;
coinex

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 ؛ سریال جدید Disney+ چی ببینیم؟

سال 2021 سال عالی‌ای برای طرفداران دیزنی پلاس است و ما در این مقاله، بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 را معرفی می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید!

شبکه‌ی دیزنی پلاس‌ (Disney+) در سال 2019 راه اندازی شده و بعد از آن، دیزنی قول داده است که فعالیت خود را بیشتر کند و با شرکت‌های تاپ این صنعت، رقابت کند. به همین دلیل قرار است در سال 2021، فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از دیزنی پلاس پخش شود. به کمک برندهایی مثل مارول (Marvel)، جنگ ستارگان (Star Wars)، پیکسار (Pixar)، مطمئنا دیزنی پلاس توجه بینندگان را جلب کرده است ولی در نهایت، موفقیت این شبکه به کیفیت و محتوای فیلم‌ها بستگی دارد.

دیزنی نیز مانند دیگران مجبور شد تا تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌های خود را به عقب بیاندازد و در نتیجه در سال جدید، ما شاهد بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 خواهیم بود. در ادامه، ما به معرفی بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 خواهیم پرداخت.

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

همه ما امیدوارم سال 2021 حداقل از جهنم 2020 بهتر باشد. حداقل سینما و ورزشگاه‌ها باز شوند تا اندکی نفسی تازه کنیم. با این حال فناوری سرگرمی را به خانه‌ها می‌آورد. استریمینگ این سال‌ها توان خارق‌العاده‌ای از خود نشان داده است. بهترین سریال های نتفلیکس، اچ.بی.او (HBO) و بی.بی.سی (BBC) در سال 2020 و بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 شاهدی بر همین مدعا هستند. البته ما ایرانی‌ها که عادت داریم به سراغ بهترین کانال های دانلود فیلم تلگرام برویم.

پلتفرم نظیر دیزنی پلاس علاوه بر اینکه دیزنی را توانست از بحران درآورد، بستر مناسبی برای تهیه‌کنندگان بهترین فیلم های 2021 و بهترین سریال های 2021 است تا در تولیدات خود ضرر نکنند. به نظر می‌رسد تا بازگشایی سالن‌های سینما فاصله زیادی باشد و باید بهترین فیلم های عاشقانه 2021 ، بهترین فیلم های ترسناک 2021 و بهترین فیلم های اکشن 2021 را در خانه و از درگاه اینترنت تماشا کنیم.

با ادامه این نوشته همراه باشیم تا نگاهی بیاندازیم به بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس در سال 2021. تکراتو را دنبال کنید!

استودیوی مارول: افسانه‌ها (Marvel Studios: Legends)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
سریال های انیمیشنی دیزنی

 

  • تاریخ اکران: 8 ژانویه
  • ژانر: کلیپ شو، ابرقهرمانی، اکشن

«استودیوی مارول: افسانه‌ها» یکی از موارد فهرست بهترین سریال دیزنی پلاس در سال 2021 است و داستان آن درباره‌ی کاراکترهای کمیک مارول است که در MCU ظاهر می‌شوند. در هر قسمت از این مجموعه که جزو بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 محسوب می‌شود، زندگی یکی از کاراکترهای مارول به‌همراه اتفاقات برجسته‌ی زندگی آن به نمایش گذاشته می‌شود.

وانداویژن (WandaVision)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
سریال های انیمیشنی دیزنی
  • تاریخ اکران: 15 ژانویه
  • ژانر: اکشن، درام، ماجراجویی
  • تهیه کننده: کوین فایگی (Kevin Feige)
  • کارگردان: مت شکمن (Matt Shakman)
  • بازیگران: پاول بتانی (Paul Bettany)، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen)، کت دنینگز (Kat Dennings)، تیونا پریس (Teyonah Parris)، رندال پارک (Randall Park) و کترین هان (Kathryn Hahn)

پس از چندین بار تاخیر به دلیل همه گیری این ویروس، بالاخره فاز چهارم مارول با پخش مینی سریال وانداویژن (Wandavision)، به طور رسمی آغاز می‌شود. این سریال که از موارد فهرست بهترین سریال دیزنی پلاس در سال 2021 است، اولین لایو اکشنی است که در دیزنی پلاس برای اولین بار پخش می‌شود.

وانداویژن بر اساس شخصیت‌های کمیک واندا و ویژن ساخته شده است و در آن الیزابت اولسن و پاول بتانی در نقش‌های اسکارلت ویچ و ویژن حضور دارند. داستان این فیلم درباره‌ی یک زوج غیر معمولی است. در واقع، واندا یا اسکارلت ویچ، یک جادوگر جهش‌یافته و ویژن، یک ربات است که در حومه‌ی شهر زندگی می‌کنند. این سریال یکی از رقبای بهترین فیلم های کمدی 2021 خواهد بود.  اما بر اثر برخی اتفاقات، احساس می‌کنند واقعیت آنطور که فکر می‌کنند، نیست. وقایع این سریال پس از فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی ۲۰۱۹ رخ می‌دهد و در آن بازیگران دیگری مثل کترین هان و تیونا پریس نیز نقش آفرینی کرده‌اند.

فلورا و اولیس (FLORA & ULYSSES)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
سریال های انیمیشنی دیزنی

 

  • تاریخ اکران: 19 فوریه
  • ژانر: خانوادگی، کمدی، ماجراجویی
  • کارگردان: لینا خان (Lena Khan)
  • بازیگران: بن شوارتز (Ben Schwartz)، آلیسون هانیگان (Alyson Hannigan)، کیت میکوچی (Kate Micucci)، دنی پودی (Danny Pudi)

«فلورا و اولیس» اولین و از بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021 است که در اواخر ماه فوریه اکران می‌شود. این فیلم که در لیست بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 قرار دارد، بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است. «فلورا و اولیس» داستان دختری به نام فلورا را دنبال می‌کند که اولیس را برای بزرگ کردن قبول می‌کند. اولیس سنجابی با قدرت‌های خارق‌العاده است. کارگردانی این فیلم توسط لینا خان انجام شده و بازیگران بزرگسال عالی‌ای همچون آلیسون هانیگان، بن شوارتز، دنی پودی و کیت میکوچی نیز در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

رایا و آخرین اژدها (RAYA AND THE LAST DRAGON)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
بهترین سریال دیزنی پلاس در سال 2021
  • تاریخ اکران: 5 مارس
  • ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: دان هال (Don Hall)، کارلوس لوپز استرادا (Carlos López Estrada)

«رایا و آخرین اژدها»، نام یکی از بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021 است که کارگردان آن دان هال و کارلوس لوپز استرادا است. در دنیایی رازآلود به نام کوماندرا، زمانی اژدهاها و انسا‌ن‌ها در آرامش باهم زندگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین فیلم های 2020

اگر به این فیلم علاقه دارید از بهترین انیمه های 2021 غافل نشوید. قرن‌ها بعد، پرنسس شجاع و جنگجویی به نام رایا برای یافتن آخرین اژدها که نام آن سیسو است، مصمم شده است. قرار است این فیلم نیز مانند مولان، در Premier Access در دسترس کاربران دیزنی پلاس قرار بگیرد.

فالکون و سرباز زمستان (FALCON AND WINTER SOLDIER)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
سریال های انیمیشنی دیزنی
  • تاریخ اکران: 19 مارس
  • ژانر: اکشن، درام، ماجراجویی، ابرقهرمانی، علمی تخیلی
  • کارگردان: کاری اسکاگلند (Kari Skogland)‎
  • بازیگران: آنتونی مکی ( Anthony Dwane Mackie)، سباستین استن (Sebastian Stan‎)، دانیل برول (daniel brühl)، دزمیند چایام (Desmond Chiam)، امیلی ونکمپ (Emily VanCamp)، وایت راسل (Wyatt Russell)

«فالکون و سرباز زمستان» که در بهار اکران خواهد شد، جزو بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021 است. به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های مارول در سال 2021 به دنبال وقایع انقام جویان: پایان بازی ساخته شده و سم ویلسون (با بازی آنتونی مکی) در مرکز این مینی سریال قرار دارد که جایگزین کاپیتان آمریکا می‌شود.

هنگامی که یک گروه آنارشیست معروف به Flag-Smashers شروع به ایجاد دردسر می‌کنند، سم از باکی بارنز (سباستین استن) کمک می‌گیرد. دانیل برول و امیلی ونکمپ نیز در نقش‌های مارولی خود در این سریال حضور دارند و وایت راسل نیز در نقش نماینده‌ی آمریکا در این فیلم بازی می‌کند.

هیولاها در محل کار (Monsters At Work)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
سریال های انیمیشنی دیزنی
  • تاریخ اکران: اوایل سال 2021
  • ژانر: کمدی، ماجراجویی، انیمیشن، خانوادگی، فانتزی
  • کارگردان: راب گیبز (Rob Gibbs)، کیت گود (Kate Good)
  • بازیگران: بن فلدمن (Ben Feldman)، بیلی کریستال (Billy Crystal)، جان گودمن (John Goodman )، باب پیترسون (Bob Peterso)

«هیولاها در محل کار» نام اسپین آف و ادامه‌ی شرکت هیولاها (Monsters Inc) است که در سال 2001 پخش شد. ۶ ماه پس از ایونت پیکسار فیلم، «هیولاها در محل کار» تایلر توکسمون (Tylor Tuskmon) را دنبال می‌کند که به‌تازگی از رشته‌ی ترساندن در دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است و آرزو دارد در کنار افسانه‌های جیمز پی، سالی و مایک، کار کند.

جان گودمن و بیلی کریستال به عنوان صداگذاران سالی و مایک در این انیمیشن حضور دارد. همینطور بن فلدمن در نقش تایلر به جمع بازیگران این انیمیشن به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2021 پیوست. این انیمیشن جذاب که جزو بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 است را از دست ندهید.

مایتی داکز: تغییر بازی (The Mighty Ducks: Game Changers)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
سریال های انیمیشنی دیزنی
  • تاریخ اکران: اوایل 2021
  • ژانر: کمدی، درام، ورزشی
  • کارگردان: مایکل اسپیلر (Michael Spiller)، جی کاراس (Jay Karas)
  • بازیگران: امیلیو استوس (Emilio Estevez)، لورن گراهام (Lauren Graham)، بردی نون (Brady Noon)، تیگن برنس (Taegan Burns)

بر اساس فرانچایز فیلم مشهور دهه 90، مایتی داکز: تغییر بازی، داستان این سریال درباره‌ی پسری 12 ساله به نام ایوان (با بازی بردی نون) است که تلاش می‌کند بعد از جدا شدن از مایتی داکز، یک تیم هاکی تشکیل دهد. با توجه به فرانچایز فیلم، این تیم هاکی بسیار قدرتمند شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کره ای 2021

مادر ایوان نیز به کمک مربی داکز، سعی می‌کند افراد تیم را گرد هم جمع کند. تاریخ دقیق پخش این سریال هنوز مشخص نیست ولی انتظار می‌رود در اوایل سال 2021 پخش شود. این سریال در دسته‌ی بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 قرار گرفته و دیدن آن از نان شب واجب‌تر است! پس به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

لوکی (Loki)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
سریال های انیمیشنی دیزنی

 

  • تاریخ اکران: مه 2021
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی
  • کارگردان: کیت هرون (Kate Herron)
  • بازیگران: تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، ریچارد ای. گرانت (Richard E. Grant)، اوون ویلسون (Owen Wilson)، سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino)

بعد از واندا ویژن و فالکون و سرباز زمستان که جزو بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 هستند، نوبت به سریال و شخصیت لوکی است که در فهرست بهترین سریال دیزنی پلاس در سال 2021 قرار بگیرد. مانند دیگر فیلم و سریال‌ها، « لوکی» نیز در ادامه‌ی فیلم اونجرز اندگیم یا همان انتقام جویان: پایان بازی ساخته می‌شود که کاراکتر اصلی آن، لوکی (با بازی تام هیدلستون) است.

بیشتر بخوانید: بهرین فیلم های اسکار 2021

در مینی سریال لوکی 2021 بدمن داستان با استفاده از قدرت Tesseract در طول زمان سفر می‌کند و تاریخ را تغییر می‌دهد. از دیگر بازیگران این سریال 6 قسمتی، می‌توان به اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو و ریچارد ای. گرانت اشاره کرد.

چه می‌شود اگر (What If)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021
  • تاریخ اکران: اواسط 2021
  • ژانر: انیمیشن، ابر قهرمانی، آنتولوژی
  • کارگردان: برایان اندروز (Bryan Andrews)
  • بازیگران: جفری رایت (Jeffrey Wright)

مارول نیز با ساخت انیمیشن سریالی ۱۰ قسمتی «چه می‌شود اگر» به جمع سازندگان فیلم‌های آنتولوژی پیوست. این سریال که جزو بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 است، توسط ای سی بردلی ساخته شده است. این انیمیشن لحظات خاص MCU را به تصویر می‌کشد. در این انیمیشن، ستاره‌های فرانچایز، صداگذاران کاراکترهای خود هستند و در کنار آنها، جفری رایت به عنوان راوی، به جمع صداگذاران اضافه شده است. این انیمیشن برای فصل دوم که آن هم ۱۰ قسمتی است، تمدید شده است.

