;
coinex

کاردانو بالاتر از بیت کوین پرکاربردترین بلاکچین با کارمزد پایین شد

با افزایش فعالیت اکوسیستم اقتصادی DeFi شبکه غیر متمرکز کاردانو، کاردانو بالاتر از بیت‌کوین به پرکاربردترین بلاکچین با کارمزد پایین تبدیل شده است.

با افزایش فعالیت‌ها در شبکه کاردانو، حجم تراکنش‌های ثبت شده سقف جدیدی را ثبت کرد. یک اکانت ناشناس در توییتر اطلاعاتی از ترمینال Massari به اشتراک گذاشت. این اطلاعات نشان دهنده مقدار خالص حجم تراکنش‌هایی را که شبکه‌های بلاکچین در 24 ساعت انجام داده‌اند و هزینه تراکنش دریافت کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات Massari کاردانو با عبور از بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته در حجم مبلغ جابه‌جا شده بر ارزش دلاری در مکان اول این چارت قرار گرفت. کاربران کاردانو رقم 33.45 میلیارد دلار در برابر 33.27 میلیارد دلار کاربران بیت‌کوین ثبت کردند.

کاردانو بالاتر از بیت کوین پرکاربردترین بلاکچین با کارمزد پایین لقب گرفت

کاردانو بالاتر از بیت‌کوین و در آستانه راه‌اندازی شبکه cardao-ergo dex است.این در حالی است که هزینه تراکنش‌های شبکه بیت‌کوین 23 برابر شبکه کاردانو است، مجموع هزینه تراکنش بیت‌کوین 860هزار دلار و برای کاردانو 38هزار دلار شده است. رقیب کاردانو در فضای قردادهای هوشمند اتریوم، از کاربران خود در 24 ساعت گذشته 14.7 میلیون دلار هزینه تراکنش دریافت کرده‌اند.

پیش از این کاردانو در رکورد تراکنش‌های منحصر به فرد نیز بیت‌کوین را شکست داده بود. و موفق به ثبت رکورد 25 هزار تراکنش در 24 ساعت شده بود.

کاردانو بالاتر از بیت‌کوین پر کاربردترین بلاکچین با کارمزد پایین شد

این افزایش حجم liquidity اکوسیستم کاردانو برای پروتوکل Difi این شبکه غیر متمرکز بالا میبرد. به گزارش U°today سیستم dex کاردانو توسط ستاره سینمای هالیوود و برنده جایزه اسکار گَل گدوک معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022 چگونه است؟

در شبکه DeFi مبتنی بر کاردانو Ergo-Dex است، که وظیفه ایجاد پلی میان بلاکچین کاردانو و بلاکچین Ergo را دارد، در آستانه راه‌اندازی است. ErgoDex قرار است تمام توانایی‌های یک صرافی غیرمتمرکز را دارا باشد، مانند تامین liquidity که به اختصار (LP) گفته می‌شود و سایر ابزارهای موجود در سیستم‌های Defi را تامین خواهد کرد.

نقشه راه و آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022 را با مقالات زیر دنبال کنید:

.

منبع: utoday

نظر شما در خصوص عمکلرد موفق آمیز ADA به عنوان پرکاربردترین بلاکچین چیست؟ در کامنت ها نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر