;
coinex

اهداف مهم نهنگ‌ها در روزهای گذشته کدام رمزارزها بوده‌اند؟

اهداف مهم نهنگ‌ها در روزهای گذشته ارزهای دیجیتال SHIB و MATIC دو مورد از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در بین سرمایه‌گذاران برتر اتریوم هستند

WhaleStats گزارش می دهد که اکنون FTM نیز به این لیست پیوسته است. SHIB ،MATIC ،FTM در بین 10 رمزارز برتر خریداری شده است. WhaleStats، ارائه‌دهنده داده‌های زنجیره‌ای، خبری را در مورد ده رمزارز برتری که به طور فعال توسط بزرگترین سرمایه‌گذاران اتریوم در بیست و چهار ساعت گذشته خریداری شده‌اند، منتشر کرده است.

طبق توییت WhaleStats، رمزارزهای SHIB و MATIC جزو سرمایه‌گذاری‌های مورد علاقه 1000 کیف پول برتر اتریوم هستند.

AAVE نیز از اهداف مهم نهنگ‌ها است

شیبا اینو در جایگاه هفتم این لیست قرار دارد. پولیگان (MATIC) در جایگاه پنجم و فانتوم (FTM) نیز در جایگاه ششم قرار دارد. استیبل کوین‌های USDC ،USDT و BUSD در قسمت اول لیست قرار گرفته اند و موقعیت‌های 1، 2 و 4 را در اختیار دارند.

اهداف مهم نهنگ‌ها در روزهای گذشته ارزهای دیجیتال SHIB و MATIC دو مورد از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در بین سرمایه‌گذاران برتر اتریوم هستند

دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتریوم، در رتبه سوم این لیست قرار دارد. yearn.finance (YFI) و AAVE بعد از SHIB هستند و در موقعیت های 8 و 9 قرار دارند. بر اساس وب سایت WhaleStats، میانگین مقدار SHIB که نهنگ ها در 24 ساعت گذشته خریداری کرده اند، شامل  880,587,383 توکن است. این مقدار معادل 19,665 دلار است.

در مورد ارز دیجیتال پولیگان یعنی MATIC، میانگین مقدار خریداری شده برابر با 18,750 رمزارز به ارزش تقریبی 26,625 دلار است. در چند توییت قبلی، ارائه‌دهنده داده‌های فوق‌الذکر گزارش داد که دو سرمایه‌گذار بزرگ اتریوم در مجموع 2.6 میلیون دلار MATIC خریداری کرده اند.

یکی از آنها 1,322,764 دلار MATIC معادل 924,997 واحد و دیگری 1,313,500 دلار MATIC معادل 925,000 واحد خریداری کرد. در روز جمعه، Utoday گزارش داد که نهنگ های موجود در بلاک چین اتریوم نیز در چندین تراکنش، 15 میلیون دلار فانتوم (FTM) خریداری کرده اند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: U°Today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر