coinex
راهنمای خرید تکراتو

نمرات منتقدان به سریال Halo منتشر شد

نمرات منتقدان به سریال Halo اعلام شد. زمان زیادی تا شروع نخستین فصل سریال Halo هیلو نمانده است، منتقدان معروف نظرات خود را درباره این سریال بیان کردند.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، روزهایی که همه طرفداران هیلو منتظر پخش این سریال هستند نمرات و امتیازات اولیه آن منتشر شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نمرات منتقدان به سریال Halo

در جشنواره فیلم SXSW دو قسمت از سریال هیلو پخش شد که منتقدان بازخورد و نظرات خود را بیان کردند. منتقدان طیف‌های مختلفی از نظرات را داشتند با این حال نقش آفرینی پابلو شرایبر را در این سریال مورد تحسین ویژه قرار دادند.

به طور کلی‌ اقتباس از بازی‌های ویدیویی چندان باب دل منتقدان نبوده ولی در چند سال اخیر شاهد تغییر این روند بودیم. در دو سال اخیر، آثار متفاوتی که از بازی‌های ویدئویی الهام گرفته شده اکران شد که در تغییر این روند موثر بوده است.

راتن تومیتوز درباره سریال «هیلو» گفته است: «براساس 15 نقد منتشر شده از 15 منتقد، امتیاز 60 درصد را به این سریال داده‌اند. در متاکریتیک نیز 9 نقدر که امتیاز 62 درصد را دریافت کرده است. برخی منتقدان نیز نظرشان را به صورت کتبی درباره سریال گفته‌اند که در ادامه مشاهده خواهید کرد.»

نمرات منتقدان به سریال Halo

نظرات سایر منتقدان:

 برایان تالریکو  امتیاز 75/100

پابلو شرایبر در نقش آفرینی که ظاهرا قوی و استوار نشان می‌داده، آسیپ پذیری را القا می‌کرده است. با این حال او به یک شخصیت پرطرفدار تبدیل شده است و باعث می‌شود ادامه داستان هیجان‌انگیز شود.

چیس هاچینسون 67/100

سریال «هیلو» به طور کلی موفقیت آمیز بوده، رابطه کوآن و جان از ویژگی های برجسته بشمار می‌رود. داشتن نگاهی امیدوار به آینده تا بتوانند در مقابل یک جهان بایستند. سایر عوامل سریال دچار ضعف هایی است ولی این فاکتور مانند چسب زخم عمل کرده است.

کارولین فریمکی 60/100

سریال هیلو مانند دنیای گیم است بدون چشم انداز، یک سریال خوب باید چشم انداز و نقطه نظر خاص خود را داشته باشد. با این حال جاه طلبی و بلند پروازی سریال هیلو باعث شده تا ارزش نگاه کردن را داشته باشد.

بن تراورتز 58/100 :

قسمت های اولیه این سریال اطلاعات و سرنخ های زیادی را به مخاطب نمی‌دهد این به خودی خود باعث شده تا کنجکاوی مخاطب را کمتر کند. نکته مثبت روایت سریال است که به روانی انجام گرفته است.

سریال هیلو در تاریخ 24 مار س2022 ( 4 فروردین 1401) در پارامونت پلاس منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما کاربران عزیز تکراتو نسبت به نمرات منتقدان به سریال Halo چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر