coinex
راهنمای خرید تکراتو

مارکت پلیس NFT صرافی کوین‌بیس به زودی راه‌اندازی می‌شود

صرافی کوین‌بیس به تازگی اعلام کرده است که بازار NFT خود را به زودی راه اندازی خواهد کرد و جزئیاتی بیشتری از راه اندازی بازار منحصر به فرد خود ارائه داد

در 14 مارس، Coinbase NFT – حساب بازار NFT آینده کوین‌بیس – در حساب رسمی توییتر خود پست کرد که تیمش با بیش از 100 تولید کننده محتوا ملاقات کرد تا روی راه اندازی بازار NFT جدید خود کار کنند.

با این حال، تا کنون، تاریخ عرضه رسمی وجود ندارد. آنچه مشخص است این است که این بازار در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد و دارای چندین ابزار و نوآوری است که توسط رقبا ارائه نشده است. صرافی کوین‌بیس به دنبال نوآوری در صنعت NFT است.

مارکت پلیس NFT صرافی کوین‌بیس به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گفته صرافی کوین‌بیس، آنچه تمایز را برای این بازار ایجاد می‌کند توانایی‌های اجتماعی جدید خواهد بود که با آن به دنبال بهبود تعامل بین هنرمندان و کاربران هستند و به آنها اجازه می دهد جامعه ای از سازندگان ایجاد کنند که به طور تصاعدی رشد می کنند.

مارکت پلیس NFT صرافی کوین‌بیس به زودی راه‌اندازی می‌شود

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، اخیراً گفته است که بازار NFT در نهایت می تواند از ارزهای رمزنگاری شده پیشی بگیرد، به همین دلیل است که آنها در حال ایجاد بازاری هستند که تجربه همه جانبه تری مانند شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس بوک را ارائه می دهد.

ما در مورد NFT ها بسیار هیجان زده هستیم، این حوزه بسیار بزرگی برای ارزهای دیجیتال در آینده خواهد بود، و امروز هم همینطور است.

مطالب مرتبط:

Coinbase NFT در حال حاضر بیش از 2.5 میلیون ثبت نام از کاربران در لیست انتظار برای پیوستن به پلتفرم دریافت کرده است، تنها 5 ماه پس از اعلام آن.

طبق آمار DappRadar بازار OpenSea، بزرگترین رقیب Coinbase NFT، طی 30 روز گذشته، هم در تراکنش های داخلی و هم در کاربران فعال، 15 درصد کاهش داشته است. حتی حجم معاملات 42.65 درصد کاهش یافت. بنابراین شاید زمان بدی برای Coinbase نباشد تا پلتفرم جدید خود را راه اندازی کند.

صرافی کوین‌بیس NFT آماده رقابت با OpenSea

بازار جدید Coinbase NFT در 12 اکتبر 2021(20مهر) اعلام شد و انتظارات زیادی را در میان جامعه از آن زمان افزایش داد، زیرا حمایت از بزرگترین صرافی در ایالات متحده این پلتفرم را در رقابت مستقیم با سایر غولهاها مانند Top Shot Marketplace و OpenSea و Rarible و Binance NFT و Crypto.com قرار می‌دهد .

مارکت پلیس NFT صرافی کوین‌بیس به زودی راه‌اندازی می‌شود

واقعیت مهمی که باید در نظر گرفت این است که صرافی کوین‌بیس با پیروی از تمام مقررات قانونی تحمیل‌شده توسط دولت آمریکا، سال‌ها است که خود را به عنوان یک رهبر در بازار ارزهای رمزنگاری شده اثبات کرده است، که می‌تواند به معنای برتری مستقیم نسبت به رقبا باشد.

بنابراین، اگرچه کوین‌بیس هنوز تاریخ مشخصی را برای راه‌اندازی پلتفرم جدید NFT اعلام نکرده است، اما این امکان وجود دارد که پس از راه‌اندازی آن، هنرمندان و کاربران زیادی را که در حال حاضر وفادار به رقیبا هستند جذب کند

بیشتر بخوانید:

.

منبع: CryptoPotato

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر