;
coinex

کوین بیس وان (Coinbase One) ؛ آشنایی با برنامه معامله کارمزد صفر این صرافی

کوین بیس وان پروژه‌ای جدید و متفاوت از کوین بیس صرافی بزرگ آمریکایی که از محبوب‌ترین صرافی ها برای نهنگ‌هاست با هزینه تراکنش صفر راه‌اندازی می‌شود

صرافی بزرگ آمریکایی کوین‌بیس ورژن بتا محصول جدید خود از کوین‌بیس وان Coinbase One را که به کاربران خود اجازه می‌دهد با هزینه تراکنش صفر ملامله کنند منتشر کرد.

محصول جدید در حالت بتا در حال انتخاب کاربران خود است، کوین‌بیس در وبسایت خود اعلام کرد کاربران جدید از طریق دریافت دعوتنامه در ایمیل خود یا نوتیفیکیشن اپلیکیشن خود برای آزمایش این محصول دعوت می‌شوند.

کوین بیس وان پاسخگویی 24 ساعته تلفنی خواهد داشت

کوین‌بیس این وعده را به کاربران داده است که هزینه تراکنش رایگان خواهد بود، در عوض یک هزینه ماهیانه از کاربران دریافت خواهد شد، پیشنهادی که برای کاربران که حجم تراکنش بالا دارد بسیار جذاب خواهد بود.

بعلاوه هزینه تراکنش صفر کسانی که شامل این برنامه باشند از پشتیبانی 24/7 تلفنی و اطمینان از عدم درسترسی بی اجازه به حساب کاربری آنها برخوردار خواهند بود.

مطالب مرتبط:

طبق اعلام کوین‌بیس هزینه عضویت از طریق حساب بانکی متصل به حساب کاربری به وسیله دلار قابل پرداخت است. شرکت توضیحی در مورد مقداری که باید برای هزینه ماهانه پرداخت شوند نداده است. همچنین جزئیاتی در مورد معیارهای انتخاب کاربران برای شرکت در ورژن بتا برنامه ارائه نداده است.

کوین بیس وان (Coinbase One) ؛ آشنایی با برنامه معامله کارمزد صفر این صرافی

نشریه بلومبرگ می‌گوید علاقه کوین‌بیس به فروش حق اشتراک احتمالا پاسخی برای مقابله با سرویس‌های رو به رشدی مثل رابین‌هود است که از کاربران کارمزد نمی‌گیرد و سرویس حق اشتراک خودش موسوم به رابین‌هود گلد را دارد. کوین‌ بیس وان همچنین می‌تواند منبع درآمد مناسب‌تری برای این شرکت باشد که به‌زودی گزارش مالی خود را اعلام خواهد کرد. تحلیلگران انتظار دارند که درآمد این صرافی بزرگ در فصل مالی گذشته پایین آمده باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Cryptonews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر