;
coinex

نخستین تریلر سریال جنایی The Girl from Plainville منتشر شد

نخستین تریلر سریال جنایی The Girl from Plainville (دختری از پلین‌ویل) با بازی ال فنینگ ستاره جوان هالیوود منتشر شد. برای تماشای این تریلر همراه ما باشید.

براساس آخرین اخبار دنیای سینما، اولین تریلر رسمی سریال «دختری از پلین‌ویل» ساخته «لیز هانا» توسط هولو پلتفرم آمریکایی پخش آنلاین فیلم و سریال مننتشر شد.

نخستین تریلر سریال جنایی The Girl from Plainville

سریال دختری از پلین ویل بر اساس پرونده های واقعی ساخته شده و نمایی از جنجالی ترین پرونده های جنایی  را که در سال 2010 اتفاق افتاده را به تصویر می‌کشد. داستان در ماساچوست اتفاق می‌افتد، بدرفتاری‌های شخصی به نام کارتر و تشویق دوست 18 ساله‌اش به خودکشی را روایت می‌کند. سریال با پیام های متنی کارتر که بنظر در خودکشی دست نداشته و بی تاثیر نبوده سر و کار دارد.

فهرست بازیگران اصلی  سریال :

  • ال فانینگ در نقش میشل کارتر
  • کولتون رایان در نقش کنراد کوکو روی سوم
  • کلوئه سوینی در نقش لین روی
  • نوربرت لئو بوتز در نقش کنراد کو روی دوم
  • کارا بونو در نقش گیل کارتر
  • کای لنوکس در نقش دیوید کارته
نخستین تریلر سریال جنایی The Girl from Plainville
پوستر سریال The Girl from Plainville «دختری از پلین‌ویل»

«ال فنینگ» در نقش میشل کارتر بازی می‌کند به دنبال مرگ دوست‌پسرش کانراد با بازی «کالتون رایان» مضنون قرار می‌گیرد. گفته شده این سریال براساس پرونده واقعی ساخته شده، مستندی در شبکه HBO در سال 2019 به نام «دوستت دارم، حالا بمیر» پخش شد که گفته شده این سریال براساس آن ساخته شده است.

ال فینینگ ستاره جوان هالیوود، اخیرا در سریالی تاریخی «کبیر» در پلتفرم هولو  که در کنار جیک جیلنهال» و «اسکار آیزاک» در این درام تاریخی بیوگرافی با کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا بازی کرده است.

سریال «دختری از پلینویل» توسط هانا و ماکمانوس نوشته شده، گویا این داستان براساس پرونده جنایی واقعی به نام «خودکشی پیام کوتاه» ساخته شده و قرار است در تاریخ 29 مارس 2022 از شبکه هولو پخش شود. در ادامه می‌توانید تریلر دختری از پلین ویل را ببینید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره نخستین تریلر سریال جنایی The Girl from Plainville چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر