;
coinex

شرکت غول نفتی آمریکایی وارد متاورس شد

غول نفتی آمریکایی شورون (Chevron) مستقر در سان رامون، کالیفرنیا، جدیدترین شرکت بزرگی است که اقدام به ثبت نماد بازرگانی در رابطه با دنیای متاورس کرد

شورون این در خواست را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا ثبت کرده است. این شرکت چند ملیتی قصد دارد از طریق متاورس طیف وسیعی از کالاهای مجازی از قبیل سوخت، گاز و محصولات انرژی تجدیدپذیر را ارائه دهد. شرکت شِوْرون همچنین قصد دارد خدمات غیرتجاری و خرده‌فروشی آنلاین را با قابلیت ارائه محصولات مذکور فراهم کند.

غول نفتی آمریکایی شورون وارد صنعت سرگرمی می‌شود

یکی از درخواست های شِوْرون همچنین حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد خدمات سرگرمی در دنیای متاورس ارائه کند.

شِوْرون یکی از بازماندگان موفق شرکت نفت و گاز استاندارد اویل جان راکفلر است که در سال 1911 به وسیله حکم دیوان عالی ایالات متحده انحلال و به اجزای کوچک تری تبدیل شد.

مطالب مرتبط :

این شرکت انرژی در ژانویه با همکار با دو شرکت  Total و شرکت Reliance و با پشتیباتی Vakt پلتفرم معاملاتی مبتنی بر بلاک‌چین برای معاملات نفت، را تحت حمایت قرار داد.

سایر شرکت‌های بزرگی از قبیل زنجیره‌ی فست فود مک‌دونالد، شرکت خرده‌فروشی والمارت و غول تولیدکننده لباس زیر زنانه ،ویکتوریا سکرت نیز به تازگی با ثبت نماد های بازرگانی مشابهی ، خود را برای ورود به دنیای متاورس آماده می کنند.

غول نفتی آمریکایی

مفهوم متاورس سال‌هاست وجود دارد ، اما تنها زمانی توانست رایج شود که فیس‌بوک نام خود را به متا تغییر داد تا به این دنیای مجازی متمرکز شود.

بر اساس داده های تحقیقاتی اخیر، حجم بازاری متاروس می تواند تا سال 2030 به 679 میلیارد دلار برسد.

هرچند ممکن است پیش‌بینی‌ها بیش از حد خوشبینانه باشد، با توجه به جستجوهای انجام شده در گوگل که همواره انسانها به دنبال تکنولوژی‌های جدیدتر می‌روند و احتمالا برای کسانی که بسیار به این تکنولوژی باور دارند پایانی دلسرد کننده داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر