;
coinex

آیفون SE 2022 رسما معرفی شد

لحظاتی پیش و طی رویداد رسمی اپل، آیفون SE 2022 یا همان آیفون اس ای 3 رسما رونمایی شد. برای قیمت و مشخصات فنی محصول با ما باشید.

اپل نهایتا و بعد از مدت‌ها انتظار و شایعات فراوان، نهایتا از جدیدترین سری گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خود رونمایی کرد. آیفون SE 3 همانطور که انتظار می‌رفت از منظر طراحی تفاوت خاصی با نسل قبل خود ندارد. اما در داخل آیفون اس ای 2022 چه خبر است؟

آیفون SE 2022

آیفون اس ای 2022 به جدیدترین تراشه اپل یعنی A15 Bionic مجهز شده است. تراشه‌ای که در همه مدل‌های آیفون 13 به کاربسته شده و از مودم فایوجی بهره‌مند است. این تراشه اپل 6 هسته پردازشی دارد و این موضوع سبب شده تا قدرت پردازشی آیفون SE 3 بسیار بالاتر از سری پیشین اس ای باشد. این موضوع مزیت خاصی برای این گوشی حتی در تقابل با پرچمداران گرانقیمت اندرویدی است!

در بحث طراحی این دستگاه شباهت زیادی با نسخه قبلی دارد و در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز روانه بازار خواهد شد. این گوشی نمایشگر 4.7 اینچی محافظت شده با سرامیک شیلد دارد. پنل پشتی گوشی هم با سرامیک شیلد محافظت شده است. فریم دستگاه آلومینیومی است و استاندارد IP67 تضمینی است برای محافظت از گوشی در برابر آب و گرد و غبار. پایین صفحه هم محل تعبیه دکمه هوم است که از سنسور تاچ آیدی پشتیبانی می‌کند.

آیفون SE 2022

در بخش دوربین آیفون اس ای 3 از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فناوری دیپ فیوژن و عکاسی محاسباتی بهره‌مند است و سبک‌های عکاسی مشابه با آیفون 13 را پشتیبانی می‌کند. از آنجا که در این دستگاه جدیدترین تراشه سری A اپل بهکار رفته است، عملکرد دوربین دستگاه به مراتب بهتر است.

دوربین سلفی گوشی اما تفاوتی با سری قبل ندارد. اما به علت وجود پردازشگر سیگنال تصویر کیفیت بالاتری ارائه می‌کند. به علاوه با استفاده از الگوریتمی جدید حالت پرتره برای دوربین اصلی و سلفی این گوشی ارائه شده است.

این گوشی به طور پیشفرض با iOS 15 ارائه می‌شود. به علت نرم‌افزار و سخت‌افزار یکسان، این گوشی برای مدت زیادی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد. در مورد قیمت و برخلاف پیش‌بینی‌های پیشین، نه تنها قیمت محصول جدید اگل کاهشی نداشته بلکه با قیمت پایه 429 دلاری به فروش می‌رسد. پیشفروش این گوشی از 11 مارس آغاز می‌شود و از 18 مارس در اختیار خریداران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره آیفون SE 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر