coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A53 بدون جک هدفون؛ این طراحی به گوشی‌های سری A سامسونگ هم رسید

انتشار فهرست مشخصات گلکسی A53 نشان می‌دهد که این گوشی از جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری برخوردار نمی‌شود. اینطور که از شواهد پیداست، ترند حذف هدفون که از گوشی‌های رده‌بالا شروع شد، حالا به گوشی‌های میان‌رده سامسونگ رسیده است.

اخبار و گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ تا انتهای ماه مارس، از گوشی میان‌رده گلکسی A53 رونمایی خواهد کرد. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از این گوشی،‌ هر روز اخبار بیشتری درباره مشخصات گلکسی A53 به گوش می‌رسند.

اخیرا فهرستی از جزییات مشخصات گلکسی A53 لو رفته است که ویژگی‌های جالبی را فاش می‌کند.

مشخصات گلکسی A53

یکی از افشاگرها به نام TechInsider،‌ تصاویری از فهرست مشخصات Galaxy A53 را در توییتر خود منتشر کرد که در ادامه بیشتر به جزییات آن می‌پردازیم.

گلکسی A53 بدون جک هدفون؛ این طراحی به گوشی‌های سری A سامسونگ هم رسید

بررسی مشخصات گلکسی A53 را با اختلاف ویژگی‌های آن با گلکسی A52 شروع می‌کنیم. قبل از هر چیز باید گفت که سامسونگ در گوشی جدید خود، جک هدفون 3.5 میلی‌متری را حذف کرده است؛ چیزی که در گوشی Galaxy A52 وجود دارد.

جک هدفون در این گوشی، جای خود را به پورت USB-C داده است. این اولین باری‌ است که سامسونگ، جک هدفون را از یک گوشی میان‌رده حذف می کند. این کمپانی از زمان راه‌اندازی گلکسی نوت 10، در هیچ‌کدام از گوشی‌های پرچمدار خود از جک هدفون استفاده نکرده است.

البته خبر خوب این است که Galaxy A53 به اسلات نصب میکرو‌ اس‌دی کارت مجهز می‌شود و از افزایش حافظه تا 1 ترابایت پشتیبانی می‌کند.

تغییر بزرگ دیگری که در این گوشی دیده می‌شود، ظرفیت باتری است. A53 به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود که در مقایسه با باتری 4500 میلی‌آمپرساعت در گوشی گلکسی A52 یک آپگرید قابل قبول است. این گوشی از جنس بدنه پلی کربناتی برخوردار شده و وزن آن به 189 گرم می‌رسد.

مشخصات تراشه، نمایشگر و دوربین گلکسی A53

گلکسی A53 در زیر قاب پشتی خود به تراشه اگزینوس 1280 با قابلیت اتصال 5G مجهز شده که نسبت به تراشه اسنپدراگون 720G در گلکسی A52، عملکرد بهتری دارد.

گلکسی A53 بدون جک هدفون؛ این طراحی به گوشی‌های سری A سامسونگ هم رسید

این گوشی به نمایشگر تخت 120 هرتزی با پنل AMOLED و رزولوشن +FHD مجهز می‌شود. این گوشی همچنین از اسپیکرهای Dolby Atmos برای تجربه چندرسانه‌ای بهتر برخوردار شده است.

اما درباره دوربین Galaxy A53 باید گفت که در پنل پشتی، چهار لنز دوربین قرار گرفته است. این گوشی از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و دو سنسور 5 مگاپیکسلی عمق و ماکرو بهره می‌برد؛ تنظیماتی که در گلکسی A52 نیز وجود داشتند.

این گوشی از استاندارد IP67 و لایه محافظتی گوریلا گلس 5 برخوردار شده تا مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب، ضربه و خراشیدگی داشته باشد.

رندرهای Galaxy A53 که قبلا منتشر شدند، این گوشی را در رنگ‌های آبی، نارنجی، سفید و مشکی نشان می‌دادند. گفته می‌شود که این گوشی در آمریکا، هند،‌ اروپا و آسیا به‌صورت رسمی راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حذف جک هدفون از گلکسی A53 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر