coinex
راهنمای خرید تکراتو

سرانجام طرح ممنوع شدن بیت کوین در اتحادیه اروپا به کجا رسید؟

سرانجام طرح ممنوع شدن بیت کوین در اتحادیه اروپا پس از بررسی، کمیته امور اقتصادی و پولی پارلمان اروپا (ECON) با ممنوعیت “بالفعل” بیت کوین مخالفت کرد

بر اساس توییت اخیر پاتریک هنسن ، رئیس بخش رشد و استراتژی استارت‌آپ Unstoppable ، اعضای پارلمان اروپا با 32 رای موافق و 24 رای منفی به این طرح رای دادند.

اکثریت نمایندگان حزب مردم اروپا (EPP)، محافظه کاران و اصلاح طلبان اروپا (ERC)، تجدید اروپا و هویت و دموکراسی (ID) این طرح مخرب را نپذیرفتند و در مقابل نیز ،حزب سبز، سوسیالیست ها و دموکرات ها (S&D) و چپ گرایان همانطور که انتظار میرفت، این ممنوعیت را تحت حمایت قرار دادند.

بیت کوین در اتحادیه اروپا تبدیل به نیروی پر قدرت در سیاست شده است

بنا بر گزارش پیشین Utoday ، اصلاحیه جدید این لایحه با هدف محدودیت استفاده از رمزارزهای اثبات کار انجام شد. پیش‌نویس نهایی چارچوب بازارهای دارایی‌های دیجیتال (MiCA) برای قانون مند کردن صنعت رمزارزها در اتحادیه اروپا مطرح شده است. قوانین ضد بیت‌کوین که پیش از این در انتهای ماه فوریه مطرح شد با انتقادهای تندی رو به رو شد.

ممنوعیت احتمالی بیت کوین منجر به واکنش های منفی در این صنعت شد. دیوید مارکوس (David Marcus)، یکی از بنیان‌گذاران استیبل کوین ابطال شده دییِم (Diem) ،پیش بینی کرد که چنین اقدامی تأثیر “فاجعه باری” به دنبال خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

MEP تایید کرد اصلاحیه جایگزین ارائه شده توسط استفن برگر شامل ممنوعیت استخراج بیت‌کوین نمی‌شود. هانسن ادامه داد که جامعه کریپتو اروپا یک نیروی قوی در سیاست شده است.

بیت کوین در اتحادیه اروپا

چارچوب کاری MiCA برای مذاکره و بررسی نخواهد بود و به محض طی کردن روند عادی خود به قانون تبدیل خواهد شد. هانسن اشاره کرد که قوانین ضد بیتکوین MEP همچنان امکان وتو خواهد داشت، برای این کار به یک-دهم آرا نیازمند است. این گروه با به تاخیر انداختن MiCA برای چند ماه فرصت پیروزی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: utoday

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر