coinex
راهنمای خرید تکراتو

بیت کوین 100 هزار دلاری خواهد شد

به گفته مدیر عامل شرکت بیتبال کپیتال Bitbull Capital با وجود بازار نزولی در چند هفته اخیر تا سال 2023 بیت کوین 100 هزار دلاری خواهد شد

جو دی‌پاسکوال، مدیرعامل شرکت بیتبال کپیتال (Bitbull Capital) معتقد است که به‌رغم احساسات نزولی حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال، اعتقاد دارد که از ابتدای سال بیت‌کوین هنوز در مسیر رسیدن به 100 هزار دلار در 24 ماه آینده قرار دارد.

پس از حمله نظامی و تنش‌های به وجود آمده میان روسیه و اوکراین، بیت‌کوین رفتارهای متفاوت و عکس العمل‌های مختلف داشته است. ابتدا بازار سقوط کرد سپس با قدرت بازگشت و این سوال را در اذهان ایجاد کرد که می‌توان بیت‌کوین را طلای دیجیتال در نظر گرفت؟

بیت کوین 100 هزار دلاری در سال 2022 احتمالا دور از دسترس خواهد بود، اما 2023 چطور؟

دی‌پاسکوال می‌گوید بر این باور است که 100 هزار دلاری شدن بیت کوین در سال 2023 یک شرط مطمئن محسوب می‌شود، چرا که ممکن است در سال 2022 مدتی زمان نیاز باشد و هیجیانات فروکش کند. بازار حتما بازار بالا و پایین‌های مختلف خواهد داشت.

بیت‌کوین 100 هزار دلاری

مدیرعامل بیتبال کپیتال همچنین درباره اینکه آیا بیت کوین همچنان می‌تواند به‌عنوان طلای دیجیتال در نظر گرفته شود یا خیر، اذعان داشت: «ما باید بیت کوین را نه به‌عنوان طلای دیجیتال، بلکه به‌عنوان ارزی ببینیم که از هوس‌های یک بانک مرکزی پیروی نمی‌کند و دارای کمیتی محدود است.»

بیشتر بخوانید:

هر دو طرف جنگ، مردم از ارزهای دیجیتال برای مقابله با تاثیرات اقتصادی جنگ استفاده کردند.

این نگرانی رو به افزایش است که ثروتمندان روس تلاش خواهند کرد که ثروت خود را به ارزهای دیجیتال تبدیل کنند تا تحریم‌های غرب را دور بزنند. مانند بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال دی‌پاسکوال نیز بر این اعتقاد است که از ارزهای دیجیتال به این منظور نمی‌توان استفاده کرد.

به اعتقاد وی بیت‌کوین بر خلاف پول نقد قابل تعقیب است و می‌توان تراکنش‌هایش را ردگیری کرد.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: Cointelgraph

نظر شما در خصوص بیت کوین 100 هزار دلاری چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر