستان فصل دوم که از جمله بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 است نداریم.

کارآگاهان پسر مرده (Dead Boy Detectives)

برترین سریال نتفلیکس 2024

  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: اکشن، کمدی،‌ ماجراجویی
  • کارگردان: جیمی چایلدز
  • بازیگران: جورج رکس استرو، جن لیون، بریانا کوئوکو، روت کونل، لوکاس گیج، دیوید یاکونو

یکی از موردانتظارترین سریال های Netflix در سال 2024 سریال Dead Boy Detectives خواهد بود که در واقع بخشی از جهان سندمن به عنوان یکی دیگر از سریال‌های محبوب Netflix به شمار می‌آید. در خلاصه داستان این سریال جدید نتفلیکس می‌خوانیم:

«آیا یک روح مزاحم در تعقیب شما بوده است؟ آیا شیطان خاطرات شما را دزدیده؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است با Dead Boy Detectives  تماس بگیرید و ادوین پین و چارلز رولند را ملاقات کنید.»

داستان این برترین سریال نتفلیکس 2024 درباره ادوین و چارلز است که نوجوانانی ماجراجو هستند و در فاصله چند دهه از یکدیگر متولد شده‌اند اما یکیدگر را تنها در مرگ می‌یابند. این دو برای کنار هم ماندن هر کاری می‌کنند و چالش‌ها و ماجراهای هیجان‌انگیزی را از سر می‌گذرانند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی

بهترین مینی سریال های کره ای

بریجرتون فصل 3 (Bridgerton: Season 3)

سریال نتفلیکس جدید

  • تاریخ پخش:‌ 16 می 2024
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • کارگردان: جس براونل
  • بازیگران: نیکولا کوگلن، لوک نیوتن، کلودیا جسی، لوک تامپسون، گلدا روشوول، آجوآ آندو، روث گمل، لورین اشبورن، هانا دد، سیمون اشلی

قطعا یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 فصل سوم سریال بریجرتون خواهد بود. سریالی که از زمان پخش خود و در فصول گذشته از موفق‌ترین آثار Netflix بوده و انتظار می‌رود فصل سوم آن نیز موفق باشد.

در خلاصه داستان فصل سوم سریال بریجرتون Netflix آمده که این فصل به ماجراهای پنه‌لوپه فیدرینگتون می‌پردازد که بعد از شنیدن سخنان تحقیرآمیز کالین بریجرتون از خاطرخواهی دیرینه خود دست کشیده و می‌فهمد که وقت یافتن یک شوهر مناسب فرارسیده است اما تلاش‌های او برای ازدواج به شکل غم‌انگیزی شکست می‌خورد. در این بین کالین از سفرهای تابستانی بازمی‌گردد و شدیدا مشتاق ازسرگیری دوستی با پنه‌لوپه است. پس به او پیشنهاد می‌کند که او را در یافتن شوهر کمک کند اما وقتی این کار جواب می‌دهد باید سعی کند به درک درستی از رابطه خود با پنه‌لوپه برسد.

پخش این سریال در دو بخش و برای سال 2024 برنامه‌ریزی شده است. این اثر از مورد انتظارترین سریال های نتفلیکس سال 2024 محسوب می‌شود.

آکادمی آمبرلا : فصل 4 (The Umbrella Academy: Season 4)

مورد انتظارترین سریال های نتفلیکس سال 2024
بهترین سریال های نتفلیکس 2024
  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی
  • کارگردان: استیو بلکمن
  • بازیگران: تام هارپر، دیوید کاستاندا، امی ریور، الیوت پیج، رابرت شیهان، ایدن گالاگر، جاستین مین، کلم فیور، ریتو آریا

اواسط سال قبل بود که ساخت فصل چهارم و پایانی سریال آکادمی آمبرلا توسط Netflix تایید شد. با این حساب حالا که پخش فصل پایانی این سریال برای اواخر 2024 تایید شده باید بگوییم که با یکی از برترین سریال های نتفلیکس 2024 مواجهیم.

نتفلیکس اخیرا اعلام کرده که فصل چهارم به جای 10 قسمت که در فصول 1 تا 3 شاهد بودیم، تنها 6 قسمت خواهد داشت. جز این اطلاعات خاصی از داستان فصل چهارم در دست نداریم اما می دانیم که اتفاقات این فصل پس از کلیف هنگر فصل سوم آغاز می‌شود که اعضای آکادمی آمبرلا در یک دنیای جدید که در آن قدرت‌های خود را کاملا از دست داده‌اند، گرفتارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین مینی سریال های ترکی

بهترین سریال های طنز آمریکایی

کبرا کای : فصل 6 (Cobra Kai: Season 6)

سریال نتفلیکس جدید 2024

  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: اکشن، کمدی، درام
  • کارگردان: جاش هلد، جان هورویتس، هیدن اشلوسبرگ
  • بازیگران: رالف ماکیو، ویلیام زبکا، زولو مریجونیا، تنر بیوکانن، کورتنی هنگلر، مری ماوسر، اد اسنر

یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 فصل ششم سریال محبوب کبرا کای خواهد بود. Netflix بالاخره اواسط سال گذشته در برابر درخواست طرفداران تسلیم شد و از تمدید کبرا کای برای فصل ششم و البته پایانی خبر دارد.

در حال حاضر اطلاعات خاصی از داستان یا بازیگران جدید فصل ششم در دست نداریم اما حضور برخی از بازیگران فصول پیشین تایید شده است. انتظار می‌رود فصل ششم نیز در 10 قسمت 30 دقیقه‌ای پخش و از نتفلیکس به عنوان یک سریال نتفلیکس جدید در حال پخش منتشر شود.

واکینگ‌ها: والهالا فصل 3 (Vikings: Valhalla: Season 3)

سریال نتفلیکس جدید در حال پخش

  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام
  • کارگردان: جب استوارت
  • بازیگران: سم کورلت، فردیا گوستافسون، لیو سوتر، لورا برلین، دیوید اوکسف یوهانس هویکور یوهانسون، بردلی فریگارد

فصل سوم سریال وایکینگ‌ها والهالا می‌تواند بهترین سریال نتفلیکس 2024 باشد. این سریال هم با پخش فصل سوم در سال 2024 به پایان می‌رسد. این سریال که دنباله‌ای بر داستان سریال وایکینگ‌ها است، وقایع 100 سال بعد از آن سریال را دنبال می‌کند و تا به حال دو فصل آن ساخته و پخش شده است.

این سریال به داستان برخی از مهمترین و معروف‌ترین وایکینگ‌های تاریخ یعنی لیف اریکسون، فریدیس اریکس دوتر و هارالد سیگوردسون را روایت می‌کند. فصل دوم این سریال وقایع بعد از سقوط کاتگات را روایت می‌کرد که سبب برباد رفتن رویاهای این سه نفر شد و سرنوشت آن‌ها را تغییر داد.

این سه ناگهان خود را در اسکاندیناوی سرگردان یافتند و مجبور به ازسرگذراندن چالش‌های پیچیده‌ای شدند. توصیه می‌کنیم تماشای برترین سریال نتفلیکس 2024 در ژانر تاریخی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی 

بهترین سریال های تاریخی ترکیه

ویچر : فصل 4 (The Witcher: Season 4)

سریال جدید نتفلیکس
بهترین سریال های نتفلیکس 2024
  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام
  • کارگردان: لورن اسمیت هیسریچ
  • بازیگران: لیام همسورث، فریا آلن، آنیا چالواترا

ویچر در سالیان اخیر یکی از جذابترین سریال‌های فانتزی و اکشن Netflix بوده که طرفداران زیادی دارد و منبع الهام آن کتاب و بازی ویدیویی به همین نام بوده است. البته بازی ویدیویی هم بر اساس کتابی به همین نام نوشته آندژی ساپکوفسکی تهیه شده است. داستان ویچر که از جمله بهترین سریال های نتفلیکس 2024 است در یک دنیای خیالی با الهام از تاریخ قرون وسطا اروپا جریان دارد و به زندگی گرالت از ریویا و پرنسس سیری می‌پردازد که سرنوشت‌شان با هم گره خورده است.

در حالی که در سه فصل نخست این سریال، نقش گرالت را هنری کویل ایفا می‌کرد، او با سازندگان به مشکلاتی خورد و برای فصل چهارم کناره‌گیری کرد تا لیام همسورث جایگزین او شود. در حال حاضر طرفداران ویچر از این تغییر استقبال نکرده‌اند و باید دید در نهایت حاصل کار چه خواهد بود.

گرالت یک شکارچی جهش‌یافته یا ویچر است که به شکار هیولاها می‌پردازد و در تلاش است مسیر خود را در دنیای خطرناک و پر از هیولاهای وحشتناک پیدا کند. داستان ویچر در فصول قبلی به طور همزمان سه خط داستانی گرالت، ولیعهد سیری و جادوگری به نام ینیفر را پیش برد که همگی به هم متصل می‌شوند.

پسری کیهان پرستوها (Boy Swallows Universe)

بهترین سریال های نتفلیکس 2024

  • تاریخ پخش:‌ 11 ژانویه 2024
  • ژانر: جنایی، درام، معمایی
  • کارگردان: بهارات نالوری، جوسلین مورهاوس
  • بازیگران: سریال تراویس فیمل، سایمون بیکر، فلیکس کامرون، زک برگس، لی تایگر هالی، آنتونی لاپاگلیا، سوفی وایلد، کریستوفر جیمز بیکر

سریال Boy Swallows Universe یک مینی‌سریال استرالیایی بر اساس رمانی به همین نام به قلم ترنت دالتون محسوب می‌شود که برای پخش از Netflix ساخته شده است.

داستان این سریال که از جمله مورد انتظارترین سریال های نتفلیکس سال 2024 محسوب می‌شود به نوجوان کارگردی به نام الی بل می‌پردازد که با هدف نجات مادر خود از خطر وارد دنیای تبهکاران خطرناکی شده است. در این سریال بازیگرانی چون تراویس فیمل، سایمون بیکر، فلیکس کامرون، زک برگس، لی تایگر هالی، آنتونی لاپاگلیا، سوفی وایلد، کریستوفر جیمز بیکر، ایزاک استروت استیونز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

خوب انجامش دادی (You have done well)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024

  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: عاشقانه
  • کارگردان: کیم وون سوک
  • بازیگران: پارک بو گوم، مون سو ری، پارک هه جون

یکی از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 سریال خوب انجامش دادی است که به کارگردانی کیم وون سوک ساخته شده است. این سریال به زندگی پرچالش دو فرد متولد شده در جزیره ججو می‌پردازد که در دهه 1950 میلادی زندگی می‌کنند.

شخصیت آه سون در این سریال یک زن جاه‌طلب و سرکش اما مثبت‌اندیش است و شخصیت مقابل او گوان شیک یک مرد سختکوش، پرتلاش و عموما آرام است. آه سون وضع مالی مناسبی ندارد اما با این وجود همیشه درخشان به نظر می‌رسد او که آرزو دارد شاعر بزرگی شود هرگز امکان مدرسه رفتن و سوادآموزی را نداشته است.

در طرف مقابل اما گوان شیک را می‌بینیم که با وجود تمام ویژگی‌های مثبت خود هرگز درک دقیقی از روابط عاشقانه نداشته اما شدیدا آه سون را دوست می‌دارد. تماشای این مورد از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 را از دست ندهید.

سندمن : فصل 2 (The Sandman: Season 2)

بهترین سریال نتفلیکس 2024
بهترین سریال های نتفلیکس 2024
  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: درام، فانتزی، ترسناک
  • کارگردان: دیوید اس گویر،‌ آلن هاینبرگ
  • بازیگران: تام استاریج،کربی هوول باپتست، میسون الکساندر پارک، گوئندولین کریستی، ویوین آچامپونگ، چارلز دنس، بوید هالبروک

نتفلیکس بعد از مدتی انتظار بالاخره ساخت فصل دوم سریال سندمن را تایید کرد تا انتظار یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2024 را داشته باشیم.

نیل گیمن که خالق مجموعه سندمن است در بیانیه مربوط به تمدید سریال برای فصل دوم گفت که داستان‌های شگفت‌آوری در انتظار مورفیوس و دیگران است و حالا زمان بازگشت به کار است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2024

بهترین سریال های کره ای 2024

تنه (The trunk)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024

  • تاریخ پخش:‌ نامشخص
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، درام
  • کارگردان: سانگ هائه سونگ
  • بازیگران: گونگ یو، سئو هیون جین

تنه نیز از جمله بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 است که به کارگردانی سانگ هائه سونگ برای پخش از این پلتفرم آماده شده است. داستان این سریال به شخصیتی به نام این جی با بازی سئو هیون جین می‌پردازد که برای یک شرکت ازدواج قراردادی به نام NM کار می‌کند.

این شرکت همسرانی را برای یک سال به مشتریان خود معرفی می‌کند و این جی تا به حال 4 بار با نامزدهایی که این شرکت معرفی کرده ازدواج موقت داشته اما برای ازدواج پنجم با جونگ وون با بازی گونگ یو آشنا می‌شود.

جونگ وون که در حوزه موسیقی فعالیت دارد در زندگی شخصی با چالش‌های روحی روانی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و همواره از تنهایی در عذاب بوده است. جونگ وون شدیدا دلتنگ همسر سابق خود سئو یئون است اما در عین حال برای همسر یکساله NM آماده می‌شود. آشنایی این جی و جونگ وون اما به مرور سبب وابستگی بیشتر این دو به هم می‌شود و آن‌ها از هم خوششان می‌آید. با وجود این قرار نیست همه چیز به خوبی پیش برود.

خانه شیرین: فصل 3 (Sweet Home: Season 3)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024

  • تاریخ پخش: نامشخص
  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی، ترسناک، درام
  • کارگردان: لی اون بوک
  • بازیگران: سونگ کانگ، لی جین ووک، لی شی یونگ، گو مین شی

یکی از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 فصل سوم سریال خانه شیرین است که به عنوان یک سریال نتفلیکس جدید در حال پخش طرفداران زیادی دارد.

در فصل دوم این سریال شاهد بودیم که فرزند یی کیونگ می‌تواند انسان‌ها را به هیولا بدل کند. در همین شرایط سانگ ووک هم در بیمارستانی مخفیانه در حال آزمایش‌هایی برای طراحی هیولاهایی قدرتمندتر از قبل است.

اینکه در فصل سه چه اتفاقی می‌افتد مشخص نیست اما قطعا در این درام محبوب که از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 است شاهد ماجراهای جذاب و هیجان‌انگیزی خواهیم بود.

 وان پیس : فصل 2 (One Piece: Season 2)

بهترین سریال های نتفلیکس 2024
بهترین سریال های نتفلیکس 2024
  • تاریخ پخش: نامشخص
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی
  • کارگردان: استیون مائدا، مت اوونز
  • بازیگران: ایناکی گودوی، مکنیو، امیلی راد، جیکوب رومرو، تاز اسکایلر، مورگان دیویس، ایلیا ایزورلیس، جف وارد، کریگ فایربراس

برخلاف تصورات اولیه، سریال وان پیس به سرعت به یکی از محبوبترین و بهترین سریال‌های نتفلیکس بدل شد و حالا طرفداران انتظار پخش فصل دوم سریال در سال میلادی جدید به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 را دارند.

در حال حاضر حضور شخصیت تونی تونی چوپر که یک دکتر است در فصل دوم تایید شده و او به تیم مانکی دی لوفی خواهد پیوست.

داستان این سریال که در واقع از انیمه‌ای به همین نام ساخته شده درباره یک گروه دزد دریایی به فرماندهی مانکی دی لوفی است که در جستجوی بزرگترین گنج دنیا به نام وان پیس هستند تا لوفی به برترین دزد دریایی جهان و شاه همه دزدان دریای بدل شود. در مانگا و انیمه وان پیس شاهد ماجراجویی‌های لوقی هستیم که طی آن او با شخصیت‌های جالبی روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای تاریخی

بهترین سریال های بر اساس بازی

بلک میرور :‌ فصل 7 (Black Mirror: Season 7)

بهترین سریال های نتفلیکس 2024

  • تاریخ پخش: نامشخص
  • ژانر: علمی تخیلی، معمایی، درام
  • کارگردان: چارلی بروکر
  • بازیگران: نامشخص

نتفلیکس چندی پیش رسما از ساخت فصل هفتم سریال محبوب بلک میرور یا آینه سیاه خبر داد. این سریال بعد از یک وقفه 4 ساله در سال 2023 با فصل ششم خود رکوردرهای خوب ثبت کرد و نشان داد که همچنان سبک و موضوع آن برای مخاطبان جذاب است. به همین دلیل هم Netflix این سریال را برای فصل هفتم تمدید کرد و حالا انتظار می‌رود به عنوان یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2024 شاهد فصل هفتم بلک میرور باشیم.

به عنوان سریال نتفلیکس جدید در حال پخش در حال حاضر اطلاعی از بازیگران فصل هفتم نداریم و با توجه به سبک خاص ساخت سریال هم هرنوع حدس و گمان می‌تواند کار اشتباهی باشد. با این وجود فعلا ساخت فصل جدید این مورد از برترین سریال های نتفلیکس 2024 با حضور بروکر، آنابل جونز و جسیکار رودز تایید شده است.

موضوع این سریال دیستوپیایی با پیش‌بینی‌های وحشتناک و ناامیدکننده‌ای از آینده بشر و پیشرفت تکنولوژی آمیخته شده و می‌کوشد ما را با خطرات این موضوع مواجه کند.

سوالات متداول

بهترین سریال های اکشن نتفلیکس 2024 کدامند؟

آواتار، مامور شب، برادران سان، آقایان، آکادمی آمبرلا، کبراکای، ویچر، وایکینگ‌ها والهالا، خانه شیرین و وان پیس از بهترین سریال های اکشن نتفلیکس در سال 2024 هستند.

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 کدامند؟

خانه شیرین، تنه، خوب انجامش دادی و اسکوئید گیم از بهترین سریال های کره ای نتفلیکس در سال 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین سریال های نتفلیکس 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    جینی و جورجیا رو یادت رفت!

    پاسخ