جنگ ستارگان: بد بچ (Star Wars: The Bad Batch)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021
  • تاریخ اکران: اواسط سال 2021
  • ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی، علمی تخیلی
  • کارگردان: برَد راو (Brad Rau)

بعد از پخش فصل هفتم جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون (Star Wars: The Clone Wars)، دیزنی پلاس تصمیم گرفت اسپین آف این سریال را تحت عنوان «جنگ ستارگان: بد بچ» در لیست بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 قرار دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین هدفون های 2021

این دنباله‌ی انیمیشن، توسط جنیفر کوربت (Jennifer Corbett) ساخته شده و داستان آن روی اعضای کلون Force 99 یا همان بد بچ متمرکز است. از صدا گذاران این انیمیشن می‌توان به دی بردلی بیکر (Dee Bradley Baker) اشاره کرد و مینگ نا ون (Ming-Na Wen) نیز نقش خود به عنوان Fennec Shand در مندلورین (The Mandalorian) را در اینجا ادامه می‌دهد.

کتاب بوبا فت (The Book of Boba Fett)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021
  • تاریخ اکران: دسامبر 2021
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی
  • بازیگران: تمورا موریسون (Temuera Morrison)، مینگ-نا ون (Ming-Na Wen)

«کتاب بوبا فت» اسپین آف سریال «مندلورین» است و یکی از موارد فهرست بهترین سریال دیزنی پلاس در سال 2021 محسوب می‌شود. مینگ نا ون در این سریال در نقش Fennec Shand هنرنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های 2021

این سریال به طور رسمی به عنوان آخرین فصل سریال مندلورین معرفی شد و از آنجایی که بازیگران زیادی در این سریال حضور ندارند، انتظار می‌رود Fennec و Boba در «کتاب بوبا فت» حضور داشته باشند. توصیه می‌شود بهترین فیلم های دی سی در سال 2021 را نیز از دست ندهید.

هاکای (Hawkeye)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021
  • تاریخ اکران: اواخر سال 2021
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، جنایی
  • کارگردان: شان دی. برانسِن (Shawn D. Bronson)
  • بازیگران: جرمی رنر (Jeremy Renner)، تونی دالتون (Tony Dalton)، ورا فارمیگا (Vera Farmiga)

جرمی رنر با بازی در نقش کلینت بارتون یا همان هاکای در سریالی به همین نام که توسط دیزنی پلاس پخش می‌شود، توانست در مرکز توجه عموم قرار بگیرد. این سریال توسط جاناتان ایگلا (Jonathan Igla) ساخته شده و داستان آن روی هاکای تمرکز دارد که قصد دارد جایگاه خود را به کیت بیشاپ ببخشد. تاریخ اکران این سریال به طور دقیق مشخص نیست ولی احتمالا در اواخر سال 2021 پخش خواهد شد.

خانم مارول (Ms. Marvel)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021
  • تاریخ اکران: اواخر سال 2021
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی
  • کارگردان: اَدیل ال آربی (Adil El Arbi)، بیلال فلاح (Bilall Fallah)
  • بازیگران: ایمان ولانی (Iman Vellani)، مت لینتز (Matt Lintz)، ریش شاه (Rish Shah)

در ماه‌های آخر سال 2021، سریال خانم مارول از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و کامالا خان (Kamala Khan) را به عنوان یک قهرمان لایو اکشن معرفی خواهد کرد. ایمان ولانی در این سریال، در نقش یک دختر 16 ساله‌ی مسلمان دورگه‌ی پاکستانی- آمریکایی را بازی می‌کند که قدرت‌های خارق‌العاده‌ای به او بخشیده شده است.

بیشتر بخوانید: سریال های نوروز 1400

در سریال خانم مارول، ما شاهد هنرنمایی بازیگران دیگری چون ساگر شیخ (Saagar Shaikh)، آرامیس نایت (Aramis Knight)، ریش شاه و مت لینتز نیز خواهیم بود.

روزگار داگ (DUG DAYS)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021
  • تاریخ اکران: اواخر سال 2021
  • ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی
  • کارگردان: باب پیترسون (Bob Peterson)

انیمیشن روزگار داگ توسط باب پیترسون نوشته و کارگردانی شده از بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 است. این انیمیشن داستان سگی به نام داگ و ماجراجویی‌های آن را روایت می‌کند. در واقع این سگ در انیمیشن بالا (up) پیدا شد و ما در این انیمیشن، شاهد ماجراجویی‌های این سگ دوست داشتنی هستیم.

پیکسار پاپ‌کورن (PIXAR POPCORN)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021
  • تاریخ اکران: 22 ژانویه 2021
  • ژانر: انیمیشن، کوتاه، کمدی، خانوادگی

این سریال کوتاه که از موارد فهرست بهترین سریال دیزنی پلاس در سال 2021 است، کاراکترهای محبوب دیزنی از اسباب بازی‌ها (Toy Story) تا انیمیشن روح (Soul) را تصویر می‌کشد.

ترنر و هوک (Turner & Hooch)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
بهترین سریال دیزنی پلاس در سال 2021
  • تاریخ اکران: سال 2021
  • ژانر: کمدی، درام، خانوادگی
  • کارگردان: جی کاراس (Jay Karas)
  • بازیگران: دورن بِل (Doron Bell)، مت همیلتون (Matt Hamilton)، گوین لنجلو (Gavin Langelo)، جاش پک (Josh Peck)

این فیلم که بر اساس فیلمی کمدی 1989 به همین نام ساخته شده، از بهترین فیلم های دیزنی پلاس در سال 2021 است. داستان این فیلم روایتگر اسکات ترنر و سگ او هوک است. زمانی که ترنر در حال تربیت سگ خود است، متوجه رازهای پشت تصادفی مردن پدر خود می‌شود. سپس او شروع به بررسی پرونده‌ی پدرش می‌کند تا قاتل پدر خود را پیدا کند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لیندزی فونسکا (Lyndsy Fonseca)، آنتونی روئیویوار (Anthony Ruivivar) نیز اشاره کرد.

بیگ شات (Big Shot)

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021
بهترین سریال دیزنی پلاس در سال 2021
  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: کمدی، ورزشی، درام
  • کارگردان: بیل دلیا (Bill D’Elia)
  • بازیگران: ایوت نیکول براون (Yvette Nicole Brown)، مونیک گرین (Monique Green)، سوفیا میتری اسکلوس (Sophia Mitri Schlos)، کریکت ومپلر (Cricket Wampler)، جان استیموس (John Stamos)

جان استیموس به عنوان بازیگر سریال بیگ شات که از بهترین سریال دیزنی پلاس در سال 2021 است، درنظر گرفته شده است. داستان این سریال درباره‌ی یک مربی بسکتبال خون‌گرم است که از کار اخراج می‌شود. در نهایت او باید در یک دبیرستان خصوصی دختران نخبه مشغول به کار تدریس و مربیگری شود. بازیگرانی چون ایوت نیکول براون، جسلین گیلسیگ (Jessalyn Gilsig) و سوفیا میتری اسکلوس نیز در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 در یک نگاه

  • استودیوی مارول: افسانه‌ها (Marvel Studios: Legends)
  • وانداویژن (WandaVision)
  • فلورا و اولیس (FLORA & ULYSSES)
  • رایا و آخرین اژدها (RAYA AND THE LAST DRAGON)
  • فالکون و سرباز زمستان (FALCON AND WINTER SOLDIER)
  • هیولاها در محل کار (Monsters At Work)
  • اردک های توانا: تغییر بازی (The Mighty Ducks: Game Changers)
  • لوکی (Loki)
  • چه می‌شود اگر (What If)
  • جنگ ستارگان: بد بچ (star wars: the bad batch)
  • کتاب بوبا فت (The Book of Boba Fett)
  • هاکای (Hawkeye)
  • خانم مارول (Ms.Marvel)
  • روزگار داگ (DUG DAYS)
  • پیکسار پاپ‌کورن (PIXAR POPCORN)
  • ترنر و هوک (Turner & Hooch)
  • بیگ شات (Big Shot)

نظرات خود را درباره‌‌ی بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

بیشتر بخوانید:‌

.

منبع: screenrant.com

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر