coinex
راهنمای خرید تکراتو

بمب خبری NFT : توسعه دهندگان Bored Ape کریپتوپانکس را خریدند

توسعه دهندگان Bored Ape ،آزمایشگاه Yuga حق امتیاز مجموعع NFT محبوب کریپتو پانک و می‌بیتس را از آزمایشگاه Larva خرید

بعد از شایعه‌های فراوان در جامعه NFT، آزمایشگاه Yuga تایید کرد که مجموعه کریپتو پانک و می‌بیتس را از Larva خریداری کرده است. Yuga شرکتی که حق امتیاز سازنده NFT مشهور میمون مایوس Board Apes را در اختیار دارد، موفق به بستن قرداد برای خریداری کریپتو پانک و مابیتس شد.

شایعات در مورد توسعه دهندگان Bored Ape از روز جمعه در سراسر جامعه NFT پیچید، حتی پیش از آن که آخرین اخبار از طرف این دو شرکت منتشر شود.

توسعه دهندگان Bored Ape در فکر پیشرفت محصولات جدید خود

طی توفان توییتری که به راه افتاد همانند مجموعه میمون مایوس که حق تجاری این میمون‌های کارتونی را به این شرکت واگذر کرده است، کریپتو پانک و می‌بیتس نیز حق مالکیت NFT خود را به Yuga داده‌اند. Yuga اعلام کرد: 《 این بینظر است که ببینید اکو سیستم BAYC از حقوق خودش برای هماهنگی و ساخت چیزهایی استفاده می‌کند که ما حتی در خواب نمی‌دیدیم. ما بی‌صبرانه منتظریم همین روند را در مود کریپتو پانک و مابیتس ببینیم. 》

Larva نوشت که کریپتو پانک و می‌بیتس کمک کردند که پایه‌های پروژه ساخت NFT عکس پروفایل را بسازند و اکنون نیازمند نیروی جدیدی با توانایی‌های متفاوت برای ادامه پیشرفت نیاز است. مت هال و جان واتکینسون بنیانگذاران lavra اعلام کردند:

Yuga سازنده پروژه عکس پروفایل‌های مدرن و بهترین در جهان در زمینه اجرای این پروژه، ایده‌آل ترین میزبان برای کریپتو پانک و می‌بیتس می‌توانستند باشند. در دستان آنها ما می‌توانیم با اعتماد به نفس پیشروی کنیم و پروژه‌های خود را با سمت وب غیر متمرکز پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: 

Lavra مجموعه استثنایی NFT خود را در جون 2017 معرفی کرد و با شهرت NFT ها در سال 2021 به اوج خودش رسید. تمام NFT های کریپتو پانک به صورت رایگان عرضه شده است و بلافاصه در اختیار گرفته شده است. در اوج قیمتی سال گذشته بالاترن NFT تا 500هزار دلار معامله می‌شد و امروز ارزان‌ترین آن 190هزار دلار هستند. موارد کمیاب‌تر مانند Ultera-Scare Alien Punk ماه گذشته به قیمت 23.7 میلیون دلار فروخته شد. در می سال 2021 بعد محبوبیت NFTها Larva مجموعه جدید آواتار خود به نام  مابیتس را معرفی کرد.

توسعه دهندگان Bored Ape

Yuga از Larva الهام گرفت و در آپریل 2021 مجموعه Bored Ape Yacht Club را معرفی کرد.این مجموعه توکن تبدیل به بیشترین مجموعه جستجو شده در سراسر دنیا شد و کریپتو پانک را پشت‌سر گذاشت. افراد معروفی نظیر پاریس هیلتون، جاستین بیبر و جیمی فلن وارد این باشگاه شدند. این مجموعه همکاری‌هایی با آدیداس نیز داشته است و در حال ساخت بازی PvE است. بر خلاف کریپتو پانک، Yuga  تمام حقوق تجاری NFT را به خریدار منتقل می‌کند که منجر به موفقیت بیشتر این مجموعه شد. از این پس این روند برای کریپتو پانک و می‌بیتس نیز خواهد بود. اکنون از آینده این دو مجموعه اطلاعاتی در دست نیست ام Yuga طبق بیانیه اعلام کرد:

نگاه ما همیشه یه ساخت جامعه‌ای بوده است که صاحب برند است و فرای NFT خواهد رفت. حال ما کریپتو پانک و می‌بیتس را نیز در کنار خود داریم.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: cryptobrifing

نظر شما در خصوص تصمیم توسعه دهندگان Bored Ape چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر