;
coinex

آنر ایکس 8 (Honor X8) رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

آنر خیلی آرام و بی سر و صدا از گوشی آنر ایکس 8 با مشخصات میان‌رده رونمایی کرد. این گوشی از ویژگی‌های قابل قبولی برخوردار است و اینطور که به نظر می‌رسد، می‌تواند به‌خوبی در بازار گوشی‌های میان‌رده رقابت کند.

آنر X8 از صفحه نمایشی 90 هرتزی با طراحی سوراخ پانچ بهره می‌برد و چهار لنز دوربین در پنل پشتی آن دیده می‌شود. در ادامه، مشخصات آنر ایکس 8 را با جزییات بیشتری بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌ها و مشخصات آنر ایکس 8

گوشی آنر X8 در ابعاد 7.45×74.7×163.4 میلی‌متری ساخته شده و 177 گرم وزن دارد. این گوشی از نمایشگری 6.7 اینچی LCD بهره می‌برد و از رزولوشن +Full HD با رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی نیز 93.6 درصد است.

آنر ایکس 8 (Honor X8) رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

Honor X8 از تراشه اسنپدراگون 680 برخوردار است. این گوشی به یک رم 6 گیگابایتی و 2 گیگابایت رم مجازی مجهز شده و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. اندروید 11 و Magic UI 4.2 هم به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شوند.

درباره مشخصات دوربین آنر ایکس 8 باید گفت که یک لنز 16 مگاپیکسلی در نمای جلویی این گوشی برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده که قابلیت ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 1080p را دارد. در پنل پشتی گوشی نیز یه لنز اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار لنزهای 5 مگاپیکسلی اولترا واید، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود.

باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی در آنر X8 وظیفه تغذیه گوشی را بر عهده دارد و با سیستم شارژ سریع 22.5 واتی شارژ می‌شود. آنر مدعی شده که تنها ده دقیقه شارژ گوشی کافیست تا بتوانید به مدت سه ساعت، محتوای ویدیویی تماشا کنید.

از دیگر مشخصات آنر ایکس 8 می‌توان به شبکه 4G VoLTE، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، جی‌پی‌اس، پورت USB-C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، ویژگی هوش مصنوعی تشخیص چهره و اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی اشاره کرد.

تاریخ عرضه و قیمت و رنگ بندی آنر ایکس 8

قیمت آنر ایکس 8 هنوز رسما اعلام نشده و باید منتظر اخبار بیشتر در روزهای آینده باشیم. این گوشی قرار است در بازارهای خاور میانه، آفریقا و اروپا راه‌اندازی شود و علاقه‌مندان می‌توانند این دستگاه میان‌رده را در رنگ‌های سیلور، مشکی و آبی خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آنر ایکس 8 (Honor X8) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر